برای خرید بهترین مارک پتو شور خانگی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

تاریخ ارسال : 1402/05/08

 راهنمای خرید بهترین مارک پتو شور خانگی ایرانی هنگام نصب ماشین لباسشویی اتوماتیک توسط نمایندگی های مجاز مطمئنا این حرف را از افراد مجاز شنیده اید که پتو را با ماشین لباسشویی نشورید زیرا ممکن است در طول زمان موتور لباسشویی آسیب جدی ببیند و از کار بیفتد. امروزه دستگاه های پتو شور خانگی این مشکل را حل کرده اند و با مخزن بزرگی که دارد قابلیت شسشوی پتوهای دونفره را دارند و اصلا آسیب نمی بینند. پتوهایی که امکان شستن آن ها را در ماشین لباسشویی ندارید می توانید با خیال راخت داخل دستگاه پتوشور بگذارید و آن ها بشورید. برخی از پتوشورهای موجود در بازار به دلیل استفاده از سیستم گیربکسی در قسمت موتور از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند و قابلیت شستشوی انواع پتو، روفرشی، پرده، ملحفه، روتختی و … را دارند. ما در این مقاله تمام نکاتی را که باید هنگام خرید بهترین پتو شور خانگی به آن ها توجه کنید را بررسی می کنیم و تعدادی از بهترین مارک های پتوشور موجود در بازار را نیز به شما عزیزان معرفی می کنیم. طرز استفاده از دستگاه پتو شور خانگی را نیز در این نوشته ذکر کرده ایم پس تا آخر این مقاله با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا همراه باشید.

lمطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا

معیارهایی که باید هنگام خرید پتو شور خانگی به آن ها توجه کنید

راهنمای خرید دستگاه پتوشور خانگی به شما کمک می کند تا در هنگام خرید انتخابی بهتر با صرف هزینه ی کمتر و کیفیت بالاتری داشته باشید. در این قسمت از مقاله می خواهیم تمام نکاتی را که باید هنگام خرید دستگاه پتوشور به آن ها توجه کنید بیان کنیم تا دیگر بودجه ی خود را صرف محصولات بی کیفیت نکنید.

نوع موتور پتوشور

نوع موتور و قدرت آن یکی از مهم ترین معیارها برای خرید یک دستگاه پتوشور با کیفیت است. هنگام خرید حتما از فروشنده نوع موتور دستگاه را بپرسید و در صورتی که محصول انتخابی شما دارای موتور گیربکس دار بود آن را با خیال راحت خریداری نمایید. موتورهای سنگین گیربکس دار از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند و برای شستشوی انواع پتو، پرده، ملحفه، روفرشی و … بسیار مناسب هستند. این نوع موتور سرعت را از طریق چرخ دنده ها به قدرت تبدیل می کند و پتوها را به بهترین شیوه تمیز می کند.

 

موتور پتوشور

 

جنس بدنه پتوشور

همیشه سعی کنید دستگاهی را انتخاب کنید که بدنه ای از جنس استیل ضدزنگ داشته باشد و بسیار مقاوم باشد. کیفیت و ضخامت بدنه دستگاه پتوشور بسیار مهم است و باید در طول استفاده از آن سوراخی یا پارگی نداشته باشد. چنانچه برای تولید پتوشور از ورقه های بسیار نازک استفاده کرده باشند به مرور زمان این ورقه ها سوراخ می شوند و دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید. طراحی محصول هم بسیار مهم است و دستگاهی را انتخاب کنید که از بدنه ای شفاف و زیبا برخوردار باشد.

مخزن پتوشور ۲۵ کیلویی برای شستن چند عدد پتو مناسب است؟ 

یکی از نکات قابل توجه در خرید پتوشور اندازه ظرفیت مخزن پتوشور است. پتوشور های مختلفی با ظرفیت های گوناگون در بازار موجود است. پتوشور افشار با اسم های (جنرال آبسال، آذرمتین، آذر درخشان) نیز تولید می شود. هیچ تفاوتی در کارکرد آن ها وجود ندارد و فقط اسم هایشان تغییر کرده  است. ظرفیت این پتوشور ۲۵ کیلویی یا همان ۶۰ لیتر میباشد. از این پتوشور برای شستشوی پتو های تک نفره می توانید استفاده کنید. اما درصد رضایت مشتریان برای شستشوی پتو دونفره هم بالا بوده است. به دلیل موتور قدرتمندی که دارد می توانید از آن برای شستن دو عدد پتوی تک نفره و یا یک عدد پتوی دو نفره استفاده کنید. پتو شور افشار با توجه به موتور گیربکسی آن از قدرت بالایی برخوردار است و به راحتی پتوهای شما را به بهترین نحو شستشو می دهد.

طرفیت مخزن پتوشور

از مهم ترین نکاتی که باید هنگام خرید دستگاه پتو شور خانگی به آن توجه کنید گنجایش مخزن است. امروزه انواع مدل پتوشور با ظرفیت های مختلف در بازار موجود است که شما باید با توجه به نیاز خودتان مناسب ترین مدل را انتخاب کنید. به طور کلی یک دستگاه پتوشور با ظرفیت ۶۰ لیتر می تواند برای خانواده های عزیز بهترین انتخاب باشد. یک پتوشور ۶۰ لیتر قابلیت شستشوی دو عدد پتوی یک نفره را دارد و بسیار مناسب است. البته سبک زندگی شما نیز در تعیین دقیق ظرفیت دستگاه پتوشور تاثیر دارد.

پایه و دستگیره های پتوشور

هنگام خرید پتوشور توجه کنید که دستگاه دارای دستگیره باشد زیرا در صورت نبود دستگیره بر روی بدنه حمل آن بسیار سخت خواهد بود. همچنین پتوشوری را انتخاب کنید که دارای تعدادی پایه باشد زیرا وجود پایه در هنگام کار کردن دستگاه باعث می شود دستگاه پتوشور اصلا لرزش نداشته باشد و حرکت نکند. جنس پایه و دستگیره ها نیز می تواند از جنس استیل ضد زنگ یا پلاستیک مقاوم باشد. اینکه جنس پایه و دستگیره ها باید کدام یک باشد خیلی مهم نیست و در هر صورت کار خود را انجام می دهند ولی به هر حال بهتر است است از جنس استیل ضد زنگ باشند.

 

قیمت دستگاه پتو شور

مهم ترین نکته این است که برای خرید پتوشور می خواهید چقدر هزینه کنید. قطعا همه ما هنگام خرید لوازم خانگی مقدار بودجه ای را تعیین می کنیم و با توجه به آن مناسب ترین مدل را انتخاب می کنیم. قیمت دستگاه پتوشور با توجه به امکاناتی همچون نوع موتور، ظرفیت مخزن و … متغیر است و شما باید با توجه به آن ها یک مدل با کیفیت و قیمت مناسب را در بازار پیدا کنید. به طور کلی قیمت یک پتوشور خوب در بازار از ۱.۹۰۰ هزار تومان شروع شده و تا ۴.۵۰۰ هزار تومان وجود دارد.

نوع پروانه پتوشور

از دیگر ویژگی هایی که باید دستگاه پتو شور خانگی داشته باشد این است که داخل مخزن پروانه ای قدرتمند باشد تا لباس ها و پتوها را به بهترین نحو تمیز کند. با زدن دکمه شروع عملیات این پروانه شروع به چرخیدن می کند و پتوها را می چرخاند و با قدرت بالا آن ها را می شورد. معمولا جنس پروانه پتوشور از پلاستیک بسیار مقاوم می باشد و در برابر ضربات احتمالی کاملا محکم می باشد.

نوع پروانه پتوشور

تعدادی از پرفروش ترین پتو شورهای خانگی موجود در بازار

اگر شما هم قصد خرید بهترین دستگاه پتوشور را دارید باید با توجه به معیارهای بالا امکانات و کیفیت محصولات را بسنجید. اگر لیست بهترین پتوشورهای موجود در بازار را در سال ۱۴۰۱ با توجه به نظرات کاربران بررسی کنید متوجه خواهید شد که برندهایی مانند افشار، آذرخشان و … حرف اول را می زنند. در این قسمت از مقاله پتوشورهای برند افشار و آذرخشان را از لحاظ کارایی و قیمت با هم بررسی می کنیم پس با ما همراه باشید.

