بهترین پودر و مایع ماشین لباسشویی

تاریخ ارسال : 1402/04/01

بهترین پودر برای ماشین لباسشویی کدام است؟ یکی از مهم ترین نکات برای نگه داری لباس هایتان استفاده از بهترین پودر و مایع ماشین لباسشویی است. پودرهای مخصوص ماشین لباسشویی از مواد شیمیایی تشکیل شده اند و دارای آنزیم های مختلفی برای از بین بردن انواع لکه و چربی بر روی لباس هستند. از مهم ترین معیارها برای انتخاب بهترین پودر ماشین لباسشویی این است که با جنس پارچه و لباس شما سازگاری داشته باشد زیرا در صورتی ناسازگاری به بافت و ظاهر پارچه ی شما آسیب می رسد. در این مقاله قصد داریم مشخصات بهترین پودر و مایع ماشین لباسشویی، تاریخچه پودر لباسشویی، انواع مواد شوینده لباسشویی، ویژگی های بهترین پودر ماشین لباسشویی و … را بررسی کنیم و سپس چند نمونه از بهترین مارک هایی که در بازار ایران موجود هستند را به شما عزیزان معرفی کنیم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

تاریخچه پودر ماشین لباسشویی

قبل از هر چیز باید بدانیم که پودر ماشین لباسشویی چیست و برای اولین بار در کجا تولید شده است. پودر یا مایع ماشین لباسشویی نوعی مواد شوینده است که هر فردی به طور روزانه برای تمیز کردن لباس هایش از آن استفاده می کند. بر اساس تحقیقات به دست آمده اولین پودر در کشور آلمان و در سال ۱۹۰۷ تولید شده است و قبل از آن برای شستشوی لباس ها از صابون استفاده می شد. ماده ی صابون نیز ۴۸۰۰ سال پیش توسط اجدادمان در بابل ساخته شده است. البته شواهد زیادی وجود دارد که در مصر باستان نیز از صابون استفاده می کردند. از آنجایی که صابون قادر به پاک کردن باکتری و قارچ ها نبود و مردم به مواد شوینده ی قویتری نیاز داشتند کم کم استفاده از پودر و مایع ماشین لباسشویی رواج پیدا کرد.

انواع مواد شوینده ماشین لباسشویی

به طور کلی ۷ نوع مواد شوینده مخصوص ماشین لباسشویی در بازار های داخلی و خارجی موجود می باشد که عبارتند از :

  • صابون ماشین لباسشویی
  • پودر ماشین لباسشویی
  • مایع ماشین لباسشویی
  • لکه بر ماشین لباسشویی
  • کپسول ژل ماشین لباسشویی
  • قرص های ماشین لباسشویی
  • نرم کننده حوله و لباس ماشین لباسشویی

 

 

پودر یا مایع ماشین لباسشویی باید چه ویژگی های داشته باشد؟

یک پودر یا مایع لباسشویی باید دارای ویژگی هایی باشد که بتوان آن را به عنوان بهترین شوینده برای لباس های خود انتخاب کرد. این محصول علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا باید به ماشین لباسشویی آسیب نرساند و حساسیتی را نیز برای پوست ایجاد نکند. ما در ذیل مهم ترین ویژگی هایی که باید یک شوینده خوب و مناسب داشته باشد را ذکر کرده ایم.

 

نوع پارچه و لباس

ترکیبات به کار رفته در پودرها با همدیگر کاملا متفاوت است و برخی از آنها تنها برای پارچه های سفید رنگ کاربرد دارند و در صورتی که برای پارجه های رنگی استفاده شود موجب بروز مشکلاتی از جمله ترکیب شدن رنگ ها می شود. پس قبل از خرید مواد شوینده حتما به نوع لباسی که قرار است آن را شست و شو دهید توجه داشته باشید و سپس اقدام به خرید نمایید.

