بهترین سرخ کن بدون روغن و معمولی بازار کدام است؟

تاریخ ارسال : 1402/07/25

راهنمای خرید بهترین سرخ کن بدون روغن سرخ کن یک دستگاه پرکاربرد است که با توجه به قیمت مناسبی که دارد به یک محصول پرفروش تبدیل شده است. نسل های امروزی علاقه ی زیادی به غذاهای سرخ کردنی دارند، اما مصرف غذا های سرخ کرده برای سلامتی بسیار زیان آور است. با پیشرفت تکنولوژی طراحان لوازم خانگی به فکر محصولی بسیار عالی و بدون روغن افتاده اند. یکی از این محصولات ساخت سرخ کن بدون روغن است که در برند ها و اندازه های مختلف ساخته شده است

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا 

. استفاده از سرخ کن های بدون روغن هم مصرف را پایین می آورد و هم اینکه باعث سلامتی افراد می شود. سزخ کن بدون روغن بر پایه حرارت فشار است که باعث می شود غذایی سریع و بی دردسر را تجربه کنید. در ادامه ی مطلب به طرز کار با سرخ کن ، معرفی انواع سرخ کن و بهترین مارک سرخ کن های بدون روغن می پردازیم.

سرخ کن ها به چند دسته تقسیم می شوند؟

با توجه به مطالب گفته شده سرخ کن یک دستگاه پرکاربرد است که میتوانید با استفاده از آن سرعت و کیفیت آشپزی را پند برابر کنید و طعم غذا را به بالاترین سطح برسانید. سرخ کن ها در انواع مختلفی وجود دارند که معوملا به سه دسته تقسیم می شوند. ۱-سرخ کن بدون روغن یا کم مصرف ۲- سرخ کن معمولی یا الکتریکی ۳- مینی سرخ کن یا سرخ کن کوچک . هر یک از این سرخ کن ها فرایند پخت را به بهترین شکل انجام می دهند. شما عزیزان می توانید با توجه به نوع سرخ کنی که میخواهید یکی از این سرخ کن ها را تهیه کنید و از کار شیرین آشپزی نهایت لذت را ببرید.

انواع سرخ کن موجود در بازار

سرخ کن بدون روغن: این نوع سرخ کن ها پر فروش ترین نوع سرخ کن ها هستند. افرادی همچون ورزشکاران، افراد مسن و کسانی که در حال رژیم هستد بیشتر می توانند از این سرخ کن استفاده کنند.. سرخ شدن مواد غذایی مختلف در سرخ کن بدون روغن، با جریان سریع هوا در محفظه دستگاه  بر اثر نفوذ حرارت یکنواخت در سطح دستگاه و تحت پوشش قرار دادن همه سطوح غذا صورت می گیرد. جریان هوا با حرارت بسیار زیاد، موجب افزایش سریع دمای روغن و پخش یکنواخت حرارت و چربی آن در تمام سطح غذای موجد در محفظه دستگاه می شود به همین دلیل با مقدار بسیار کمی روغن می توان حجم زیادی از غذا را سرخ کرد. از مزیت های این سرخ کن این است که غذا در حالی که به طور کامل پخته شده است ارزش غذایی مواد سرخ شده در آن نیز حفظ شده است.

 

چند نوع سرخ کن داریم

 

سرخ کن معمولی بخریم یا سرخ کن بدون روغن؟

سرخ کن معمول یا الکتریکی یک نوع دیگر از سرخ کن است که به مقدار بیشتری روغن برای سرخ کردن نسبت به سرخ کن بدون روغن نیاز دارد. یعنی باری سرخ کردن مواد غذایی باید روغن را در سرخ کن بریزید و سپس دستگاه را روشن کنید. این روش تفاوت چندانی با روش های قدیمی سرخ کردن مواد غذایی ندارد. این روش سرخ کردن برای سلامتی هم دبسایر مضر است و همه ی افراد نمی توانند از آن استفاده کنند. این نوع سرخ کن نسبت به سرخ کن بدون روغن با سرعت بیشتری غذا را سرخ می کند. درنتیجه فقط روی مواد غذایی پخته شده و داخل مواد بیشتر خام می ماند.

مینی سرخ کن یا همان سرخ کن کوچک

مینی سرخ کن یا همان سرخ کن کوچک تفاوت چندانی با سرخ کن معمولی ندارد. فقط اندازه ی آن نسبت به سرخ کن های دیگر کوچکتر است. این نوع سرخ کن برای افراد کم جمعیت مناسب تر است. گنجایش و ابعاد آن کوچک تر بوده و به راحتی در هر جای آشپزخانه جا می شود. این نوع سرخ کن مانن سرخ کن معمول یباری سلامتی زیان آور است و ممکن است در اثر مصرف زیاد روغن دچار بیماری های مختلفی شوید.

نکات مهم در هنگام خرید بهترین مارک سرخ کن بدون روغن

مهم ترین نکاتی که برای خری دیک سرخ کن باید درنظر بگیریم را در ادامه ی مطلب به شما توضیح می دهیم. گنجایش، قدرت توان مصرفی، نحوه تنظیم کنترل دستگاه و آپشن های جانبی از نکاتی هستند که باید به آن ها توجه شود. با توجه به تعداد خانواده ظرفیت و گنجایش سرخ کن توجه کنید. سرخ کن های ۴ لیتری باری خانواده هایی کم تر از ۵ نفر هستند بسیار مناسب است. برای تهیه غذای بیشتر از ۵ نفر به مدل های ۶+ لیتر به بالا را انتخاب کنید. توان مصرفی یک سرخ کن رابطه مستقیمی با کیفیت و سرعت عملکرد سرخ کن دارد. قدرت سرخ کن ها بیشتر از ۱۰۰۰ وات است، در نتیجه هر چه توان سرخ کن بیشتر باشد کیفیت دستگاه نیز بیشتر می شود. سرخ کن هایی با توان ۱۸۰۰ وات بهترین انتخاب برای خرید هستد.

نحوه تنظیم و کنترل دستگاه سرخ کن از نکاتی است که باید به آن در هنگام خرید توجه کنید. اگر به دنبال سرخ کن های پیشرفته هستید، سرخ کن های لمسی و بدون دکمه انتخاب بهتری برای خرید هستند. و از زیبایی ظاهری چشم گیری برخوردار هستند. بسیاری از سرخ کن های پیشرفته را می توان از راه دور هم از طریق گوشی موبایل کنترل کرد. شما عزیزان هنگام خرید یک دستگاه سرخ کن خوب باید به آپشن های جانبی از جمله گریل، کف گیر همزن، سبدد دوقلو و…نیز توجه کنید. هر چقدر لوازم جانبی یک محصول برقی بیشتر باشد یک مزیت محسوب میشود.