راهنمای خرید پتو شور افشار

ماشین لباسشویی و پتو شور خانگی برند افشار با توجه به فروش زیادی که در چند سال اخیر داشت یکی از بهترین و ب کیفیت ترین پتوشورهای موجود در بازار است. عملکرد این محصول دو کاره است و از آن هم میتوان به عنوان پتوشور استفاده کرد و هم میتوان از آن به عنوان کره گیر برقی استفاده کرد. جنس بدنه این پتوشور از استیل ضد زنگ است و بدنه ای کاملا شفاف و زیبا دارد. موتور پر قدرت آن از نوع گیر بکس دار است و قابلیت شستشوی ۲ عدد پتوی یک نفره را دارد. ظرفیت مخزن پتوشور افشار ۶۰ لیتر است و برای خانواده های پرجمعیت کاملا مناسب است. این مدل مجهز به پروانه قدرتمند داخل مخزن و شیلنگ تخلیه می باشد. برند افشار ساخت تبریز است و یکی از مزیت هایی این دستگاه دارد گارانتی معتبر یک ساله است.

در صورت وجود هر مشکلی می توانید با خدمات پس از فروش افشار در ارتباط باشید و در سریع ترین زمان جوابگوی شما خواهند بود. قیمت پتوشور افشار ۶۰ لیتر با عملکرد دو کاره در مقایسه با کیفیت بی نظیری که دارد بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد. برای خرید این پتوشور با مناسب ترین قیمت بازار می توانید در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا ثبت نام کنید و آن را با کمترین قیمت در صفحه پیشنهادهای شگفت انگیز خریداری نمایید.

راهنمای خرید پتو شور آذر درخشان

پتو شور خانگی برند آذر درخشان نیز یکی از خوش نام ترین برندها در زمینه تولید پتوشور و کره گیرهای برقی است. این برند ساخت تبریز است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. جنس بدنه این دستگاه از استیل ضد زنگ می باشد و بسیار شفاف و براق است. موتور پتوشور آذر درخشان از نوع گیربکس دار است و قدرت بالایی دارد و به راحتی پتوها را تمیز می کند. گنجایش مخزن این پتوشور نیز مانند مدل قبلی ۶۰ لیتر است. با مخزن ۶۰ لیتری قابلیت شستشوی دو عدد پتو یک نفره را دارد و برای خانواده های پر جمعیت مناسب است. دارای یک عدد شیلنگ تخلیه می باشد که کار با آن را بسیار راحت کرده است. دارای دستگیره هایی از جنس پلاستیک مقاوم است که برای حمل و جابجایی دستگاه کاربرد دارند. پایه های پلاستیکی نیز از دیگر مزیت های پتوشور آذر درخشان ۶۰ لیتر است که باعث می شود در هنگام کار کردن ثابت در جای خود بایستد.

این محصول نیز عملکردی دو کاره دارد و به عنوان کره گیر برقی هم کاربرد دارد. افرادی که نیاز به کره گیرهای برقی بزرگ دارند خرید پتوشور آذر درخشان کاملا مناسب این عزیزان است. قیمت پتوشور آذر درخشان در مقایسه با سایر برندها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. این دستگاه تمام ویژگی های یک دستگاه پتوشور خوب را دارد و قیمت آن نسبت به امکاناتی که دارد بسیار مناسب است. از دیگر مزیت های این محصول می توان به گارانتی ۱۸ ماهه آن اشاره کرد. گارانتی محصولات باعث می شود کاربران از خرید خود مطمئن شوند و هیچ دلهره ای بابت کیفیت خریدشان نداشته باشند. در صورتی که دستگاه پتوشور آذر درخشان دارای مشکل فنی باشد می توانید با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

دستگاه پتو شور افشار

چگونه از دستگاه پتو شور خانگی استفاده کنیم؟

طرز استفاده از پتو شورهای خانگی بسیار ساده است و به دلیل موتور قوی گیر بکس دار قابلیت شستشوی انواع پتو، روتختی و ملحفه و … را دارند. در این قسمت از مقاله بهترین مارک های پتو شور خانگی طرز استفاده ار این محصولات را به شما عزیزن آموزش می دهیم. پتوشورهایی که در قسمت بالا معرفی کردیم عملکرد دوکاره داشتند به همین دلیل طرز استفاده از پتوشور و کره گیر را بررسی می کنیم.

طرز استفاده از دستگاه پتو شور

ابتدا تمام دسته بندی و نایلون و کارتن ها را از دستگاه جدا کنید. دستگاه را در جای مرطوب مانند حمام نگذارید و آن را در جایی خشک و ثابت قرار دهید. مطمئن شوید داخل مخزن پتوشور هیچ قطعه ای جا نمانده و کارت گارانتی را از آن در بیاورید. برای نصب پتوشور می توانید با نمایندگی در ارتباط باشید تا از گارانتی آن بهره مند شوید. برای استفاده از آن دو عدد پتوی تک نفره را داخل مخزن بگذارید و درب آن را محکم در سر جای خود قرار دهید. سیم پتوشور را به پریز برق وصل کنید و از سه راهی برای وصل کردن به برق استفاده نکنید. بر روی بدنه پتوشور یک ولوم وجود دارد که تا ۱۵ دقیقه درجه بندی شده است. با توجه به کثیفی پتو ها زمان مناسب شستشو را انتخاب کنید و ولوم را تا آن زمان بچرخانید.

بعد از تمام شدن زمان پتوشور می توانید از طریق شیلنگ خروجی آب را تخلیه کنید. این محصولات مجهز به سیستم شستشو و سیستم آبکشی هستند و خشک کن ندارند.. برای آبکشی نیز بعد از خروج کف و مواد شوینده شیلنگ ورودی را داخل مخزن بگذارید و تایمر را روی ۵ دقیقه تنظیم کنید. سپس دوباره شیلنگ خروجی را بیرون بیندازید و تا زمان خروج کف این کار را تکرار کنید تا پتوها کامل آبکشی شوند. بعد از تمام شدن کار پتو شور خانگی آن را در جای خشک بگذارید و بذارید کمی هوا بخورد تا بوی ناخوشایند آن از بین برود.

طرز استفاده از پتو شور به عنوان کره گیر

در زمان های قدیم کره گیری یکی از دشوارترین کارها محسوب می شد زیرا می بایست ماست و آب را داخل مشک های دست ساز می ریختند و تا زمانی که ماست به کره تبدیل می شد آن را تکان می دادند. امروزه با استفاده از کره گیرهای برقی این کار بسیار ساده است و در کمترین زمان دوغ و کره آماده می شود. از این پتوشورها می توان به عنوان کره گیر برقی نیز استفاده کرد و کارکرد آن ها درست مانند کره گیر می باشد. برای استفاده از پتوشور به عنوان کره گیر برقی تنها کافی است ماست و آب را داخل مخزن دستگاه بریزید و کابل برق را وصل کنید.

توجه داشته باشید که برای نتیجه بهتر به ازای هر سطل ماست یک سطل آب نیز داخل مخزن بریزید. برای اینکه دوغ خوشمزه تری داشته باشید قبل از روشن کردن دستگاه چند تکه یخ نیز داخل دستگاه بریزید. کره گیر را به برق بزنید و بگذارید کار بکند بعد از گذشت زمان مورد نظر آن را خاموش کنید و ببینید که کره به دست آمده است یا خیر. در صورتی که کره تولید شده باشد آن را با استفاده از یک کفگیر استیل و تمیز جمع کنید و داخل ظرف بریزید. دوغ به دست آمده را نیز خالی کنید و برای اینکه ترش شود می توانید یک حبه قند داخل آن بریزید.

آیا پتو شور خشک کن دارد و قیمت پتو شور خشک کن دار چقدر است؟

بسیاری از افراد در هنگام خرید پتوشور با پشتیبانان ما تماس می گیرند و این سوال که آیا پتو شور خشک کن دارد را می پرسند و بسیاری از افراد نیز قیمت پتو شور خشک کن دار را درخواست می کنند. توجه کنید که هیچ پتوشور در بازار وجود ندارد که خشک کن داشته باشد یا از سیستم خشک کن برخوردار باشد. پتوشورهای استیل دارای شیلنگ تخلیه هستند و شما بعد از اتمام کار می توانید آب شستشو را از طریق این شیلنگ تخلیه نمایید. در نتیجه هیچ فروشنده ای از قیمت پتو شور خشک کن دار اطلاع ندارد و فعلا در بازار موجود نمی باشد.