 

پودر مخصوص کودکان 

در بازار پودرهای مخصوص کودکان وجود دارد که ترکیبات آنها به گونه ای است که حساسیتی برای بدن کودکان ایجاد نمی کنند و برای شستشوی لباس کودکان باید از پودرهای مخصوص استفاده کنید.

 

استفاده نکردن از پودرهای دستی

به هیچ عنوان از پودرهای دستی برای شستشوی لباس در ماشین لباسشویی استفاده نکنید. در ادامه به بررسی کامل این موضوع می پردازیم.

 

مواد شوینده مخصوص لباس های مشکی

برای جلوگیری از بور شدن و تغییر رنگ لباس های مشکی پیشنهاد می شود از پود و یا مایع های مخصوص لباس های مشکی استفاده کنید.

حلالیت بالا در آب سرد

همه لباس ها مناسب شستن با آب داغ نیستند زیرا باعث خراب شدن و از بین رفتن تارو پود لباس می شود. بیشتر پودر های ماشین لباسشویی در آب سرد حل نمی شوند و باید مدت زمان زیادی در آب بمانند تا حل شوند. بنابراین اگر می ترسید با شستن لباس هایتان با آب گرم حالت خود را از دست بدهند پودری تهیه کنید که به راحتی در آب سرد حل شود. 

بوی خوش پودر ماشین لباسشویی

هنگامی که لباس ها را ازماشین لباسشویی در می آورید حس خوبی به شما دست می دهد وقتی که بوی خوشی از آن ها به مشام می رسد. خیلی از پودر ها وجود دارند که بوی خوبی ندارند و هنگام پوشیدن لباس متوجه آن می شوید. سعی کنید در هنگام خرید پودر های ماشین لباسشویی به این نکته توجه کنید تا لباس هایی خشبو را به تن کنید و مجبور نباشید آن ها را زیاد شستوشو دهید.

 

پودر یا مایع ماشین لباسشویی باید چه ویژگی های داشته باشد

 

آیا پودر دستی برای ماشین لباسشویی ضرر دارد؟

همانطور که می دانید در گذشته های نه چندان دور لباس ها را با دست می شستند و از پودرهای دستی استفاده می کردند و امروزه اکثر مردم این سوال برایشان پیش می آید که آیا میتوان از پودر دستی برای شستن لباس در ماشین لباسشویی استفاده کرد. جواب به این سوال منفی است و پیشنهاد می شود هرگز اینکار را انجام ندهید زیرا ترکیبات به کار رفته در پودر دستی و پودر لباسشویی کاملا با هم متفاوت هستند. همه ما می دانیم که پودرهای دستی کف بسیار زیادی را تولید می کنند در حالی که پودرهای ماشین لباسشویی اینگونه نیستند. در صورتی که از پودر دستی در ماشین لباسشویی استفاده شود به علت تولید کف زیاد ممکن است به دستگاه آسیب وارد شود و موجب اختلال در قطعات ماشین لباسشویی شود. همچنین اگر برای شستن لباس با دست از پودرهای ماشینی استفاده کنید به احتمال زیاد پوست دستتان دچار حساسیت های مختلفی از جمله خارش و سوزش می شود.

محصولات لوازم خانگی خلاقانه

تاریخ ارسال : 1402/03/29

جدیدترین وسایل لوازم خانگی خلاقانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی روز به روز وسایل لوازم خانگی به خصوص لوازم برقی آشپزخانه با تکنولوژی جدیدتری رو به رو می شوند و چون دکوراسیون منزل و آشپزخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است این لوازم خانگی جدید تاثیر بسزایی در زیبایی خانه دارند و حس خوبی را به اعضای خانواده می دهند. ما در این مقاله جدیدترین محصولات لوازم خانگی خلاقانه را بررسی می کنیم پس تا آخر با ما همراه باشید. همانطور که می دانیم در تمام زمینه های فعالیت بین شرکت و برندهای مختلف رقابت وجود دارد. در زمینه ی تولید لوازم خانگی خلاقانه نیز این رقابت در بین تمامی برندهای معتبر به چشم می خورد که در زیر چند مورد از لوازم عجیب و غریب را ذکر کرده ایم.