بررسی ظرفیت دستگاه در زمان خرید سرخ کن خوب

در هنگام خرید حتما از خودتان سوال می کنید که سرخ کن چند لیتری باید خریداری کنید؟ ظرفیت ان باید چقدر باشد؟ باید سرخ کنی خریداری کنید که مناسب با  تعداد خانواده یا مصرفی که از آن دارید باشد. 

  • حتما به ظرف سرخ کن توجه کنید و مدل هایی که استوانه ای هستند بهترین انتخاب برای داخل سرخ کن می باشند. 
  • از سرخ کن های استوانه  ای می توانید برای غذاهای با حجم زیاد مانن مرغ و ماهی استفاده کنید.
  • سرخ کن های چهار گوش ظرفیت کمتری دارند و برای خانواده های کم جعت مناسب تر هستند.
  • سرخ کن کم ظرفیت برای یک خانواده ۶ یا ۷ نفره مناسب نیست.
  • اگر سرخ کنی خریداری می کنید که باید از روغن استفاده شود نباید مواد غذایی را در روغن شناور کنید و باید فقط نیمی از ظرف را پر از روغن کنید.

در هنگام خرید سرخ کن بودجه را در نظر بگیرید

میزان بودجه شما برای خرید یک سرخ کن بسیار مهم است زیرا هر سرخ کنی که در بازار موجود می باشد ارزش هزینه کردن را ندارد. برای خرید سرخ کن این موارد را در نظر بگیرید:

  • اول اینکه سرخ کن را برای چند نفر می خواهید خریدرای کنید، سرخ کن شما بون روغن است یا باید با روغن از آن استفاده کرد و … از نکاتی است که در خرید آن باید در نظر بگیرید.
  • بعد از این نکات  قیمت سرخ کن هم نکته مهم دیگری است زیرا باید بدانید چه میزان هزینه ای  می خواهید برای سرخ کن هزینه کنید. سرخ کن های از برند های معروف قیمت بالاتری دارند.

  راهنمای خرید سرخ کن تایمردار 

تایمر داشتن محصولات برقی می تواند کمک زیادی د رتهیه مواد غذایی به شما بکند و دارای مزیت های زیادی می باشند. با استفاده از سرخ کن تایمر دار می توانید زمان پخت مواد غذایی را تنظیم کنید و از پخت ان اگاه باشید. با استفاده از سرخ کن تایمر دار می توانید از داغ بودن روغن اطلاع پیدا کنید و مواد غذایی خود را درون سرخ کن قرار دهید. با خیال راحت می توانید به کارهای دیگر خود بپردازید.

بهترین مارک های سرخ کن بدون روغن کدام است؟

برند یک دستگاه سرخ کن خوب یکی از نشانگر های کیفیت آن است و در هر زمینه ای برند های مختلفی به تولید این سرخ کن ها می پردازند. اما همه ی این سازنده ها نمی توانند محصول باکیفیتی ارائه دهند. بهترین مارک های سرخ کن عبارتند از مارک فیلیپس، پرشیا، نینجا، تفال، دلونگی.

سرخ کن فیلیپس philips

فیلیپس یک برند با تجربه و قدرتمند در بازار لوازم خانگی است و همیشه محصولات با کیفیتی به مشتریان خود ارائه می دهد. در بین افراد از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و به عنوان یک مارک پرفروش به حساب می آید. سبد های سرخ کن فیلیپس به شکل مربعی است و به صورت کشویی باز می شوند. فیلیپس یک مارک هلندی است که سهم زیادی از سرخ کن بازار را به خود اختصاص داده است. جند مدل از سرخ کن فیلیپس را در پایین متن به شما معرفی کرده ایم

  • سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD 9270
  • سرخ کن فیلیپس HD 9216
  • سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD 9218
  • سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD 9280

 

سرخ کن فیلیپس philips

 

راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن پرشیا فرانس مدل ۶۰۶۳

پرشیا فرانس یک مارک معتبر فرانسه ای است که محصولاتی با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه میدهد. سرخ کن پرشیا فرانس یکی از آن محصولاتی است که طراحی کرده است و در بازار یکی از بهترین سرخ کن ها به حساب می آید. غذا در این سرخ کن به طوری پخته می شود که در داخل آبدار و از بیرون بسیار ترد می باشد. از توان ۱۷۵۰ وات برخوردار و ظرفیت آن ۵ لیتر می باشد. گارانتی ۱۸ ماهه دارد، سبد آن مربعی شکل بوده و یکی از بهترین شکل های سبد مخصوص سرخ کن است. جنسآن استیل ضد زنگ بوده و ازترکیب رنگی مشکی و استیل ساخته شده است. قیمت آن ۴۲۵۰۰۰۰هزار تومان است. که به راحتی می توانید این سرخ کن را در سایت گزینگ کالا تهیه کنید.

 

 

سرخ کن بدون روغن پرشیا فرانس مدل 6063

 

 خرید سرخ کن دلونگی Delonghi

برند دلونگی Delonghi نیز مانند فیلیپس یک مارک معتبر است و تجربه ی زیادی در زمینه عرضه لوازم خانگی دارد. این برند دو نوع سرخ کن چند کاره و معمولی را می سازد، سبد های سرخ کن Delonghi دایره شکل هستند.  در پایین به پر فروش ترین سرخ کن های Delonghi می پردازیم:

  • سرخ کن چندکاره دلونگی FH 1394
  • سرخ کن چندکاره دلونگی FH 1396
  • سرخ کن چندکاره دلونگی FH 1163
  • سرخ کن دلونگی F 18436
  • سرخ کن دلونگی F 28533
  • سرخ کن دلونگی F 17233

 

 خرید سرخ کن دلونگی delonghi

 

راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن تفال Tefal

 تفال با عرضه لوازم پخت و پز بسیار عالی به یک برندمعتبر تبدیل شده است و یکی از پرفروش ترین مارک های موجود در بازار است. تفال یک برند فرانسوی و است و مدل های مختلفی از سرخ کن را در اندازه ها و شکل های متفاوت ارائه کرده است. پر فروشترین نوع سرخ کن بدون روغن تفال عبارتند از:

  • سرخ کن بدون روغن تفال EY 201
  • سرخ کن بدون روغن تفال EY 701
  • سرخ کن بدون روغن تفال EY 401
  • سرخ کن بدون روغن تفال EY 505
  • سرخ کن تفال AH 9500
  • سرخ کن تفال FZ 7600
  • سرخ کن بدون روغن تفال FZ 7062

 

راهنمای خرید سرخ کن تفال tefal

 

طرز استفاده از سرخ کن معمولی و بدون روغ

طرز استفاده از سرخ کن شاید به نظر سخت نباشد اما نکاتی دارد که باید قبل از استفاده حتما به آن ها توجه کنید. حتما قبل از استفاده ا دفترچه راهنمای سرح کن استفاده کنید و یا اینکه میتوانید از جایی که خریداری کرده اید بپرسید تا دچار مشکل نشوید. سرخ کن های معمولی سرخ کن های قدیمی تری هستند و به روغن زیادی نیاز دارند طوری که باید سرخ کن را در روغن غوطه ور کنید، که این خود باعث مصرف زیاد روغن و از طرفی دیگر موجب می شود که سلامتی شما به خطر بیفتد. طرز استفاده از سرخ کن معمولی و سرخ کن بدون روغن تقریبا بکسان است. در سرخ کن های معمولی و بدون روغن ابتدا باید ظرف های داخلی و سبد سرخ کن را با آب ومایع ظرفشویی بشویید.