هر آنچه که از لوازم خانگی پرشیا فرانس نمی دانید

تاریخ ارسال : 1402/05/07

آشنایی با لوازم خانگی پرشیا فرانس در عصر حاضر انسان ها روز به روز بیشتر با دنیای لوازم دیجیتال ارتباط برقرار می کنند و شرکت های برزرگ لوازم خانگی برای در اختیار گرفتن درصد بیشتری از بازار با همدیگر رقابت می کنند. برند به تنهایی یک لوگو یا اسم نیست و میزان اعتبار شرکت و تفاوتش با سایر رقبا از طریق برند مشخص می شود. به احتمال زیاد شما هم درباره آوازه برند پرشیا فرانس شنیده اید و یا در منزل حداقل از یکی از محصولات لوازم خانگی این برند را استفاده می کنید. کیفیت و دوام محصولات پرشیا فرانس از نظر خانم های ایرانی بسیار بالا است به همین دلیل از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. شما با خرید محصولات پرشیا فرانسه دیگر نگران خرابی و پیداکردن قطعات محصول نخواهید بود زیرا نمایندگی پرشیا فرانسه در تمام شهرهای ایران وجود دارد و محصولاتش دارای ۱۸ ماه گارانتی می باشد.

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا 

این برند فرانسوی تولید کننده انواع لوازم آشپزخانه از جمله چرخ گوشت، آب میوه گیری، لوازم تمیزکاری، اتو بخار و سشوار و … می باشد. برند پرشیا با کیفیت بالای محصولات، خود را به همه ثابت کرده است و حتی محصولاتش را به برخی از کشورهای همسایه نیز صادر میکند. ما در این مقاله تاریخچه برند پرشیا فرانس و محصولات تولیدی این شرکت را به طور کامل بررسی کرده ایم پس تا آخر این نوشته با ما همراه باشید.

لوازم خانگی پرشیا ساخت کدام کشور است؟

برند پرشیا یک برند خارجی بوده و برای اولین بار در کشور فرانسه تاسیس و پایه گذاری شد. بعد از سال ها این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی و تحت نظارت گروه پرشیا در کشورهای دیگر مانند ترکیه شروع به فعالیت کرد. این برند ابتدا به تولید لوازم برقی مانند آبمیوه گیری و چرخ گوشت مشغول بود اما بعد از شناخته شدن در میان مردم و افزایش روند فروشش، فعالیت خود را توسعه بخشید و محصولات دیگری را به کارنامه تولیدات خود اضافه کرد. شرکت پرشیا فرانس با استخدام طراحان نخبه و کارشناسان تولید لوازم خانگی در اروپا محصولات با کیفیتی را روانه بازار می کنند. از دیگر دلایل محبوبیت شرکت پرشیا میتوان به استفاده از قطعات باکیفیت در تولید محصولات خود اشاره کرد.

آیا پرشیا فرانس در ایران فعالیت می کند؟

پاسخ به این سوال مثبت است و شرکت پرشیا فرانس در کشور ایران اقدام به ساماندهی شبکه توزیع و فروش و خدمات پس از فروش کرده است و با توجه به نیاز هم میهنان عزیز اقدام به واردات محصولاتی می کند که باعث بهبود سرعت و کیفیت تولید مواد غذایی و افزایش سطح رفاه خانواده های عزیز می شوند. رضایت مشتریان عزیز و برآورده کردن خواسته های آن ها از هر چیزی برای شرکت پرشیا مهم تر است و همواره سعی کرده با تولید محصولات با کیفیت این رضایت را به دست آورد.

کیفیت محصولات تولیدی شرکت پرشیا فرانس

پرشیا فرانس نامی آشنا برای همه ی ما می باشد و با شنیدن این برند تصویری از لوازم خانگی در ذهنمان تداعی می شود. محصولات این برند سال هاست که مهمان اغلب ما هستند و در گوشه ای از خانه هایمان خودنمایی می کنند. با توجه به دوام و ماندگاری بالایی که محصولات پرشیا دارند جایی برای جایگزین کردن آن ها وجود ندارد. هر محصولی که قرار است تحت عنوان برند پرشیا وارد بازار شود قبلا توسط صاحب نظران خبره و آگاه در این زمینه تایید شده است و از نظر کیفیت حرف اول را می زند. محصولات پرشیا از مرحله طراحی تا تولید بر اساس استاندارد های جهانی صورت می گیرند و تمام سعی نیروهای متخصص در این کارخانه این است که محصول بدون هیچ عیب و نقصی روانه بازار شود و به دست مشتری برسد و رضایت کاربر را جلب کند.

این برند در زمینه لوازم خانگی دارای محصولاتی از قبیل آب میوه گیری، چرخ گوشت، اتو بخار و سشوار، آون توستر و مایکروویو، جاروبرقی و جارو شارژی، بخارشوی و مینی واش، لوازم نوشیدنی ساز، سرویس قابلمه و آشپزخانه، ست قاشق و چنگال، میوه خشک کن، ترازو آشپزخانه، بستنی ساز و … می باشد. طبق نظرسنجی که در چند سال پیش بین مردم صورت گرفت تمامی محصولات پرشیا از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و فروش خوبی هم دارند.

لیست قیمت محصولات پرشیا فرانس

قیمت محصولات پرشیا فرانس در مقایسه با کیفیت بالایی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند. این شرکت برای تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه با کیفیت عالی استفاده می کند اما در عین حال قیمت بسیار مناسبی را برای محصولات خود در نظر گرفته است. همانطور که در بالا ذکر کردیم پرشیا رضایت مشتریان خود را مهم تر از هر چیزی می داند و برای همین سعی کرده دو بعد مهم را که همان قیمت متعادل و کیفیت مناسب هستند را به بهترین شیوه رعایت کند.

خرید محصولات این کمپانی به افرادی که کیفیت لوازم خانگی بیشتر برایشان اهمیت دارد تا کمیت آن ها پیشنهاد می شود و با توجه قیمت مناسب نسبت به سایر برندها برای خرید جهیزیه عروس نیز مناسب است. لیست قیمت محصولات پرشیا فرانس را می توانید در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا مشاهده کنید و قیمت ها هر روزه توسط همکاران بروزرسانی می شوند.

محصولات لوازم خانگی پرشیا گارانتی دارند؟

هر وسیله ی برقی احتمال دارد خراب شود و بعد از مدتی به تعمیر نیاز داشته باشد و شما باید هنگام خرید لوازم خانگی به گارانتی آن نیز توجه کنید. شرکت پرشیا فرانس تمامی محصولات تولیدی خود را به مدت ۱۸ ماه گارانتی کرده است و شامل کارت گارانتی می باشند. این کارت گارانتی کاملا واقعی بوده و محصول شما از روز خریداری شده به مدت ۱۸ ماه گارانتی دارد. اگر محصول دچار مشکل شود، تعمیرات دستگاه توسط شرکت ایلیا سرویس انجام می شود. در صورت تماس با بخش خدمات، این شرکت در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ عذر و بهانه ای آماده ی سرویس دهی به مشتریان عزیز هستند.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی پرشیا فرانس

یکی از بیشترین سوالاتی که از همکاران ما در قسمت پشتیبانی می پرسید پیدا کردن قطعات محصولات می باشد. با خرید محصولات پرشیا فرانس دیگر این مشکل برای شما پیش نمی آید زیرا تمامی محصولات این شرکت دارای ۳۶ ماه خدمات پس از فروش هستند. این شرکت به مدت ۱۰ سال از محصولاتش پشتیبانی می کند و قطعات آن ها را تامین می کند. در صورت خرابی و آسیب دیدن یکی از قطعات می توانید با بخش خدمات شرکت ایلیا استیل تماس بگیرید و از آن ها مشاوره بگیرید. در صورت نیاز به قطعه در کمترین زمان ممکن آن را برای شما تهیه می کنند و یا تعمیرکاران ماهر و با تجربه به منزل شما می آیند و مشکل پیش آمده را رفع می کنند. ناگفته نماند که شرکت پرشیا فرانس در بیشتر نقاط ایران نمایندگی و خدمات پس از فروش دارند و شما به راحتی می توانید با آن ها در ارتباط باشید.

تعدادی از پرفروش ترین محصولات پرشیا فرانس

استفاده از بهترین متریال برای ساخت و مونتاژ محصولات پرشیا فرانس و بررسی آنها توسط کارشناسان نخبه لوازم خانگی، از دلایل محبوبیت این برند میباشد. طبق نظرسنجی چند سال اخیر، محصولات این شرکت از پرفروش ترین های بازار هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند. در ادامه این مقاله تعدادی از محصولات تولیدی پرشیا فرانس که بیشترین طرفدار را دارند با همدیگر بررسی می کنیم پس با ما همراه باشید.