ماشین آشپزخانه

یکی از محصولات جدید آشپزخانه که کاربرد بسیار زیادی نیز دارد ماشین آشپزخانه نام دارد. این محصول توسط یک شرکت ژاپنی اختراع شد و برای افرادی که با دغدغه نبود فضا در آشپزخانه مواجه هستند مناسب است. این محصول می تواند به طور همزمان یک صبحانه عالی را برای شما آماده کند زیرا با استفاده از قسمت های مختلف آن میتوان قهوه و نیمرو را آماده کرد و نان را نیز گرم یا برشته کرد. 

سایت خرید لوازم خانگی با کیفیت

 

ماشین آشپزخانه

ماهیتابه ایموجی ساز

این ماهیتابه جزء خلاقانه ترین لوازم آشپزخانه می باشد و برای درست کردن کیک و شیرینی و یا نان کاربرد دارد. افرادی که با مشکل غذا نخوردن بچه هایشان روبرو هستند می توانند با استفاده از این دستگاه نان یا هر مواد خمیر مانندی را به صورت شکلک های زیبا و دلبر در بیاورند. این محصول یک دسته ی بلند دارد و همچنین قابلیت آماده سازی هفت عدد شیرینی ایموجی دار را نیز دارد.

 

ماهیتابه ایموجی ساز

 

ساعت زنگدار پرنده

یکی از محصولات لوازم خانگی خلاقانه که فکر می کنم روزی به یکی از پرطرفدار ترین محصولات تبدیل شود همین ساعت زنگدار پرنده است. این ساعت برای افرادی طراحی شده است که خواب صبح را دوست دارند و چندین بار ساعت زنگدار را خاموش می کنند. قسمت پایین محصول ذکر شده ساعت می باشد که می توانید آن را روی زمان مورد نظر تنظیم کنید و زمانی که ساعت زنگ می خورد قسمت بالایی آن پرواز می کند. بحث جالب این ساعت اینجاست که تا زمانی فرد از رختخواب بلند نشود و خودش آن را خاموش نکند صدای زنگ متوقف نمی شود.

 

ساعت زنگدار پرنده

لیوان تیغ دار جزء محصولات لوازم خانگی خلاقانه

همانطور که در عکس مشاهده می کنید این لیوان بسیار خلاقانه تزئین شده و برای قرار دادن در دکور و زیبایی دکوراسیون منزل بسیار کاربرد دارد. البته تیغ های این لیوان تیز نیستند و به راحتی می توان از آن استفاده کرد و تنها برای زیبایی از تیغ استفاده شده است.

 

توسترهای شیشه ای

به این دلیل توستر های شیشه ای را در مقاله محصولات لوازم خانگی خلاقانه قرار داده ایم زیرا یکی از جدیدترین محصولات تولیدی لوازم برقی آشپزخانه می باشد و برای افرادی که دوست دارند برشته شدن نان را ببینند کاربرد دارد. جدا از این که توستر های شیشه ای کاربرد زیادی در آشپزخانه دارند طراحی بسیار زیبا و شیکی دارند و به دلیل شیشه ای بودن به راحتی با تمام دکوراسیون آشپزخانه ست می شوند.

 

توسترهای شیشه ای

 

حمام مدرن جزء محصولات خلاقانه

همانطور که می بینید این حمام می تواند یکی از شیک ترین و زیباترین وسایل منزل باشد. طراحی آن به صورتی است که نگاه هر فرد خوش سلیقه ای را به خود جذب می کند. مزیت حمام مدرن این است که می توان آن را به راحتی جابجا کرد و در هر جایی که ساکن باشید می توانید آن را با خود حمل کنید.