با استفاده از یک دسمال قسمت های بیرونی و داخلی ظرف و سبد سرخ کن را خشک کنید. بعد از آن به سراغ تمیز کردن قسمت های بیرونی بدنه سرخ کن بروید. دسمالی را مرطوب کنید و تمام قسمت های سری سرخ کن را تمیز کنید. فیلتر روغن را بررسی کنید تا در جای خود قرار داشته باشد و باید سرخ کن ۲۰ سانتی متر از وسایل برقی دیگر مانند یخچال فاصله داشته باشد. روغن مخصوص سرخ کردن را آماده و ظرف داخلی سرخ کن که روی آن اندازه هایی تعیین شده است که چه مقدار روغن بریزید را پر روغن کنید. سرخ کن را به پریز برق بزنید و روشن کنید. سرخ کن را بر اساس مواد غذایی که می خواهید گرم کنید درجه حرارت را مشخص و صبر کنید تا روغن به گرمای لازم برسد.

 

طرز استفاده از سرخ کن معمولی و بدون روغ

 

ادامه مطلب استفاده از سرخ کن معمولی و بدون روغن

حال نوب این است که مواد غذایی تان را روی سبد بگذارید و سبد را بر اساس تایمر مشخص شده روی سرخ کن در روغن غوطه ور کنید. باید در هنگام سرخ کردن درب سرخ کن را ببندید تا روغن به اطراف پاشیده نشود. استفاده از سرخ کن های بدون روغن خیلی راحت تر است و بعد از تمیز کردن دوشاخه را به پریز برق زده تا روشن شود. با توجه به ماده غذایی که می خواهید آماده کنید برنامه مناسب را انتخا کنید و ماده غذایی ر داخل ظرف مخصوص قرار دهید و با توجه به حجم آن زمان موذد نیاز را انتخاب کنید. دکمه شروع سرخ کن را بزنید تا پخت غذا شروع شود. در این سرخ کن با استفاده از جریان هوای بسیار داغ پخت غذا انجام میشود.

نکات مهم و ایمنی در استفاده از سرخ کن

برای استفاده از محصولات برقی لازم است نکاتی را رعایت کنید تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود. برای سرخ کردن مواد غذایی از روغن مخصوص سرخ کردن استفاده کنید. از اضافه کردن نمک به روغن خودداری کنید. هیچ گاه مواد غذایی منجمد یا آبدار را به صورت مستقیم در روغن نیاندازید. با توجه به اندازه هایی که برای مواد غذایی مشخص شده از روغن استفاده کنید. برای سرخ شدن مواد غذایی به صورت یکسان هر ۵ دقیقه یک بار غذا را پشت و رو کنید. پس از اتمام سرخ شدن غذا و شنیدن بوق سرخ کن، سبد را از دستگاه خارج کنید و آن را روی سطح مقاوم قرار دهید تا روغن اضافی خارج شود.

نحوه نگهداری از سرخ کن

نحوه نگهداری از سرخ کن می تواند باعث عمر طولانی سرخ کن شود. برای نگهداری اصولی از سرخ کن باید به موارد زیر توجه کنید. در هنگام تمیز کردن سرخ کن، از دستمال های نرم استفاده کنید. هیچگاه از سیم ظرفشویی برای سبد یا ظرف داخلی سرخ کن استفاده نکنید. هنگامی که سرخ کن را تمیز می کنید مراقب قسمت های برقی دستگاه باشید تا آب وارد آن نشود. بهتر است برای جلوگیری از نوسانات برق و آسیب به سرخ کن از محافظ های الکتریکی استفاده کنید. از سرخ کردن مواد غذایی منجمد در سرخ کن بپرهیزید و فیلتر سرخ کن را به طور مرتب عوض کنید.

خوشمزه ترین غذاها با خرید بهترین مارک زودپز برقی

تاریخ ارسال : 1402/07/22

زودپز یک وسیله ی پر کاربرد است که معمولا در همه ی آشپزخانه ها پیدا می شود. بسیاری از مادران  هنوز هم از زودپزهای قدیمی استفاده می کنند بر این باورند که غذاها در زودپز طعم دیگری دارد. زودپز های قدیمی درست است که دیر تر از زود پز های برقی غذا را آماده می کردند اما آن چنان خوب پخته می شدند ه طعم غذا را چند برابر می کرد. اما امروزه با توجه به این که خیلی افراد شاغل هستند و فرصت زیادی برای آشپزی ندارند از زودپز برقی یا همان جی پاس استفاده می کنند. این زودپز ها با فشار بخار آب کار می کنند به همین دلیل باعث زود پخته شدن غذا می شود. در این مطلب به راهنمای اولیه استفاده از خرید بهترین مارک زودپز برقی و طرز استفاده از زودپز می پردازیم.

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا 

چرا زودپز بخریم؟

خرید زود پز برقی باعث صرفه جویی در انرژی می‌‌شود زیرا پخت و پز اگر تحت فشار باشد کارآمدتر از این است که قابلمه های زیاد روی شعله گاز قرار می گیرد. با افزایش هزینه‌ های برق همه ما به استفاده از محصولات برقی برای پخت سریعتر و به صرفه تر رو اورده ایم. زود پز های برقی بهترین انتخاب برای پخت سریع غذا می باشد. با استفاده از زود پز برقی زمان پخت و پز تا ۷۰ درصد زود تر انجام می شود. آشپزخانه نیز به دلیل اینکه اجاق گاز روشن نمی شود خنک‌تر می‌ماند.

اگر از زود پز برقی استفاده کنید موادغذایی به اطراف نمی‌ پاشد زیرا پخت و پز با قابلمه‌ روی اجاق گاز باعث پخش شدن مواد غذایی هباطراف می شود. محیط آشپزخانه تمیز تر باقی می ماند و دیگر نگران پاشیدن چربی روی دیوار نخواهید بود. از مزیت های دیگر ان این است که تعداد ظروف کمتری کثیف شده و کار شستوشوی شما را راحت تر می کند. 

نکات اولیه استفاده زودپز برقی

دیگ های زودپز از طریق بخار آب کار می کند و اگر بخار آب به هر دلیلی نتواند از ظرف خارج شود زودپز منفجر شود. به همین دلیل باید به نکات اولیه استفاده از زودپز توجه کنید. بهترین انتخاب برای خرید زودپز زودپزی است که جنس آن استیل هستند. اگر این ویژگی ها را داشته باشد سوختگی غذا به حداقل میرسد، در نتیجه غذا زودتر گرم میشود و غذا باری مدت زمان بیشتری گرم باقی می ماند. زودپز های برقی ممکن است در دو حالت با منابع  گرمای مختلفی از گاز یا برق کار کنند.