چرخ گوشت پرشیا فرانسه

چرخ گوشت های برقی پرشیا با قدرت موتور عالی که دارند می توانند چندین پوند گوشت را به راحتی چرخ کنند. مدل های فعلی چرخ گوشت پرشیا دارای سری های مختلفی از جمله کباب ساز، سوسیس ساز، آبگیری میوه ها و … می باشند. از ویژگی های فوق العاده این چرخ گوشت ها می توان به موتور گیربکسی و کم صدا اشاره کرد و برای افرادی که به طور روزانه از چرخ گوشت استفاده می کنند بسیار مناسب هستند. جنس بدنه اکثر مدل ها از استیل ضدزنگ یا پلاستیک محکم می باشند که در برابر فشار بسیار مقاوم هستند.

تیغه های استیل ضد زنگ، سینی جهت جمع آوری گوشت، طول سیم مناسب، پایه ضد لغزش، سیستم چرخش معکوس و … از دیگر مشخصات چرخ گوشت های شرکت پرشیا می باشند. قیمت چرخ گوشت پرشیا در مقایسه با امکانات بی نظیری که دارد بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. تعدادی از پرفروش ترین مدل های چرخ گوشت پرشیا در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا موجود هستند که در پایین ذکر کردیم.

چرخ گوشت پرشیا فرانسه مدل ۹۶۰۰

این مدل دارای بدنه تمام فلزی و تیغه های استیل ضد زنگ است. موتور گیر بکسی این چرخ گوشت با توان مصرفی ۲۰۰۰ وات قابلیت چرخ کردن استخوان را نیز دارد. دارای ۳ عدد شبکه کبه ساز، سوسیس ساز و کباب ساز استیل ضد زنگ است و به سیستم چرخش معکوس نیز مجهز است. ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز از دیگر مزیت های این مدل چرخ گوشت پرشیا می باشد.

چرخ گوشت پرشیا فرانس مدل ۸۶۰

این مدل از چرخ گوشت پرشیا با توان مصرفی ۳۰۰۰ وات و موتور گیر بکسی و کم صدا میتواند گزینه مناسبی برای آشپزخانه شما باشد. جنس بدنه این محصول از پلاستیک مقاوم و آلومینیوم ضد خش می باشد و از طراحی لوکس و شیکی بهره مند است. دارای سه عدد شبکه سوسیس ساز، کبه ساز و کباب ساز است و می توانید انواع مواد را با بیشترین سرعت چرخ کنید. پایه های ضد لرزش، کلید چرخش معکوس، فیوز ایمنی محافظ در برابر نوسانات برق از دیگر امکانات این مدل می باشد. چرخ گوشت پرشیا مدل ۸۶۰ نیز دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.

چرخ گوشت پرشیا فرانس مدل ۸۵۰

مدل ۸۵۰ نیز از موتور گیر بکسی و کم صدا بهره می برد و توان مصرفی این محصول ۳۰۰۰ وات است. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک مقاوم و تیغه های آن از فولاد ضد زنگ می باشد. دارای سه عدد شبکه کباب ساز، سوسیس ساز و کبه ساز می باشد و پایه ضد لرزش نیز دارد. قطعات این دستگاه به راحتی از هم جدا می شوند و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند. از سیستم های ایمنی این محصول میتوان به کلید چرخش معکوس و فیوز ایمنی برای نوسانات برق اشاره کرد. ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش از دیگر مزیت های چرخ گوشت پرشیا مدل ۸۵۰ است.

آبمیوه گیری پرشیا فرانس

آبمیوه گیری های پرشیا به دلیل امکانات فوق العاده در این چند سال اخیر یکی از انتخاب های اول افراد برای منزلشان هستند. این شرکت در تولید آبمیوه گیری ها تنوع بالایی دارند و در مدل های تک کاره و چندکاره تولید می کنند. از ویژگی های این محصولات میتوان به توان مصرفی بالا، جنس بدنه استیل، تیغه های تیز، نمایشگر LED، گلویی بزرگ، سرعت های مختلف و … اشاره کرد. اکثر آبمیوه گیری های پرشیا دارای صفحه نمایش دیجیتالی هستند و استفاده از آن ها بسیار راحت است. 

پایه ضد لغزش از مزیت های این محصولات است و در هنگام کار کردن روی هر سطحی اصلا حرکت نمی کنند. از پرفروش ترین آبمیوه گیری های پرشیا آبمیوه گیری پرشیا مدل PR-1899 و آبمیوه گیری ۵ کاره پرشیا مدل pr-2299 هستند که قیمت بسیار مناسبی دارند. این محصولات نیز مانند سایر محصولات تولیدی شرکت پرشیا فرانس از ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برخوردار است.

مایکروویو و آون توستر پرشیا فرانس

مایکروویو و آون توستر یکی دیگر از تولیدات شرکت پرشیا فرانسه می باشند که از محبوبیت بسیار زیادی در بازار برخوردار هستند. لوازم پخت و پز شرکت پرشیا از طراحی شیکی برخوردار هستند و در همان نگاه اول چشم خریدار را به خود جلب می کنند. آون توستر و مایکروویوهای این برند ظرفیت مناسبی دارند و می توانید به عنوان اجاق گاز فردار از آن ها استفاده کنید. طبق نظرسنجی که درباره محصولات پرشیا فرانس انجام شد لوازم پخت و پز به خصوص آون توسترهای این برند از همه محصولات محبوب تر هستند.

از ویژگی های اکثر آون توسترهای پرشیا می توان به محفظه داخلی استیل ضدزنگ، قابلیت یخ زدایی، جوجه گردان، سیستم گریل، فن کانوکشن و … اشاره کرد. ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز خیال مشتری را از خرید آسوده می کند. از بهترین مدل های مایکروویو و آون توستر پرشیا موجود در بازار مایکروویو پرشیا مدل ۴۰۴۲ و آون توستر پرشیا مدل PR-4000 می باشند.

نمایندگی پرشیا فرانسه در استان آذربایجان غربی

پرشیا فرانس یکی از معروف ترین برندهای لوازم آشپزخانه است و طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. از آنجایی که تقاضا برای خرید لوازم خانگی پرشیا در ایران زیاد است این شرکت در تمام نقاط ایران نمایندگی دارد. برای ارتباط با نمایندگی پرشیا فرانسه در آذربایجان غربی تنها کافی است با شماره تلفن روی کارتن تماس بگیرید و نمایندگی شهر خودتان را درخواست کنید. می توانید در گوگل هم نمایندگی پرشیا فرانسه را سرچ کنید و با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

اگر قصد خرید محصولات پرشیا فرانس را دارید از نمایندگی های معتبر خرید کنید تا از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید. لوازم خانگی گزینگ کالا به عنوان یکی از معتبر ترین سایت ها در آذربایجان غربی محصولات پرشیا را با کمترین قیمت بازار عرضه می کند. برای اطلاع از قیمت به روز و خرید محصولات این برند با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. امید است یک خرید اینترنتی لذت بخش را تجربه نمایید.

خرید محصولات لوازم خانگی پرشیا فرانسوی اصل

اگر قصد خرید مخصولات پرشیا فرانس را دارید بهتر است از نمایندگی های معتبر خرید کنید تا با خیال راحت از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا به عنوان یکی از معتبر ترین سایت ها در استان آذربایجان غربی محصولات پرشیا را با کمترین قیمت بازار عرضه می کند. تنها کافی است محصول مورد نظر خود را در سایت سفارش دهید تا در هر جای ایران که هستید خیلی سریع برای شما ارسال شود. برای اطلاع از قیمت به روز و خرید محصولات این برند با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. امید است یک خرید اینترنتی لذت بخش را تجربه نمایید.

راهنمای خرید بخاری گازی مناسب

تاریخ ارسال : 1402/05/03

راهنمای خرید بهترین بخاری گازی بازار با نزدیک شدن به فصل سرما و روزهای پاییزی کم کم تقاضا برای خرید بخاری گازی افزایش پیدا می کند و بازار بخاری گازی بیشتر می شود. انتخاب بخاری گازی همانند سایر لوازم خانگی نیاز به دقت و آگاهی بالایی دارد. سیستم های گرمایشی انواع مختلفی دارند و بخاری گازی که از محبوب ترین آن ها می باشد با برندها و ظرفیت های مختلف در بازار موجود است. ما در این مقاله تاریخچه بخاری گازی و نکاتی را که باید هنگام خرید بخاری گازی به آن ها توجه کنید را بررسی می کنیم و در آخر تعدادی از بهترین مارک های بخاری گازی موجود در بازار ایران را به شما عزیزان معرفی می کنیم. چنانچه قصد خرید یک سیستم گرمایشی مناسب و با کیفیت را برای منزل خود دارید تا آخر این نوشته با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا همراه باشید.