 

درب حیاط مداد رنگی

این درب در نگاه اول نگاه هر فردی را به خود جلب می کند و احساس می شود مداد رنگی های واقعی در کنار هم چیده شده اند و نمیتوان از آن استفاده کرد و فقط جنبه تزئینی دارد. اما این درب در عین زیبایی کاربرد نیز دارد و از فلز ساخته شده است و مانند تمام درب های دیگر باز و بسته می شود.

برای جهیزیه عروس چی بخریم؟

تاریخ ارسال : 1402/03/28

خرید جهیزیه عروس ساده و شیک از آنجایی که خرید جهیزیه عروس از اهمیت بسیار زیادی برای عروس و داماد برخوردار است و تقریبا پرخرج ترین و پرزحمت ترین بخش از تدارکات عروسی می باشد باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشند تا بتوانند یک جهیزیه عروس ساده و شیک را انتخاب کنند. البته باید بدانید که هیچ خریدی الزاما غلط نیست و بستگی به مقدار بودجه ای دارد که شما برای آن تعیین کرده اید. ما در مقاله ی برای جهیزیه عروس چی بخریم؟ سعی کرده ایم تمام نکاتی را که باید هنگام خرید جهیزیه عروس به آن ها توجه داشته باشید بیان کنیم و بهترین ها را به شما معرفی کنیم پس تا پایان این نوشته همراه ما باشید.

لینک خرید محصولات جهیزیه

بسیاری از آداب و رسوم ازدواج مانند خرید جهیزیه در زمان های بسیار گذشته ریشه دارد و حتی این رسومات در فرهنگ بسیاری از ملل دنیا مشترک هستند. بر اساس گزارش های به دست آمده حتی در قانون حمورابی نیز به خرید جهاز عروس اشاره شده است و از آن به عنوان یک رسوم رایج نام برده شده است. جهیزیه در اصل به دارایی و مالی گفته می شود که عروس در هنگام ازدواج با خود به خانه مشترک می برد و شامل پول، جنس و ملک می باشد. البته امروزه این رسم در بین ایرانی ها رایج شده و جهیزیه شامل سرویس کامل اثاثیه مورد نیاز برای یک زندگی دو یا سه نفره است. در اسلام تامین جهیزیه و اثاث مورد نیاز زندگی بر عهده مرد است و تامین آن بر زن واجب نیست. 

بودجه خرید جهیزیه را مشخص کنید!

از مهمترین نکاتی که هنگام خرید جهزیه باید به آن توجه کنید میزان بودجه برای خرید است. اگر میزان بودجه خود را بدانید متوجه می شوید که باید چقدر هزینه کنید و چه لوازمی را خریداری کنید. اگر بودجه را مشخص کنید بهتر می توانید خرید کنید و از خرید لوازم غیر ضرروی خودداری می کنید. با در نظر گرفتن این موضوع می توانید لوازمی کهخیلی نیاز هستند را در درجه اول قرار دهید.

متراژ خانه‌ای که برای آن جهیزیه می‌خرید را مشخص کنید

از گزینه ای دیگری که نباید فراموش کنید در نظر گرفتن متراژ خانه ای است که می خواهید در ان سکونت داشته باشید. با توجه به متراژ خانه یتان می توانید لوازمی که را خیلی ضروری هستند خریداری کنید و محیط خانه یتان بی جهت شلوغ نکنید. اگر به این موضوع توجه نکنید فضای خانه شما شلوغ می شود و جایی برای گذاشتن وسایل اضافه نخواهید داشت و این موضوع وقتی حساس می شود که در منزل اجاره ای باشید. بنابراین خوب به این موضوع دقت کنید.

برای خرید جهیزیه عروس چک لیست تهیه کنید 

برای اینکه یک جهیزیه کامل داشته باشید و چیزی را از قلم نیندازید پیشنهاد می کنیم یک چک لیست از وسایلی که قصد دارید بخرید تهیه کنید برای مثال :

  • وسایل برقی
  • لوازم آشپزخانه
  • سرویس خواب
  • وسایل پلاستیکی
  • لوازم پخت و پز
  • مواد شوینده
  • سایر وسایل متفرقه
  • بعد از نوشتن چنین چک لیستی چند بار آن را مرور کنید و وسایلی که خرید آن ها ضروری نیست حذف کنید یا اینکه وسایل غیر ضروری را با یک رنگ متفاوت بنویسید تا هنگام خرید ابتدا وسایل ضروری را تهیه کنید.