نکاتی برای خرید بهترین زودپز برقی

اولین نکته میزان بودجه شماست. برای خرید یک زودپز عالی و با کیفیت باید به بودجه ی خود نگاه کنید. قطعا یک زودپز عالی به هزینه بیشتری برای خرید نیاز داد. زودپز ها در چند نوع استیل چند لایه، استیل یا آلومینیومی قدیمی وجود دارند. قبل از استفاده حتما به دفترچه راهنمای آن توجه کنید و یا از فروشنده بخواهید که مراحل کار با زودپز را برایتان توضیح دهد.

جنس بدنه ی زودپز ها معمولا از استیل یا فولاد ضد زنگ یا آلیاژی از آلومینیوم است، که از بین این موارد زودپز استیل از همه مناسبتر است و عمر طولانی تری نسبت به بقیه زودپز ها دارد.زودپزی خریداری کنید که متناسب با تعداد افراد خانواده باشد. زودپز های بزرگ برای خانواده های پر جمعیت و زودپز های کوچک برای خانواده های کم جمعیت مناسب هستند.

 

نکاتی برای خرید بهترین زودپز برقی

 

هنگام خرید بهترین زودپز برقی به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر قصد خرید بهترین مارک زودپز برقی را دارید زود پز های استاندارد را انتخاب کنید. محصولاتی نشان استاندارد دارند دستورالعمل های ایمنی را رعایت کرده اند. زودپزی انتخاب کنید که مجهز به قفل ایمنی باشد در زودپز های قدیمی با بالا رفتن فشار بخار داخل ظرف در زودپز به طور ناگهانی باز می شد که این امر گاهی باعث حادثه میشد. اما زودپز های جدید طوری طراحی شده اند که مجهز به قفل داخلی بوده و تا زمانی که بخار آب داخل ظرف وجود داشته باشد درب زودپز باز نمی شود.

از پخت غذایی که می دانید لعاب زیادی دارد در زودپز خودداری کنید، چرا که ذرات غذا همراه با کف بالا آمده و باعث می شود تا روزنه خروج فشار بسته شود. بعد از پختن غذا سوپاپ اطمینان را بردارید تا بخار آزاد شود. هر از گاهی پیچ های دسته های زودپز را محکم کنید زیرا ممکن است در صورت شل بودن دسته ها هنگام حمل دسته ها جدا شوند و دچار سوختگی شوید.

معرفی انواع جنس بدنه زودپز در هنگام خرید زودپز

  • زودپز های که جنس بدنه ی آن ها از آلومینیوم می باشد دارای رسانای حرارتی خوبی هستند و برای پخت مواد بسیار مناسب هستند.
  • در جنس بدنه آلومینیومی پخت مواد غذایی سریعتر و توزیع گرما یکسان پخش می شود.
  • جنس آلومینیوم از فولادی مقرون به صرفه تر می باشد.
  • آلومینیوم ها در برابر تغییر شکل آسیب پذیر هستند و باعث از بین رفتن  زیبایی ظاهری و  فشار داخل دیگ زودپز نیز کاهش می یابد.
  • طول عمر جنس بدنه فولادی طولانی‌تر و دوام بیشتری نسبت به نوع آلومینیومی دارند.
  • تمیز کردن  و نگهداری زودپزی که از جنس فولادی می باشد آسان‌تر است.

تشخیص جی پاس اصل

  • یکی از اصلی ترین راه های تشخیص جی پاس برقی اصل از تقلبی نوع بسته بندی آن می باشد. رنگ کارتن جی پاس اصل سفید می باشد و روی آن بارکد خوان دارد.
  • جنس بدنه جی پاس اصل از استیل ضد زنگ و با کیفیت ساخته میشود. استیل آن به صورت دولایه می باشد تا کیفیت آن بیشتر شود پس در هنگام خرید به جنس آن حتما توجه کنید.
  • حتما ظرف داخلی جی پاس ار نگاه کنید قابلمه تقلبی جنس آن از نچسب می باشد. آن نوع قابلمه ها دارای رسوب هستند و برای سلامتی شما عزیزان مضر است و سلامتی شما را به خطر می اندازد. اما قابلمه ی زود پز اصل پوشش آلومینیومی و روکشی از نوع سرامیکی دارد.
  • توان مصرفی جی پاس اصل بالاتر از زودپز تقلبی است، معمولا توان جی پاس های اصل حدودا ۱۱۹۰ می باشد.
  • ایمنی جی پاس های اصل و تقلبی در این است که احنمال منفجر شدن در جی پاس های تقلبی بالاتر است و ارزش این را ندارند که جان خود را به خطر بیندازید. جی پاس های اصل دارای دربی دوجداره از نوع استیل می باشند که باعث می شود تهویه هوای خروجی به بهترین شکل ممکن خارج شود.

 

دیگ همه کاره جیپاس مدل GPC307

 

دستورالعمل های ایمنی استفاده از زودپز برقی

  1. در صورت آسیب دیدگی سیم برق، بروز نقص فنی، افتادن دستگاه یا هرگونه آسیب دیگر از دستگاه استفاده نکنید. در چنین شرایطی دستگاه را برای بررسی، تعمیر یا تنظیم فنی به نزدیکترین مرکز خمات مجاز ببرید.
  2. کودکان باید سرپرستی و نظارت شوند تا اطمینان حاصل شود که با وسیله بازی نمی کنند.
  3. افراد با توانایی جسمی، ذهنی یاحسی کم یا افراد بی تجربه فقط در صورت نظارت یا راهنمایی افراد مسئول سلامت آنها می توانند با دستگاه کار کنند.
  4. قبل از استفاده از دستگاه برای اولین بار، همه قسمت های در تماسبا مواد غذایی را کاملا با آب و مواد شوینده بشویید.
  5. از دستگاه فقط روی سطح صاف، ثابت و مقاوم در برابر حرارت و بدون رطوبت استفاده کنید.
  6. هرگز قبل از کاهش فشار بخار و پایین آمدن سوپاپ و بخار ، بلافاصله پس از پخت و پیش از اطمینان از عدم تخلیه فشار داخل قابلمه درب دستگاه را باز نکنید.