تاریخچه بخاری گازی

مطالب برگرفته از سایت خوب گزینگ کالا 

مطمئنا انسان ها از بدو خلقت به فکر گرم کردن و تامین سر پناهی گرم برای زندگی بودند. تاریخچه اولین بخاری به قرن پانزدهم برمی گردد و اگر در فیلم هایی با مضمون قرون وسطی دیده باشید بخاری های آن زمان به شکل امروزی نبودند و درون سقف ساخته می شدند. در زمان های بسیار قدیم استفاده از کرسی در میان مردم رایج بود و برای گرم کردن خانه هایشان از این وسیله استفاده می کردند. بعد ها نیاز بشر به بخاری های پیشرفته بیشتر شد و از همین رو اولین بخاری گازی با استفاده از اصول اولیه چراغ بونزن اختراع شد. این بخاری گازی در سال ۱۸۵۶ توسط کمپانی پتیت اسمیت تجاری سازی شد و روانه بازار گردید. این بخاری با استفاده از یک شعله، هوای اطراف خود را گرم می کرد و بعد از آن با جابجایی هوا کل اتاق گرم می شد.

بعد ها در سال ۱۸۸۱ توسط مهندس بریتانیایی به نام سیگسموند لیونی مدلی دیگر از بخاری وارد بازار شد. این بخاری برای گرم کردن ساختمان از مشعل های سوزان که با پنبه نسوز (آزبست) ساخته شده بودند استفاده می کرد و به شدت در میان مردم محبوب بود. بعد از چند سال آجر نسوز یا همان آجر شومینه به دلیل فرم دهی راحت تر جایگزین آزبست شد. عملکرد بخاری های گازی امروزی نیز همانند اولین بخاری ها می باشد و تنها به امکانات آن ها افزوده است.

 

تاریخچه بخاری گازی

 

مهم ترین نکات برای خرید بخاری گازی

بهترین مدل بخاری گازی با توجه به شرایط خانه من کدام مدل است؟ این سوالی است که به طور روزانه از پشتیبانان ما می پرسیدید به همین دلیل در این مقاله می خواهیم به آن جواب بدهیم. برای خرید مناسب ترین بخاری نکات بسیار مهمی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید و بعد تصمیم نهایی خود را بگیرید. تعدادی از مهم ترین نکاتی که برای خرید بخاری گازی باید به آن ها توجه شود را در ذیل ذکر کردیم.

فضای محیط و مساحت آن

یکی از اصلی ترین و مهم ترین نکات برای خرید بخاری گازی توجه به متراژ و فضای موجود است. بسیاری از افراد بعد از خرید بخاری متوجه می شوند مدلی که خریداری کرده اند جوابگوی فضایشان نیست و به خوبی محیط را گرم نمی کند یا این که اتاق را بیش از گرم نگه می دارد و مجبور به خاموشی بخاری می شوند. در نظر بگیرید که بخاری های گازی برای فضاهای باز و بزرگ مناسب هستند و اگر فضای شما کمتر از ۱۰ متر است اقدام به خرید بخاری های دیگر از جمله بخاری برقی و … کنید.

ظرفیت بخاری گازی

قطعا همه ما می دانیم که بخاری گازی در ظرفیت های مختلف از جمله ۶۰۰۰ تا ۲۹۰۰۰ در بازار موجود است. هنگام خرید بخاری گازی باید ظرفیت بخاری نیز توجه کنید و با توجه به مساحت اتاق بهترین ظرفیت را انتخاب بکنید. برای مثال اگر مساحت اتاق شما ۱۲ متر است مناسب ترین ظرفیت بخاری گازی برای شما ۶۰۰۰ یا ۸۰۰۰ می باشد.

وضعیت آب و هوایی منطقه سکونت

یکی دیگر از مهم ترین فاکتورها برای خرید بهترین بخاری گازی، آب و هوای منطقه شما است.قطعا انتخاب بخاری برای مناطق استان آذربایجان غربی با مناطق شمال کشور باید تفاوت داشته باشد. آب و هوای مناطق شمالی کاملا شرجی است در صورتی که آب و هوای استان آذربایجان غربی در فصل زمستان بسیار سرد است. برای مثال افرادی که در اهواز سکونت دارند یک بخاری گازی ۱۲ هزار جوابگوی اتاق ۲۴ متریشان است در حالی که در مناطق استان آذربایجان غربی بدین صورت نیست و بخاری گازی با چنین ظرفیتی جوابگو نخواهد بود.

بخاری گازی دودکش دار یا بدون دودکش

این سوال که بخاری دودکش دار بهتر است یا بدون دودکش قطعا برای خیلی از ما هنگام خرید بخاری گازی پیش آمده است. برخی از افراد بر این باور هستند که مدل های بدون دوکش خطرناک هستند به همین دلیل حاضر به خرید آن ها نیستند. بخاری های بدون دوکش با ایمنی کامل تولید می شوند و از این نظر مشکلی ندارد ولی به طور کلی این مدل از بخاری ها برای فضاهای کاری بسیار ناسب هستند. در فضاهای کوچک که هوا در آن جریان دارد و احتمال خوابیدن افراد در آن جا بسیار کم است بهترین انتخاب بخاری های گازی بدون دودکش می باشند. البته مزایایی که بخاری های بدون دودکش دارند این است که در هنگام روشن بودن قابلیت جابجایی دارند و میتوان آن ها را تکان داد. بخاری های گازی دودکش دار که امروزه از پرفروش ترین های بازار هستند از هر نظر برای منزل مناسب هستند. این مدل ها از طریق دودکش گازهای تولید شده را به بیرون از منزل انتقال می دهد به همین دلیل کاملا ایمن هستند. این بخاری ها در هنگام روشن بودن قابلیت جابجایی ندارد و باید در جای ثابت قرار بگیرند.

قدرت حرارتی بخاری گازی

 قدرت حرارتی بخاری از مواردی است که بسیار حائز اهمیت می باشد و باید به آن توجه کنید. هر بخاری گازی توان گرمایشی مخصوص به خود را دارد . واحد اندازه گیری آن ها کیلو کالری می باشد. اگر بخاری بزرگی را بریا محیطی کوچک خریدرای کنید انرژی زیادی هدر خواهد رفت و هزینه ی زیادی را بریا شما در پی خواهد داشت. بنابراین برای برای فضای کوچک بخاری بزرگ خریداری نکنید. همه نوع مدل بخاری در بازار موجود است که می توانید با توجه به نیاز خود ان را خریداری کنید.

رده انرژی بخاری

باید در هنگام خرید به رده انرژی بخاری توجه کنید زیرا از مهمترین قسمت های آن است. رده انرژی را با یک برچسب بر روی بخاری نمایش می دهند که با حروف  E،C، D، F، G  مشخص می شوند که نشان دهنده بازده انرژی هستند.  علامت A بر روی بخاری دارای حداقل انرژی مصرفی و بیشترین کارایی است. اما بخاری گازی با برچسب انرژی A در میان محصولات ایرانی خیلی کم  دیده می شود زیرا به تکنولوژی های پیشرفته نیاز دارد و هزینه های آن نیز خیلی بالا است.

قیمت بخاری گازی

همه ما برای خرید لوازم خانگی اولین نکته ای که به آن توجه داریم مقدار بودجه ای است که برای آن محصول تعیین کرده ایم. خوب است بدانید که بخاری های گازی به دلیل امکانات فوق العاده در مقایسه با سایر مدل ها از قیمت بیشتری برخوردار هستند. خرید بخاری های گازی نسبت به مدل های برقی به بودجه ی بیشتری نیاز دارد.