برای خرید جهیزیه عروس از کدام وسایل شروع کنیم؟

بیشتر تازه عروس ها در دوران نامزدی به این سوال فکر می کنند و نمی دانند جهاز خود را با خرید کدام وسیله شروع کنند. این مسئله کاملا به میزان بودجه ی شما بستگی دارد. اگر بودجه ی

مناسبی در اختیار دارید از خرید وسایل بزرگ مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و … شروع کنید زیرا خرید چنین وسایلی بسیار ضروری است و بودجه قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد. خرید لوازم خرده ریزه آشپزخانه و همچنین وسایلی مانند فرش، مبل، سرویس خواب و … پیشنهاد می شود در آخر انجام شود زیرا نگهداری آن ها به مکان مشخصی نیاز دارد و همچنین ممکن است از نظر ظاهری آسیب ببینند.

چگونه لوازم غیر ضروری جهیزیه را مشخص کنیم؟

همانطور که در بالا ذکر شد می توانید برای مشخص کردن وسایل غیر ضروری لیستی از وسایل مورد نیاز را تهیه کنید. تصور کنید که دانشجو هستید و قرار است برای خانه ی دانشجویی خود وسایل مورد نیاز را بخرید. مطمئنا هیچ کدام از شما هنگام خرید به وسایل دکوری و تزئینی، آباژورهای خاص، تابلوهای گران قیمت، ظروف پذیرایی لوکس و … فکر نمی کنید در نتیجه از طریق این روش می توانید لوازم غیر ضروری جهیزیه را مشخص کنید. بهتر است ذهن خود را بخش به بخش و اتاق به اتاق در خانه ای که قرار است در آن زندگی مشترک را شروع کنید بگردانید برای مثال از آشپزخانه شروع کنید و ببینید خرید کدام وسایل ضروری است.

از دیگر مواردی که در این مسئله میتواند به شما کمک کند در نظر گرفتن سبک زندگی است. اگر خانم شاغل است و وقت زیادی برای آشپزی کردن ندارد خرید وسایلی مانند دیگ زودپز، آرام پز، مایکروفر و … ضروری است در غیر اینصورت میداشته  توانید چنین وسایلی را از چک لیست خود حذف کنید. اگر اهل فیلم دیدن و برنامه های تلویزیونی هستید پس قطعا دوست دارید تلویزیونی با ابعاد بزرگ خریداری کنید وگرنه از خرید تلویزیون های بزرگ و گران قیمت و باند و سینمای خانگی پرهیز کنید. آیا قرار است مهمانی های بزرگ داشته باشید؟ اگر فکر می کنید تا چند سال اولیه بعد از ازدواج مهمانی های بزرگ نخواهید گرفت از خرید چندین دست ظروف پذیرایی و سرویس های غذاخوری گران قیمت اجتناب کنید.

 

 

بر اساس مد جهیزیه نخرید 

خرید جهیزیه عروس در بازار این روزها کار بسیار سختی است چرا که هر ساله مدل های مختلفی از لوازم خانگی در بازار عرضه می شوند و بسته به رنگ سال و مد تنوع پایان ناپذیری دارند. منظور ما از اینکه می گوییم بر اساس مد جهیزیه نخرید این نیست که شما حس زیبایی پسندی را کنار بگذارید اتفاقا خیلی به زیبایی اهمیت دهید. منظور ما این است که وسایل را بر اساس سلیقه ی شخصی خود انتخاب کنید زیرا مد امروز هست و فردا چیز دیگری هست در حالی که سلیقه ی شما تا چندین سال باقی می ماند. شما تصور کنید سالی که شما قرار است جهیزیه بخرید رنگ سال بنفش است و تصمیم می گیرید تم منزل خود را بر اساس این رنگ ست کنید در حالی که سال آینده رنگ سال تغییر می کند و شما مجیور خواهید شد تمام وسایل خریداری شده را تعویض کنید.