نکات ایمنی هنگام استفاده از زودپز برقی

  1. مراقب باشید که مواد غذایی و بخار بر روی کابل برق ریخته نشود. این وسیله باری مصارف خانگی و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
  2. استفاده نادرست از این دستگاه خطر آسیب به شخص استفاده کننده و دستگاه را در پی دارد. در حین کار به داخل دستگاه دست نزنید. در صورت آسیب دیدن دوشاخه سیم اصلی یا سایر قطعات از دستگاه استفاده نکنید.
  3. برای تعویض یا تعمیر دستگاه به سراغ افراد غیر مجاز نروید. سیم اصلی را از سطوح داغ دور نگه دارید.
  4. سطح المنت های گرمایشی پس از استفاده هم ممکن است گرم باشند، لطفا مراقبت کنید.
  5. در صورت خرابی سیم برق دستگاه و به منظور جلوگیری از خطر می بایست آن را توسط تولید کننده نمایندگی مجاز یا افراد متخصص تعویض نمایید.
  6. از پر کردن قابلمه پخت بیش از درجه تعیین شده خودداری کنید زیرا حجم برخی از مواد غذایی بعد از پخت بیشتر می شود.
  7. هنگامی که دستگاه در حال کار است به منظور جلوگیری از بروز سوختگی هرگز دست یا صورت خود ار به سمت سوپاپ تخلیه بخاری سوپاپ اطمینان نگیرید.

در هنگام استفاده از زودپز برقی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. آب و مواد غذایی باید داخل قابلمه پخت ریخته شوند و از ریختن مواد غذایی در محفظه داخلی خودداری نمایید.
  2. قبل از هر بار استفاده از دستگاه سوپاپ تخلیه بخار را بررسیکنید و از مسدود نبودن آن مطمئن شوید.
  3. در صورت تخلیه نشدن کامل بخار دستگاه ، درب دستگاه به سختی باز می شود. از وارد کردن فشار بیش از حد برای باز کردن درب دستگاه خودداری نمایید.
  4. قبل از اتصال دوشاخه به پریز برق کنترل کنید که المنت حرارتی، سنسنور دما و قالمه پخت، خشک و تمیز باشند.
  5. جهت جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی پوشش داخلی قابلمه پخت، از کفگیر چوبی یا پلاستیکی استفاده کنید.
  6. قابلمه پخت را روی آتش یا حرارت مستقیم قرار ندهید. در صورت تغییر شکل  یا آسیب قابلمه پخت از آن استفاده نکنید.
  7. در صورت خرا شدن واشر و نشت بخار از آن استفاده نکنید. کابل برق و دوشاخه را از لبه های تیز و پیشخوان آشپزخانه آویزان نمایید.
  8. نباید از این وسیله در محل هایی که سیستم اتصال زمین وجود ندارد، استفاده کرد. هرگز تایمر را با دست به حالت معکوس نچرخانید.

 

راهنمای تمیز کزدن و نگهداری زودپز برقی پرشیا فرانس

لطفا قبل از تمیز کردن زودپز، دو شاخه را از پریز برق بیرون آورید و از قطع شدنبرق دستگاه اطمینان حاصل کنید. برای تمیز کردن بدنه زودپز و کنترل پنل از پارچه ای مرطوب و نم دار استفاده کنید. از فرو بردن زودپز به داخل آب یا هر مایع دیگری جدا خودداری کنید، چرا که این کار احتمال آتش سوزی، برق گرفتگی، شوک الکتریکی و سوخته شدن دستگاه را به دنبال دارد. بعد از هر بار استفاده از زودپز، محفظه جمع آوری آب را بیرون آورید و تمیز نمایید. در پوش داخلی، واشر نشت گیر، سوپاپ تخلیه بخار که قابل جداسازی هستند را از درب جدا کنید و با آب و مواد شوینده بشویید.

قابلمه را پخت با کمک اسفنج نرم و آب و مواد شوینده بشویید. سوپاپ اطمینان را بررسی کنید و با دقت تمیز نمایید. تمام قطعات را بعد از شستو شو، با پارچه ای نرم خشک بودن آنها اطمینان حاصل کنید. قسمت زیرین درب را از جمله واشر، و سوپاپ اطمینان، پوشش ضدانسداد، سوپاپ شناور و محل خروج هوا را با آب بشویید و سپس خشک کنید. واشر و پوشش محافظ آن را تمیز کنید. دسته پوشش را محافظ را گرفته و آن رابالا بکشید و با آب بشویید. سپس آن را در محور محافظ، در جای خود قرار دهید. لبه درب واشر را تمیز کرده و آن را به آسانی بچرخانید. اطمینان حاصل کنید که پوشش محافظ را بلاعکس قرار ندهید.

طریقه تمیز کردن زودپز

دریچه ضد انسداد را تمیز کنید، پوششضد انسداد را به طرف بالا کشیده و آن را با آب تمیز کنید، سپس در جای خود قرار دهید. سوپاپ شاور را تمیز کنید، ماسوره سوپاپ شناور راحرکت داده و آن را بالا و پایین کرده و با آب بشویید. سوپاپ اظمینان را تمیز کنید. آن را از محل خود خارج کرده و با آب کاملا بشویید و سپس در جای خود قرار دهید. محفظه جمع آوری بخار آب را برداشته و آ را با آب بشویید و مجددا در جای خود نصب نمایید و حلقه بالایی را با یک دسمال مرطوب پاک کنید.

 

طریقه تمیز کردن زودپز

 

راهنمای نصب زودپز برقی پرشیا فرانس مدل  PR-407

  1.  قبل از استفاده برای اولین بار اجزای جداشدنی دستگاه را با آب و مواد شوینده بشویید.
  2. دستگاه ار روی سطحی صاف و مقاو در برابر گرما (بر روی کابینت یا میز) قرار دهید.
  3.  دستگاه باید ۱۰ سانتی متر از دیوار، کابینت سایر وسایل فاصلع داشته باشد، تا فضای کافی برای باز کردن درب را از زودپز جدا کنید.
  4. مطمئن شوید که واشر نشت گیر و در پوش داخلی به درستی در جای خود قرار گرفته اند. در غیر این صورت حتمال دارد که آب داخل قابلمه پخت به سرعت تمام شود و غذا بسوزد یا به صورت کامل پخته نشود.
  5. قابلمه پخت را از داخل دستگاه بیرون آورده و مواد غذایی وآب را درون آن بریزید. خط مواد غذایی داخل قابلمه نباید از خط MAX بیشتر باشد، دقت کنید که میزان مواد غذایی بعد از پخته شدن هم نباید از خط MAX بیشتر باشد.
  6. سوپاپ اطمینان و سوپاپ تخلیه بخار را بررسی کنید، که به درستی در جای خود قرار گرفته باشند. در صورتی که فشاار داخلی از حد مشخصی فراتر رفت سوپاپ تخلیه بخار به طرف بالا حرکت می کند و بخار اضافه از طریق دریچه های تخلیه خارج می شود.
  7. قابلمه پخت را در محفظه داخلی قرار دهید. قبل ازروشن کردن دستگاه از قرار گیری درست قابلمه پخت و اتصال کامل آن با المنت اطمینان حاصل کنید. قابلمه پخت را به سمت چپ و راست بچرخانید، تا در جای مشخص شده خود به درستی قرار گیرد. دقت کنید که هیچ شیئی مابین قابلمه پخت و المنت قرار نگرفته باشد.
  8. درب را از طریق دستگیره روی آن گرفته و در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید، تاصدای تیک شنیده و درب قفل گردد.
  9. سوکت کابل برق را به جایگاه سوکت و دوشاخه را هم به پریز برق متصل نمایید.