از دیگر عوامل مهمی که برای خرید بهترین مدل بخاری گازی باید به آن ها توجه شود عبارتند از :

درجه مصرف انرژی

عایق بندی ساختمان

ارتفاع سقف ساختمان

ابعاد و اندازه پنجره ها

در دسترس بودن سوخت

وضعیت نورگیری اتاق مورد نظر

قرار گیری واحد در طبقات میانی ساختمان

 

بهترین بخاری گازی

 

معرفی بهترین مارک های بخاری گازی موجود در بازار

خرید بخاری گازی نیک کالا

شرکت محبوب نیک کالا در سال ۱۲۸۵ هجری شمسی توسط خاندان سلیمانی و به مدیریت حاج محمد سلیمانی در میدان حسن آباد تهران برای اولین بار تاسیس شد. خاندان سلیمانی بعد از چند سال از فعالیت برای رشد و توسعه کسب و کار خود به بازار بزرگ تهران نقل مکان کردند. برادران سلیمانی در سال ۱۳۴۲ هجری شمسی اولین تولیدات خود را از جمله بخاری، سماور، والور و … در کارخانه ای در منطقه پاچنار تهران شروع کردند. بعد از ۳ سال که در زمینه فروش بخاری و سماور بسیار موفق بودند در کنار فعالیت های تولیدی، فعالیت های وارداتی و صادراتی مرتبط با لوازم خانگی را شروع کردند و تعداد زیادی از تولیدات خود راب ه کشورهای عربی صادرات می کردند. به دنبال توسعه شبکه گازرسانی در سراسر کشور در سال ۱۳۶۱ هجری شمسی شرکت نیک کالا اقدام به تولید بخاری و شومینه های گازی کرد.

بخاری های گازی شرکت نیک کالا به دلیل کیفیت بی نظیری که داشتند به سرعت به یکی از محبوب ترین های بازار تبدیل شدند. امروزه شرکت نیک کالا با ۱۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و صادرات لوازم خانگی جزء موفق ترین تولید کنندگان در کشور ایران می باشد. در حال حاضر تولیدات شرکت نیک کالا از طریق ۱۵۰۰ پایگاه شبکه با سابقه و ارزشمند فروش در سرار ایران و کشورهای همجوار توزیع می گردد. ناگفته نماند که ۵۰۰ پایگاه نیز با عنوان خدمات مشتریان نیک کالا در تمام نقاط ایران پشتیبان این حرکت هستند. شعار شرکت نیک کالا (این نام نیک است که می ماند) است و نام برند نیک کالا نیز برگرفته از همین شعار است. امروزه این شرکت خط تولید خود را افزایش داده است و محصولات زیادی از جمله هود آشپزخانه، اجاق گاز رومیزی و … را به کارنامه تولیدات خود اضافه کرده است.

بهترین مدل های سماور گازی برادران سیفی

تاریخ ارسال : 1402/04/29

تاریخچه گروه صنعتی سماورهای برادران سیفی سماور یکی از وسایل قدیمی بوده که وجود آن در هر آشپزخانه ای ضروری است و برای تهیه چای از آن استفاده می شود. گروه صنعتی برادران سیفی از سال ۱۳۱۸ با تجربه درخشان در تولید انواع سماور گازی، برقی، نفتی و … یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سماور در ایران می باشد. این شرکت فعالیت خود را در شهر تبریز آغاز کرد و امروزه به یکی از شایسته ترین شرکت ها در کل ایران تبدیل شده است. همانطور که از نام برندهای سماور سیفی پیداست این شرکت متعلق به برادران سیفی می باشد و ۸۱ سال پیش تصمیم گرفتند که سماورهای نفتی را تولید کنند. با گذشت زمان این شرکت گسترش پیدا کرد و امروزه هر نوع مدل سماوری که بخواهید در این گروه صنعتی تولید می شود. امروزه مردم سماورهای برادران سیفی را بهترین مارک سماور ایرانی می دانند و فروش بسیار زیادی در بازار ایران دارند. برای آشنایی بیشتر با سماورهای برند برادران سیفی تا آخر این مقاله با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا همراه باشید.

برای خرید سماور برادران سیفی کلیک کن 

کیفیت سماورهای برادران سیفی

طبق نظرسنجی های که در چند سال اخیر انجام شد مردم ایران، گروه صنعتی برادران سیفی را به شایستگی در امر زیبایی و استحکام در تولید مرغوب ترین سماورهای امروزی می شناسند. سماورهای برند برادران سیفی طراحی بسیار شیک و زیبایی دارند و از نظر کیفیت نیز بسیار عالی هستند. محصولات تولیدی این کارخانه از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و از مرحله طراحی تا تولید زیر نظر کارشناسان خبره و کاربلد می باشند تا با بهترین کیفیت و بدون عیب و مشکل به دست مشتری برسند. جنس کلیه محصولات تولیدی شرکت برادران سیفی از ورق آلیاژ برنج می باشد و با پوشش نیکل و کرم آبکاری شده اند. ورق برنجی برخلاف ورق استیل تنها آلیاژی است که قادر به جذب املاح و مواد زائد آب است و ضامن نوشیدن آبی زلال و صاف و بدون املاح مضر میباشد. حاصل سال ها تلاش و تجربه طراحان و متخصصان و کارکنان فنی این گروه صنعتی گارانتی کردن تمام محصولات به مدت ۱۲ ماه است. برای ما ایرانی ها که بیشترین سرانه مصرف چای را داریم باید سماوری را انتخاب کنیم که طول عمر بالایی دارد پس خرید سماورهای برادران سیفی قطعا بهترین گزینه برای ما هستند.

انواع سماورهای برادران سیفی

شرکت شایسته تبریز در ابتدای کار به تولید سماورهای نفتی مشغول بود و بعد از گذشت چند سال که فروش زیادی داشت محصولات دیگری را به تولیدات خود اضافه کرد. این شرکت بعد از اینکه سماورهای گازی، روگازی، زغالی، ترموکوپل دار و … را تولید و روانه بازار کرد طرفداران بسیار زیادی در سراسر کشور پیدا کرد. با بهره گیری از تلاش و تجربه چندین ساله طراحان و متخصصان توانست علاوه بر تولید این مدل ها سماورهای برقی را نیز به کارنامه تولید خود اضافه کند. شرکت سماورسازی برادران سیفی توانسته محصولات خود را علاوه بر بازارهای داخلی به بازارهای جهانی نیز صادر کند. این شرکت با محصولات متنوعی که در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف دارد برای هر سلیقه ای مناسب است و به همین دلیل است که سماور برادران سیفی از پرفروش ترین های بازار هستند. از طریق لینک سماورهای برادران سیفی می توانید مشخصات آن را مشاهده و با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا خریداری نمایید.

ظرفیت سماورهای برادران سیفی

شرکت تولیدی برادارن سیفی سماور های خود را در ظرفی های مختلفی وارد بازر کرده کرده است که هر کسی بتواند با توجه به نیاز خود آن را خریداری کند. سماور های سفی در ظرفیت های کم و زیاد وجود دارند که بزرگترین آن برای شرکت ها و محل کار بسیار مناسب است. از ظرفیت کم سماور ها می توانید برای مصرف خانگی استفاده کنید. ظرفیت سماورها از کتری و قوری ها یا چای سازها بیشتر بوده و برای خانواده های پرجمعیت مورد می باشد. 

 جنس بدنه سماور سماور های سیفی

سماور های برادارن سیفی دارای جنسی عالی هستند و در انواع جنس ها تولید می شوند. این شرکت از بهترین مواد برای تولید سماور های خود استفاده می کند تا مرغوب ترین سماور ها را با بهترین کیفیت روانه بازار کند. از بهترین جنس های سماور های برادران سیفی می توان به استیل، برنجی، باکالیت و آلومینیوم اشاره کرد. استیل از بهترین جنس های آن می باشد. سماور های برادران سیفی دارای کیفیت عالی هستند و در برابر هر گونه ضربه مقاومت زیادی دارند. جنس این سماور ها طوری ساخته می شود که رد آب بر روی آن نماند و باعث لک بر روی آن ها نمی شود.

سماور ترموکوپل و بدون ترموکوپل برادران سیفی

شرکت تولیدی برادران سیفی سماور های خود را در دونوع ترموکوپل و بدون ترموکوپل تولید می کند و حق انتخاب را به مشتریان خود داده است. سماور های ترموکوپل از ایمنی بالاتری برخوردار هستند که می توانید خیلی راحت از آن استفاده کنید. ترموکوبل قطعه ای از سماور است که در هنگام قطع شدن گاز و یا آسیب رسیدن به شلنگ گاز باعث قطع شدن جریان گاز شده و از پخش بوی گاز در درون فضا جلوگیری می کند.