به طور کلی چه وسایلی را میتوان به عنوان وسایل غیر ضروری دانست؟

  • اجاق گاز فردار
  • بوفه و ویترین
  • فرش دست باف
  • تابلوهای گران قیمت
  • چندین سرویس پخت و پز
  • چندین دست ظروف غذاخوری
  • میز غذاخوری بیش از ۶ نفره
  • یخچال و فریزر جدا یا دوقلو
  • وسایل دکوری و تزئینی
  • خرید رخت خواب اضافه
  • پرده و مبل های گران قیمت
  • وسایلی مانند ساندویچ ساز، سرخ کن و اسپرسو ساز
  • و …

صفر تا صد کولر گازی

تاریخ ارسال : 1402/03/27

راهنمای خرید انواع کولر گازی اگر قصد خرید کولر گازی را دارید و با طرز کارکرد آن آشنا نیستید پیشنهاد می کنم برای اطلاعات بیشتر و آشنایی کامل با کولر گازی تا آخر این مقاله با من همراه باشید. در این نوشته مطالبی از جمله خرید کولر گازی، بهترین کولر گازی، تشخیص کولر گازی اینورتر، انواع مدل اسپلیت و مزایا و معایب اسپلیت را با هم بررسی می کنیم.

کولر گازی چیست و چگونه کار می کند؟

کولر گازی یکی از پرکاربردترین سیستم های تهویه مطبوع است که قابلیت سرد و گرم کردن محیط در فصل هایی از سال را دارد. در جواب اینکه چگونه کار می کند باید گفت که عملکرد آن دقیق مثل یخچال فریزر خانه ی شماست و به وسیله ی سیکل تبرید ایجاد سرمایش می کند.

کولر گازی چیست و چگونه کار می کند؟

 

تاریخچه کولر گازی

اولین ایده سیستم های خنک کننده در مصر باستان شکل گرفته اما در قرن ۱۹ اتفاقی بزرگ رخ داد. ویلیس کریر مخترع آمریکایی در سال ۱۹۰۲ در شرکت بوفالو نیویورک استخدام شد و به این پی برد که باید به دنبال راه حلی برای خنک کردن دستگاه های چاپ باشد. از همین رو دستگاه کولر گازی را برای اولین بار اختراع کرد. اختراع ویلیس کریر باعث افزایش بهره وری در محل های کار شد و همین مسئله باعث شد که شرکت تهویه مطبوع را در کشور آمریکا افتتاح کند و بعد از آن استفاده از کولرهای گازی در منازل و محیط کار بسیار افزایش پیدا کرد. روبرت شرمن در ماسچوست نیز در سال ۱۹۴۵ اولین کولر گازی پرتابل را اختراع کرد و از دستگاه او به سرعت در بازار استقبال بی نظیری شد.

چند نوع کولر گازی داریم؟

اساس کار کولر گازی ها با همدیگر یکسان است و تفاوت آنها، تنها در ساختارشان می باشد. به طور کلی کولرهای گازی از نظر ساختار به سه نوع تقسیم می شوند که در ذیل هر کدام را به طور مختصر توضیح داده ام.

  • کولر گازی یک تکه (یونیت یا مدل پنجره ای | مدل پرتابل)
  • کولر گازی دو تکه ( مدل اسپلیت )
  • و کولر گازی چند تکه (مولتی پنل)

 

این مدل برای افرادی که فضای زیادی برای نصب کولر ندارند بسیار مناسب است و بیشتر برای منازل و محل کار از مدل پنجره ای استفاده می شود. سیستم این مدل به این گونه طراحی شده که هوای گرم توسط فنی که پشت دستگاه تعبیه شده به داخل کمپرسور فرستاده شده و به هوای خنک تبدیل می شود. کولر گازی یونیت یا پنجره ای نیز انواع مختلفی از نظر توان زیاد یا کم دارد و شما بر اساس توانی که مد نظرتان است می توانید مناسب ترین مدل را انتخاب نمایید.