مشخصات فنی زودپز برقی پرشیا فرانس مدل PR-407

توان

۱۰۰۰-۱۱۹۰ وات
فرکانس ۵۰/۶۰ هرتز
ولتاژ ۲۲۰-۲۴۰ ولت
ظرفیت

۶ لیتر

تفاوت رنگ سفید و سیلور زودپز برقی

تفاوتی که در رنگ سفید و رنگ اصلی یا همان سیلور وجود دارد این است که زودپز های رنگ سیلور تغییر رنگ نمیدهند و تا سال های زیادی می توان از آن استفاده کرد. زودپز های که رنگ آن ها سفید است د راثر گرما بعد از مدتی رنگ آن ها عوض شده و به رگ کرم مانند تغییر می کنند. تغییر رنگ محصولات برقی از زیبایی دستگاه می کاهد. گاهی ممکن است بگویید چون تمام وسایل آشپزخانه ام سفید رنگ است، به همین دلیل زودپز را نیز سفید رنگ انتخاب میکنم اما بعد مدتی از خریدی که داشته اید پشیمان خواهید شد. بهترین انتخاب برای خرید زودپز برقی، انتخاب رنگ سیلور است.

مزایای خرید زودپز برقی پرشیا فرانسه مدل PR-407

از مزایای خرید بهترین زودپز برقی مارک پرشیا فرانسه این است که با توجه به قیمت مناسبی که دارد بهترین انتخاب برای پخت و پز است. قیمت آن انقدر مناسب است که هر قشری در جاممعه میتواند آن ار خریداری نموده و از آن استفاده کنید. زودپز برقی پرشیا فرانس در کمترین زمان و به بهترین شکل غذا را میپزد. میتوانید انواع حبوبات، گوشت، سوپ، انواع پلو و… را در آن پخت و از خوردن آن ها لذت برد. برای افرادی که شاغل هستند بهترین انتخاب برای پخت و پز است، به دلیل تایمر اتوماتیکی که دارد با خیال راحت می توانید آن را روش کرده و بگذارید غذا پخته شود تا بعد از تنظیم زمان مشخص شده زودپز به طور اتوماتیک خاموش شود.

به دلیل اینکه درب آن بعد از تشکیل بخار قفل میشود و نمیتوان آن را باز کرد برای مادرانی که کودک دارند بسایر مناسب است، زیرا درب آن تا بعد از خروج فشار بخار باز نمیشود. جنس بدنه ی آن از استیل ضد زنگ است و دربرابر هر گونه رطوبت بسیار مقاوم است، این امر باعث طولانی شدن عمر زودپز شده و تا سال های زیادی می توانید از آن استفاده کنید. باتوجه به مطالب گفته شده خرید زودپز برای شما خیلی راحت شده است، زیرا میتوانید بهترین زودپز را با کمترین قیمت خریداری کنید. برای تهیه این زودپز زیبا و پر کاربرد به سایت اینترنتی گزینگ کالا مراجعه کنید.

 

راهنمای خرید ساندویچ ساز و طرز استفاده از آن

تاریخ ارسال : 1402/07/18

 ساندویچ ساز چیست؟ ساندویچ ساز دستگاهی است است که با استفاده از آن میتوان انواع ساندویچ ها رو در زمان خیلی کوتاهی آماده کرد. این دستگاه برای مواقعی که عجله دارید و فرصت درست کردن شام را ندارید کاربرد زیادی دارد. این دستگاه با کمترین زمان و بدون هیچ دردسری یک غذای خوب را برای شما آماده می کند. نام دیگر ساندویچ ساز اسنک ساز است و برای افرادی که شاغل هستند و فرصت زیادی برای آشپزی کردن ندارند مناسب است. افراد میتوانند به وسیله ی آن یک صبحانه و شام عالی را درست کنند. شاید از نظر خیلی افراد خرید ساندویچ ساز یک خرید اضافی باشد اما برای افرادی که شاغل هستند محصول بسیار مناسب است. ما در مقاله راهنمای خرید ساندویچ ساز تعدادی از بهترین مارک های ساندویچ ساز را به شما عزیزان معرفی می کنیم و پرفروش ترین مدل ها را از نظر کاربران ذکر می کنیم.

مطالب  برگرفته از سایت گزینگ کالا 

مزایا و کاربرد های ساندویچ ساز

از ساندویچ ساز می توان برای کبابی کردن انواع ساندویچ استفاده کرد. با استفاده از ساندویچ می توانید در عرض چند دقیقه یک غذای خوب و لذیذ را درست کنید. شما عزیزان میتوانید با ایده های خلاقانه انواع ساندویچ را در کمترین زمان ممکن آماده کنید. خوبی این دستگاه این است که یک بار مصرف نیستند و تا هر زمان که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید. با دو برش نان و مواد غذایی که با ذوق آن را آماده کرده اید و دستگاه ساندویچ ساز می توانید یک وعده غذایی خیلی لذیذی آماده کنید. در بعضی از ساندویچ ساز ها امکان درست کردن پنکک، املت، استیک بیکن و نان تست فرانسوی وجود دارد.

راهنمای خرید ساندویچ ساز

با توجه به زندگی امروزه که خیلی پر مشغله است همه ی افراد به دنبال  راحت تر شدن کار های خود هستند کمتر درگیر باشند و بتوانند وقت بیشتری برای خود داشته باشند. ساندویچ ساز از آن دسته وسایلی است که کار را خیلی راحت تر کرده است می توان خیلی سریع یک غذای لذیذ تهیه کرد. اما برای خرید یک ساندویچ ساز باید به نکاتی توجه کنید در ادامه مطلب به چند نکته در مورد ساندویچ ساز می پردازیم.

توان دستگاه ساندویچ ساز باید بالا باشد، هر چه توان ساندویچ ساز بالاتر باشد قدرت گرمایشی، دما و میزان حرارت آن بالاتر خواهد بود. در این صورت زمان پخت کمتر و طبخ غذا نیز سریعتر انجام می شود. ساندویچ سازی انتخاب کنید که صفحات آن به راحتی جدا شوند تا بتوانید به راحتی آن ها را شسته و تمیز کنید. یک ساندویچ ساز خوب باید سبک باشد تا بتوان آن را به راحتی جا به جا کرد. اگر تعداد خانه های ساندویچ ساز بیشتر باشد تعداد ساندویچ بیشتری می توانید درست کنید. باید دسته های ان عایق حرارت باشد تا در هنگام داغ شدن بتوانید به آن دست بزنید. جنس صفاحت آن اگر نچسب باشد بهتر است زیرا ب راحتی میتوانید ساندویچ را از آن جدا کنید.