نحوه استفاده از ماور گازی با شیر ترموکوپل دار استاندارد

ابتدا پس از متصل کردن شیلنگ گاز به سرشیلنگ و محکم کردن آن با بست، از نشت نکردن گاز به وسیله کف صابون مطمئن شوید. برای روشن کردن راحت تر چراغ (پایه) بهتر است آن را از بدنه سماور جدا کنید. برای روشن کردن چراغ گازی پایه ترموکوپل دار، ابتدا کبریت را روشن نموده و سپس شیر گاز را به داخل فشار داده و به روی علامت شمعک بپیچانید و تا گرم شدن ترموکوپل ۱۰ الی ۱۵ ثانیه نگهدارید تا شمعک روشن شود. بعد از روشن شدن شمعک می توانید شعله را کم یا زیاد نمایید. در سماور ترموکوپل دار به دلیل حساسیت به قطع گاز زمانی که به هر دلیل جریان گاز قطع و شعله و شمعک خاموش شود پس از ۳۰ الی ۴۰ ثانیه به طور خودکار جریان گاز ورودی به شماور قطع می شود بدیهی است پس از وصل جریان گاز به طریقی که شرح داده شده است مجددا سماور را روشن نمایید.

نحوه استفاده از سماور گازی با شیر گاز استاندارد معمولی

ابتدا پس از متصل کردن شیلنگ گاز به سرشیلنگ و محکم کردن آن با بست، از نشت نکردن گاز به وسیله کف صابون مطمئن شوید. نگاه کنید تا ولوم شیر گاز روی حالت خاموش باشد و دریچه آتشدان را باز کرده و کبریت را روشن کنید و داخل دریچه نمایید. با این کار شمعک روشن می شود و با کمی فشار به داخل ولوم را بچرخانید و شعه را روشن کنید. انتهای گردش ولوم حداقل میزان شعله می باشد. بعد از خاموش کردن سماور، شمعک همیشه روشن بوده و نیاز به کبریت یا فندک نمی باشد.

نحوه استفاده از سماور برقی برادران سیفی

سماورهای برقی برادران سیفی مجهز به ترموستات هیدرولیک می باشند. برای تنظیم ولوم سماور در نقطه اتوماتیک، ابتدا ولوم سماور را تا نقطه جوش بچرخانید تا آب سماور بجوشد. پنج دقیقه بعد از به جوش آمدن آب سماور ولوم سماور را کم کم برگردانده تا لامپ سماور خاموش گردد. در این نقطه سماور شما در حالت اتوماتیک قرار دارد، توجه کنید که این نقطه بسته به میزان آب سماور متغیر می باشد یعنی هر چه آب سماور بیشتر باشد نقطه اتوماتیک به نقطه جوش نزدیکتر و هر چه آب سماور کمتر باشد نقطه اتوماتیک از نقطه جوش دورتر خواهد شد. هرگز برای اتصال دو شاخه از سه راهی استفاده نکنید. در اولین روزهای استفاده ممکن است صدای المنت ها را بشنوید این مسئله است و اصلا نگران نباشید زیرا این امر به دلیل مقاومت بالای المنت بوده و در اثر مصرف مداوم پس از چند روز این صدا قطع می شود.

نحوه استفاده از سماورهای نفتی برادران سیفی

همیشه مخزن منبع نفت را تا نیم سانتی متری درب مخزن نفت بریزید و مدت نیم ساعت صبر کنید تا فتیله نفت را کاملا به خود جذب کند. برای روشن کردن سماور نفتی فتیله را روشن کنید و تا جایی که خاموش نشود فتیله را پایین بیاورید. بعد از ۳۰ سانیه که فتیله دور تا دور کاملا روشن شد فتیله را تا اندازه ی دلخواه با شعله کاملا آبی بالا بیاورید. برای آن که سماور شما همیشه با شعله آبی و بدون بو بسوزد لبه فتیله را هر ۴۰ ساعت یکبار تمیز نمایید.

نحوه استفاده از سماورهای زغالی برادران سیفی

درون همه سماورهای ذغالی یک عدد پماد جرم گیر موجود می باشد. سماورهای زغالی و سماورهای بدون ابگاری به رنگ زرد (رنگ واقعی ورق برنج) می باشند که به علت عدم آبکاری به مرور زمان و نیز گرمای ناشی از حرارت آتش، تغییر رنگ داده و کدر می شوند. در این موارد مقداری از پماد جرم گیر را روی سطح سماور بمالید و با پنبه یا دستمال نرم آن را پاک نمایید تا دوباره به رنگ اول در آید. برای عدم تغییر رنگ در نگهداری طولانی سماور لطفا آن را از نایلون خارج نسازید و حتما در جای خشک و عاری از رطوبت نگهداری کنید.

 

توصیه های لازم برای استفاده مفید از کلیه سماورهای برادران سیفی

  • از شستن اجاق یا همان چراغ و پایه سماور برادران سیفی اجتناب کنید.
  • همیشه سماور را با آب سرد پر کنید تا چای مطلوب و زلالی به دست آورید.
  • قبل از استفاده بهتر است دو یا سه بار آب سماور را جوشانیده و تخلیه کنید.
  • برای تمیز کردن جرم جداره داخلی سماور هرگز از اسید و یا سرکه استفاده نکنید.
  • برای نگهداری طولانی مدت سماور حتما آن را در جای خشک و عاری از رطوبت نگهداری کنید.
  • سطح جرم گرفته داخل منبع آب سماور را اسکاج بزنید تا جرم آن کاملا گرفته شود، برای جلوگیری از جمع شدن جرم بهتر است اینکار را هر ۱۵ روز یکبار انجام دهید.
  • هیچ گاه سماور را در شعله زیاد مورد استفاده قرار ندهید، این کار باعث پوسیدگی زود هنگام تنوره سماور خواهد شد. همیشه سماور را با ظرفیت نهایی آن روشن نمایید.
  • زمانیکه آب داخل سماور به علت جوش دائم تبخیر شد و مخزن سماور فاقد آب است بهتر آن است که فقط چراغ سماور را خاموش کرده و صبر نمایید تا کاملا بدنه سماور سرد شود در اینصورت سماور بدون هیچ مشکلی قابل استفاده ی مجدد می باشد.

بهترین مارک های آون توستر موجود در بازار

تاریخ ارسال : 1402/04/19

راهنمای خرید بهترین مارک آون توستر در گذشته از توستر ها تنها برای تست کردن نان استفاده می شد و کاربرد دیگری نداشت اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی این محصول به یک دستگاه پخت و پز تبدیل شده است و امکانات و آپشن های زیادی به آن اضافه شده است. آون توسترها در واقع فرهای کوچیکی هستند که می توانید از آن ها برای گرم کردن و پخت و پز انواع مواد غذایی استفاده کنید. این محصول یکی کاربردی ترین لوازم آشپزخانه به حساب می آید و با استفاده از آن می توانید نیازهایی مانند پخت غذا، سبزیجات کبابی، کباب کردن و برشته کردن، گرم کردن غذا، برشته کردن نان، ذوب کردن غذای منجمد و … را برطرف کنید. امروزه برندهای زیادی در بازار وجود دارند که انواع آون توستر تولید می کنند و رواانه بازار می کنند. برای خرید بهترین مارک آون توستر در میان این همه برند خارجی و ایرانی باید اطلاعات جزئی در مورد آن ها داشته باشید. فروشگاه اینترنتی گزینگ کالا در این مقاله چند مدل از بهترین مارک های آون توستر موجود در بازار را به شما عزیزان معرفی می کند. طرز استفاده از هر آون توستر را نیز بیان کرده ایم پس تا آخر این نوشته با ما همراه باشید.

آون توستر چیست و چه تفاوتی با توستر دارد؟

لینک خرید آون توستر با کیفیت 

آون توستر دستگاهی است که می توانید تمام کارهای پخت و پز را با آن انجام دهید و جایگزین بسیار خوبی برای اجاق فردار است. افرادی که دورهمی های زیادی برگزار می کنند می دانند که گاز فردار به تنهایی پاسخگوی نیازهای پخت و پز یک مهمانی نیست. با وجود یک آون توستر در آشپزخانه دیگر مشکلی برای پختن چندین نوع غذا نخواهید داشت و فضای بسیار کمی را نیز در مقایسه با اجاق گاز فردار اشغال می کند. آون توستر در انواع مختلفی از جمله رومیزی، فن دار، جوجه گردان، مادون قرمز و … در بازار موجود است و هر کدام قابلیت های مختلفی دارند.