کولر آبی گرمای جنوب

تاریخ ارسال : 1402/03/24

راهنمای خرید کولر گرمای جنوب از قدیم کولر آبی جزء اصلی ترین وسایل خانه ی ما ایرانی ها بوده است و به دلیل قیمت بسیار بالای کولرهای گازی امروزه نیز این مدل کولرها طرفداران بسیار زیادی دارند. اما همانطور که می دانید امروزه انتخاب های متعددی برای خرید لوازم خانگی وجود دارد و هر فرد می تواند در میان ده ها برند و مدل مختلف وسایل مورد نظر خود را انتخاب کند. ما در این بخش از سری مطالب وبلاگ گزینگ کالا به معرفی کولر آبی گرمای جنوب می پردازیم، زیرا خرید هر محصولی نیازمند آشنایی با آن برند است پس افرادی که قصد خرید کولرهای گرمای جنوب را دارند تا آخر این مقاله با من همراه باشید.

تاریخچه شرکت گرمای جنوب

شرکت گرمای جنوب در سال ۱۳۶۰ با هدف تولید بخاری های برقی به مدیریت آقای محمد علی ربیع یوسفی تاسیس شد و تا سال ۱۳۶۴ همچنان مشغول به تولید بخاری برقی بود. از سال ۱۳۶۴ تولید بخاری های نفتی پرتابل را شروع کرد. تولیدات خود را در سال های ۱۳۷۶ و ۱۳۷۷ به ماشین لباسشویی دوقلو و انواع کولرهای آبی گسترش داد و به دلیل تلاش در امر تولید و پیشرو در کیفیت در طول این چند سال توانسته است موفقیت های بسیار زیادی را کسب کند. شرکت محبوب گرمای جنوب اولین دریافت کننده نشان استاندارد ملی ایران در کشور برای بخاری های برقی، بخاری های نفتی و ماشین لباسشویی دوقلو می باشد. همچنین این شرکت اولین دریافت کننده گرید A مصرف انرژی در تولید محصولات کولر آبی و بخاری برقی خود می باشد.

 کارخانه ی بزرگ گرمای جنوب چه محصولاتی را تولید می کند؟

فعالیت شرکت garmaye jonoob از سال ۱۳۶۰ تا به الان (سال ۱۴۰۰) به شرح زیر می باشد :

  • کولر آبی گرمای جنوب
  • بخاری برقی
  • بخاری نفتی
  • یخچال و فریزر
  • اجاق گاز خانگی
  • ماشین لباسشویی دوقلو

محصولات-گرمای-جنوب

نقش شرکت گرمای جنوب در بهینه سازی مصرف انرژی

این شرکت به عنوان اولین دریافت کننده رده B در مصرف انرژی و اولین تولیدکننده رده A در تولید کولرهای آبی توانسته نقش بسزایی در تقویت کردن انگیزه ی سایر شرکت ها داشته باشد. همچنین به دلیل استفاده ی مناسب از قطعات و تکنولوژی بومی توانسته بدون هیچ گونه هزینه ای در کاهش مصرف انرژی دخیل باشد و حقوق مصرف کننده را تا حد بسیار زیادی رعایت کند.

 مصرف انرژی کولر آبی گرمای جنوب

طبق تحقیقاتی که در طول این سه دهه انجام شده است با استفاده از کولرهای آبی دارای رده مصرف A حدود ۳۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی می شود و کمک بسیار زیادی به اقتصاد خانواده ها می کند.