مشخصات مهم هنگام خرید ساندویچ ساز

جنس صفحات ساندویچ ساز : در هنگام خرید به جنس صفحات خوب دقت کنید و جنسی انتخاب کنید که از تفلون باشد. جنس تفلون نچسپ می باشد و هنگام پخت ساندویچ ها به ته آن نمی چسپد. مورد مهم دیگر این است که صفحات آن قابلیت جدا شدن را داشته باشد زیرا بسیار آسان و راحت می توانیدان را چه با دست و چه در ماشین ظرفشویی شستوشو دهید.

جنس بدنه: اگر جنس بدنه از استیل ضد زنگ باشد مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت، خوردگی، رطوبت، و ضربه خواهد داشت.

المنت های حرارتی: از دیگر قسمت های مهم یک ساندویچ ساز المنت های ان می باشد. المنت های یک ساندویچ ساز باید طوری جای گذاری شده باشند که حرارت به همه قسمت های برسد و سریع داغ شود تا پخت یک نواختی داشته باشد.

ایمنی: ساندویچ ساز باید از ایمنی کاملی برخوردار باشد به طوری که د رهنگام کار با ان صفحات قفل شوند.

سیستم قطع کن خودکار: اگر ساندویچ ساز مجهز به سیستم قطع کننده خودکار در زمانی که حرارت دستگاه از میزان مشخصی بالاتر رفت ساندویچ ساز به طور خودکار خاموش می شود و به آن آسیبی وارد نمی کند. با داشتن این ویژگی باعث افزایش طول عمر ساندویچ ساز می شود.

راهنمای خرید ساندویچ ساز

 

پر فروش ترین ساندویچ ساز های موجود در بازار

ساندویچ ساز پرشیا فرانس دارای توان ۱۴۰۰ وات است، یک ساندویچ ساز با عملکرد عالی وقدرتمند است. ظرفیت ۸ عدد ساندویچ را دارد. دارای تعداد عملکرد دو کاره است. جنس از تفلون نچسپ بوده و در زمان درست کردن اسنک،ساندویچ و…چراغ نشان گر سبز روشن می شود. این دستگاه مجهز به لامپ LED است و در هنگام روشن بودن چراغ نشان گر قرمز روشن میشود. دارای دو محافظ بالایی و پایینی است. این محصول عالی را می توانید در سایت اینترنتی گزینگ کالا خیلی راحت خریداری کنید.

 

راهنمای خرید ساندویچ ساز و طرز استفاده از آن

 

 راهنمای خرید ساندویچ ساز بیم مدل SM-4401

   محصول ذکر شده از توان مصرفی  ۱۳۰۰ وات بهره می‌برد و در کمترین زمان ممکن حرارت را ایجاد می کند. دستگاه دارای ۲ چراغ نشانگر سبز و قرمز بوده که در هنگام روشن شدن دستگاه ، چراغ نشان گر قرمز فعال می شود و پس از گرم شدن صفحات ، چراغ نشانگر سبز فعال شده و به شما اطلاع می دهد که صفحات آماده طبخ مواد غذایی هستند. ساندویچ ساز BEEM  دارای ۴ خانه بوده و امکان تهیه ۸ عدد ساندویچ کامل و یا ۴ تکه اسنک با نان توست را فراهم آورده. یکی از ویژگی های خاص این محصول وجود صفحه گریل، جهت سرخ کردن و گرم کردن مواد غذایی از قبیل گوشت، فیله مرغ، همبرگر و … می باشد. روی دستگیره ساندویچ ساز قفل ایمنی تعبیه شده که موجب بسته شدن کامل دستگاه در حین پخت می شود. 

ساندویچ ساز بیم مدل SM-4401

 راهنمای خرید ساندویچ ساز بیم مدل SM-4402

ساندویچ ساز بیم مدل SM-4402 دارای ۴ خانه بوده و امکان تهیه  ۸ عدد ساندویچ کامل و یا ۴ تکه اسنک با نان توست را دارد. توان مصرفی آن ۱۲۰۰-۱۴۰۰ وات است و در کمترین زمان ممکن حرارت را ایجاد می کند. دارای دو چراغ نشانگر قرمز و سیز بوده که در هنگام روشن شدن دستگاه چراغ نشان گر قرمز فعال میشود و پس از گرم شده صفحات چراغ نشان گر سبز فعال و به شما اطلاع می دهد که آماده طبخ مواد غذایی است. دارای قفل ایمنی است تا در هنگام پخت به طور کامل بسته شود. از صفحه گریل در آن استفاده شده است تا بتوانید جهت سرخ شدن و گرم کردن مواد غذایی از آن استفاده کنید. قابلیت باز شدن تا ۱۸۰ درجه را دارد. گارانتی ۱۸ ماهه دارد و رنگ آن توسی مشکی است.

ساندویچ ساز پرشیا مدل PR-690

ساندویچ ساز پرشیا دارای ظرفیت ۸ عدد ساندویچ می باشد و از تعداد ۲ عملکرد برخوردار است. جنس صفحه ی آن تفلون بوده و چراغ نشان گر قرمز و سبز جهت روشن شدن و گرم شدن را دارد. توان مصرفی ۱۴۰۰ وات است. گارانتی ۱۸ ماهه دارد و قیمت آن بسیار مناسب است که می توانید بع ارحت وارد سایت گزینگ کالا مراجعه کرده و خریدی عالی را تجربه کنید. مصرف انرژی آن A بوده و می توان به وسیله ی آن کباب و اسنک را نیز در کمترین زمان درست کرد.

راهنمای خرید ساندویچ ساز و طرز استفاده از آن

خرید ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P

ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P صفحه مخصوص گریل دارد. دارای ظرفیت ۲ نان تست بوده و جنس صفحات آن از نچسپ می باشد. توان مصرفی سادویچ ساز ۸۵۰ وات است. مجهز به سیستم قطع خودکار می باشد. به راحتی شسته می شود،بسیار سبک بوده و در پخت ساندویچ از سرعت بالایی برخوردار است. این دستگاه دارای قفل در می باشد. با توجه به کییفیتپ بالایی که دارد قیممت خیلی مناسبی دارد.

 

خرید ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P

 

ساندویچ ساز نیکووا مدل NSM-59

ساندویچ ساز نیکواوا مدل NSM-59 دستگیره های آن عایق حرات می باشد. درب آن به خوبی قفل و چفت ایمنی دارد. می توان آن را به صورت عمودی قرار داد تا فضای کمتری را اشغال کند. پایه های آن ضد لغزش بوده تا در هنگام ککار کردن تکان نخورد. وزن آن ۱.۶ گرم بوده و بسیار سبک است به راحتی می توان آن را جا به جا کرد. از حداکثر توان ۱۴۰۰ وات برخورار است.