آون توستر چه تفاوتی با توستر دارد؟ در جواب این سوال باید بگوییم که توستر همان آون توستر است با این تفاوت که توستر تنها قابلیت انجام یک کار را دارد. در صورتی که هدف شما تنها خرید یک وسیله برای گرم کردن نان است توستر بهترین گزینه برای شما می باشد. آون توستر دستگاهی پیشرفته با قابلیت پخت غذا، پخت کیک و شیرینی، گرم کردن غذا، یخ زدایی، پخت پیتزا و … است. قیمت آون توستر به دلیل آپشن های بیشتر گران تر از توستر معمولی است و مصرف برق نیز از تفاوت های این دو می باشد. مصرف برق توستر به دلیل اینکه تنها به مدت یک الی دو دقیقه کار می کند بسیار کمتر از آون توستر است.

ظرفیت آون توسترهای موجود در بازار

آون توستر ها در ظرفیت های مختلفی موجود می باشند که با توجه به نیاز افراد ساخته می شوند. ظرفیت آون توستر ها در ۳۸ لیتر، ۴۰ لیتر، ۴۵ لیتر، ۶۰ لیتر و ۸۰ لیتر در بازار موجود هستند و حتما با خودتان می گویید که چند لیتر خریداری کنم؟ باید به شما بگویم که فضای آشپزخانه شما و مصرفی که از آن دارید می تواند در انتخاب شما نقش مهمی داشته باشند. باید بدانید که نیاز شما بهیک آون توستر چقدر است. اون توستر های بزرگ بیشتر برای رستوران ها و کسانی که دارای شغل های خانگی هستند مناسب است.

آون توستر چیست و چه تفاوتی با توستر دارد؟

 

چه چیزهایی را میتوان با آون توستر درست کرد؟

به کمک آون توستر میتوان غذاهای زیادی را از جمله پیتزا، مرغ سوخاری، کیک و شیرینی، ماهی، دنده و … را تهیه کرد که در ادامه به طرز آماده کردن آنها در اون توستر می پردازیم.

پیتزا : برای درست کردن پیتزا در آون توستر ابتدا خمیر را درون سینی قرار دهید و مواد را روی خمیر بریزید. بعد از اینکه پیتزا را درست کردید و آن را داخل دستگاه گذاشتید دمای آون توستر را روی ۱۸۰ درجه تنظیم کنید. بعد از گذشت ۲۵ الی ۳۰ دقیقه پیتزا را چک کنید و در صورت طلایی شدن دستگاه را خاموش کنید.

مرغ سوخاری : برای درست کردن مرغ سوخاری ابتدا سس و مواد مخصوص را به مرغ بزنید و آن را درون سینی دستگاه قرار دهید. دمای آون توستر را روی ۲۲۰ درجه تنظیم کنید و بعد از گذشت یک ساعت و نیم آن را خاموش کنید.

دنده : برای پخت دنده در آون توستر باید ابتدا دنده ها را به مدت نیم ساعت درون زودپز بگذارید تا به طور کامل بپزند. سینی دستگاه را چرب کنید و دنده ها را مرتب داخل آن بچینید. دمای آون توستر را روی ۳۰۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید و بعد از گذشت ۱۰ دقیقه آن را خاموش کنید.

مرغ : برای درست کردن مرغ نیز ابتدا سینی را چرب کنید و مرغ را درون مواد قرار دهید و آن را داخل آون توستر بگذارید. دمای دستگاه را روی ۲۲۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید و بعد از یک ساعت و نیم آون را خاموش کنید.

کیک و شیرینی : پخت کیک و شیرینی در آون توستر بستگی به موارد زیادی از جمله میزان خمیر کیک، قالب کیک، سلیقه پخت شما و … دارد. به طور کلی دمای ۲۳۰ درجه سانتی گراد و مدت زمان نیم ساعت برای پخت کیک و شیرینی کافی است.

 

معرفی بهترین آون توستر های موجود در بازار ایران

آون توستر چه مارکی خوبه؟ بهترین مارک آون توستر در بازار ایران کدام است؟ بهترین آون توستر از نظر کاربران کدام مدل است؟ جزء سوال هایی هستند که خیلی از کارشناسان ما پرسیده می شوند. امروزه برندهای گوناگونی با قیمت های مختلف در بازار به فروش می رسند و اگر در زمینه خرید آون توستر آگاهی نداشته باشید سردرگم خواهید شد. ما در مقاله بهترین مارک های آون توستر موجود در بازار سعی کرده ایم پر فروش ترین آون توسترهای بازار ایران را به شما معرفی کنیم و طرز استفاده از هر کدام را نیز بیان کرده ایم. بدون شک آون توستر های زیر از با کیفیت ترین و قیمت مناسب ترین های بازار محسوب می شوند و شما با خیال آسوده می توانید این برندها را خریداری نمایید.

 

آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004

آون توستر نوبل کینگ در کشور چین ساخته شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول با ظرفیت داخلی ۴۰ لیتر در رنگ های مشکی، سفید و نقره ای روانه بازار می شود. جنس بدنه این آون توستر از استیل ضد زنگ با رنگ لعابی الکترواستاتیک می باشد که در برابر حرارت بسیار مقاوم است. درب شیشه ای مقاوم و روشن بودن آن از دیگر امکانات ویژه این دستگاه است. با توان مصرفی ۱۴۰۰ وات حرارت داخل آون توستر به حدی بالا می رود که حتی می تواند گوشت را کباب کند. آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004 دارای سه ولوم بر روی بدنه دستگاه است که یکی از آن ها تایمر ۹۰ دقیقه ای است و بعد از تمام شدن تایم به صدا در می آید. متعلقات داخلی این محصول اعم از جوجه گردان، تور استیک، سینی پیتزا، سینی گوشت و … می باشد که هر کدام یک عملکرد مجزا برای آشپز قلمداد می کند. استفاده از سینی های قابل جدا شدن امکان گریل کردن را نیز به این محصول داده است. تمامی محصولات برند نوبل کینگ دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشد.

 

آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004

طرز استفاده از آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004

آون توستر نوبل کینگ طراحی ساده ای دارد و استفاده از آن بسیار راحت است. این آون توستر مجهز به سه عدد ولوم بر روی بدنه است که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. تنظیم درجه حرارت پخت و پز، تایمر ۹۰ دقیقه ای، انتخاب برنامه غذایی از قابلیت های این ولوم ها می باشند.برای استفاده از این دستگاه تنها کافی است محصول را در جای مناسبی قرار دهید و نایلون و کارتن ها را از آن جدا کنید. مواد غذایی را داخل سینی مخصوص آون توستر بگذارید و برنامه پخت را انتخاب کنید. دفترچه راهنمای محصول را مطالعه کنید و طبق آن درجه حرارت را تنظیم کنید. درب آون توستر را ببندید و تایمر را فعال کنید. بعد از تمام شدن زمان تایمر سینی مواد را با استفاده از دستکش مخصوص از دستگاه خارج کنید.

آون توستر کاراجا ۶۰ لیتر

برند کاراجا یک برند ترکیه ای و محبوب است که مدت زیادی نیست وارد بازار شده است اما در همین مدت زمان کوتاه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. توستر های کاراجا به دلیل طراحی خاص و منحصر به فردی که دارند خیلی زود به یکی از پرفروش ترین های بازار تبدیل شدند. توستر کاراجا در سه مدل ۲۶۰، ۳۶۰، ۴۶۰ در بازار موجود است که هر کدام از آن ها با کارایی بالایی که دارند می توانند به عنوان کمک آشپز در آشپزخانه عمل کنند. این محصول در چهار رنگ مشکی، سفید، نقره ای و طلایی به بازار عرضه می شود که کاربر بنا به سلیقه خود می تواند یکی از آن ها را انتخاب کند. تمام مدل های توستر کاراجا دارای توان مصرفی ۱۶۵۰ وات می باشند و مجهز به ۴ عدد المنت بالا و پایین است که مجموع توان المنت های بالا ۸۰۰ وات و المنت های پایین ۸۰۰ وات است. درب این محصول از شیشه دو جداره و محفظه داخلی آن از لعاب می باشد. از امکانات دیگر آون توستر کاراجا می توان به جوجه گردان، صفحه نمایش دیجیتالی، ۹ عدد برنامه پخت، فن کانوکشن، قابلیت تنظیم حرارت، زمان سنج و … اشاره کرد.


صفحه 22 از 29

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

جامعترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی با برندهای ایرانی و خارجی

مهناز عزیزنژاد

نویسنده

142

مقاله

1402/02/25

تاریخ ایجاد