 کیفیت کولر آبی گرمای جنوب

کولرهای آبی گرمای جنوب دارای کیفیت استاندارد و مطابق با الزامات استانداردهای مربوطه تولید شده اند. و همواره این شرکت سعی در نگهداری و افزایش سطح کیفیت محصولات خود خواهد بود و در طول این سه دهه فعالیت ۹۵ درصد خریداران از محصولات این شرکت به خصوص کولرهای آبی رضایت کامل داشته اند. همچنین محصولات کولرهای آبی گرمای جنوب جزء یکی از اصلی ترین برندهای مورد توجه مردم بوده. به طوری که در سال گذشته این شرکت موفق به دریافت تندیس دیموند (بالاترین مقام توزیع و پخش در کشور) در خصوص محصول کولر آبی گردید.

 

انواع کولر آبی گرمای جنوب

شرکت گرمای جنوب انواع کولر را تولید کرده است که عبارتند از:

  • کولر آبی پوشالی
  • کولر آبی سلولزی
  • کولر آبی پرتابل
  • کولر آبی دستی

کولر آبی پوشالی گرمای جنوب

کولر آبی پوشالی از قدیمی ترین و پر فروش ترین نوع کولر های آبی است. عملکرد این کولر ها به این صورت است که آب به کمک پمپ از محفظه به سمت پوشال‌ های چوبی هدایت می شود و روی آن‌ها می‌ ریزد. در مسیر بعدی پوشال‌ ها خیس می شوند و با عبور هوا از میان آن‌ ها باعث خنک شدن هوای داخل کولر می‌شوند. و هوا با وجود این شرایط  هوا به صورت مرطوب و خنک به داخل کانال‌ کشی‌ ها رفته و به فضای خانه انتقال پیدا می‌کند.

کولر آبی سلولزی گرمای جنوب

کولر های آبی سلولزی از جدیدترین نوع کولر به حساب می آیند و به جای پوشال های چوبی در آن ها ازپد های سلولزی استفاده شده است. با استفاده از پد های سلولزی عملکرد کولر بهتر شده و مصرف برق را نیز کمتر خواهد کرد. از مزایای این کولر عبارتند از:

  • خنک‌ کنندگی کولر سلولزی از پوشالی بیشتر است. 
  • از ورود گرد و غبار به داخل فضا جلوگیری می کند.
  • د رمدت زمان طولانی تری سرویس لازم دارد.
  • عدم ایجاد رسوب

کولر آبی پرتابل

کولر آبی پرتابل کولر هایی هستند که برای فضاهای کم و که درست کانال کشی نشده اند  مناسب است. از این نوع کولر ها  برای متراژ ۱۵ تا ۲۰ متر می توان استفاده کرد. طراحی و شکل این نوع کولر ها متفاوت تر است و از پارچه های نانو به جای پوشال و سلوولز د رآن ها استفاده می شود.

کیفیت کولر آبی گرمای جنوب

اجازه دهید بهترین ها اول باشند  شعار شرکت گرمای جنوب در طی سال های فعالیت خود بوده است.

 خط مشی شرکت گرمای جنوب

مدیریت و پرسنل شرکت گرمای جنوب به عنوان یک سازمان مهندسی، ساخت و مونتاژ انواع لوازم خانگی و با اعتقاد به نظام کیفیت و رعایت الزامات سری استانداردهای بین المللی سیستم یکپارچه شامل : (IMS (ISO 9001:2008; ISO 14001:2004; OHSAS 18001:2007 و نیز استاندارد شکایت مشتری (ISO 10002:2004) و به منظور استقرار و حفظ نظام مدیریت نوین سعی کرده است خط مشی های زیر را بر پایه ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات و تولید محصول منطبق و با کیفیت، همواره سر لوحه کار خود قرار دهد :

لینک خرید کولر گرمای جنوب 


صفحه 24 از 29

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

جامعترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی با برندهای ایرانی و خارجی

مهناز عزیزنژاد

نویسنده

142

مقاله

1402/02/25

تاریخ ایجاد