 

ساندویچ ساز نیکووا مدل NSM-59

 

ویژگی های ساندویچ ساز بلک اند مدل TS4080

ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080 از دو صفحه مخصوص برای پخت ۸ عدد ساندویچ مثلثی شکل و همچنین ۲ صفحه برای گریل کردن مواد غذایی از جمله فیله مرغ، همبرگر و استیک بهره برد. قابلیت قرار گیری عمودی دارد، صفحات جداشونده دارد از ۴ عدد خانه تشکیل شده است. به راحتی شسته می شود، جنس آن از نوع تفلون نچسپ است که باعث می شود غذا به راحتی جدا شود. رنگ این ساندویچ ساز زیبا مشکی است.

 

ویژگی های ساندویچ ساز بلک اند مدل TS4080

 

خرید ساندویچ ساز کنوود مدل SM670

ساندویچ ساز کنوود مدل SM670 با طراحی زیبا و ساده ساخته شده است. با توجه به قدرت بالایی که دارد بسیار کم مصرف است. توان مصرفی آن ۷۰۰ وات است و مجهز به ۲ خانه می باشد. دستگیره عایق حرارت دارد، تابه آن نچسب، صفحه جدا شونده دارد، به راحتی شسته می شود و قابلیت شستن در ماشین ظرفشویی را دارد. می توان آن را به صورت عمودی قرار  دارد ، نشان گر LED دارد تا در صورت آماده شدن خبر دار شوید.

 

خرید ساندویچ ساز کنوود مدل SM670

 

توضیحات ساندویچ ساز کاراجا مدلFUTURE

ساندویچ ساز کاراجا مدل FUTURE از چهار خانه تشکیل شده است. نشان گر LED دارد تا زمان پخت نشان داده شود. صفحات آن به راحتی جدا می شود، صفحات آن نچسب بوده و قسمت بالاس آن تا ۱۸۰ درجه باز می شود. تا ۴ عدد تست را همزمان درست می کند. دکمه تنظیم دما دارد، توان مصرفی آن ۱۸۰۰ وات بوده ، از آن به عنوان گریل و توستر هم استفاده میشود.

 

توضیحات ساندویچ ساز کاراجا مدلFUTURE

 

 راهنمای خرید ساندویچ ساز فلر مدل SM850

ساندویچ ساز فلر مدل SM850  مجهز به ۲ خانه مربعی شکل است که قادر به تهیه ۴ تکه ساندویچ مثلثی شکل است. از توان ۸۵۰ برخوردار بوده و تابه ی آن  از جنس نچسب و برای مصارف خانگی بسیار مناسب است. جنس صفحات آن از آلومینویم و روکش آن از نوع تفلون می باشد. خیلی سبک بوده و دستیگره های بزرگ آن باعث می شود که راحت تر بتوانبد آن را حمل کنید. دارای نشان گر LED بوده و می توان آن را به صورت عمودی نیز قرار داد.

 

توضیحات ساندویچ ساز فلر مدل SM850

 

ساندویچ ساز دسینی مدل DS316

ساندویچ ساز دسینی مدل DS316 دو کاره می توان هم به عنوان گریل وهم به تهیه ساندویچ از آن استفاده کرد. صفحات آن نچسب است و المنتی می باشد که باعث می شود در مدت زمان کوتاهی داغ و آماده استفاده می شود. از نشان گر LED برخوردار بوده تا هنگام پخت از آن مطلع شوید. دارای تعداد درگاه ۴ عدد ساندویچ ۳ گوش می باشد، ۲ عدد صفحه دارد، این ساندویچ ساز از قابلیت عمودی برخوردار نیست.

ساندویچ ساز دسینی مدل DS316

 

راهنمای خرید ساندویچ ساز دی اس پی مدل KC1051

مجهز به دو صفحه گریل و ساندویچ است. می توان تا تعداد ۸ عدد ساندویچ مثلثی شکل را به طور همزمان درست کرد. مجهز به دو صفحه گریل است برای مواقعی که می خواهید مواد سرخ کردنی را بدون روغن درست کنید. دارای المنت حرارتی جهت پخت یک پارچه ساندویچ را دارد. تعداد خانه های آن ۸ عدد می باشد، نشانگر LED دارد و می توان آن را به صورت عمودی نیز قرار داد. صفحات آن به راحتی جدا می شود و به راحتی تمیز می شود.

 

ساندویچ ساز دی اس پی مدل KC1051

 

ویژگی های یک ساندویچ ساز خوب

جنس صفحات ساندویچ ساز باید از نوع تفلون نچسب باشد زیرا هم جداکردن غذا را راحت میکند و هم اینکه خیلی راحت تمیز می شود. عایق حرارتی باعث میشود تا در حین کار کردن دچار سوختگی و آسیب نشوید و جا به جا کردن ساندویچ ساز نیز راحت تر می شود. بهتر است علاوه بر سیم کشی ها جنس دسته های آن نیز عایق حرارتی باشد. هرچه تعداد خانه های ساندویچ ساز بیشتر باشد تعداد ساندویچ بیشتری درست میکنید.

وجود گارانتی و ضمانت نامه هم میتواند دلیل بر این باشد که محصولی که خریداری کرده اید محصولی عالی است. به قدرت توان ساندویچ ساز در هنگام خرید توجه کنید هرچه توان محصول بالاتر باشد کیفیت ساندویچ ساز بیشتر است. به سبک بودن ساندویچ ساز در هنگام خرید توجه کنید زیرا جا به جا کردن باید راحت باشد تا چار خستگی نشوید. اگر ساندویچ ساز از قابلیت عمودی برخوردار باشد فضای کمتری از آشپزخانه را اشغال می کند.

معرفی بهترین مارک های خردکن برقی موجود در بازار

تاریخ ارسال : 1402/07/16

راهنمای خرید بهترین مارک خردکن برقی وجود وسایل برقی مختلف آشپزی در آشپزخانه باعث می شود که کارها سریعتر انجام شده و پخت و پز خیلی لذت بخش تر شود. افرادی که به آشپزی علاقه دارند همیشه به دنبال بهترین وسایل برای آشپزی هستند. خردکن برقی از آن دسته وسایلی است که هر کسی دوست دارد با آن کار کند. کار کردن با خردکن برقی لذت آشپزی را دو چندان می کند و می توانید خیلی سریع تر کار خود را انجام دهید. خردکن های برقی در زمان خیلی کوتاهی می توانند انواع سبزیجات، میوه جات،گوشت و… را خرد کنند. معمولا افراد برای خرد کردن انواع سبزیجات و مواد اولیه پخت غذا از چاقو استفاده می کنند، که این امر باعث دیر انجام شدن آن کارها می شود و خیلی هم خسته کننده است. برای این که بهترین تجربه و لذت را از آشپزی کردن ببرید اضافه کردن یک خردکن برقی به آشپزخانه است.

فواید خردکن برقی خوب

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا

خردکن برقی برای زمان هایی که وقت زیادی برای آشپزی ندارید خیلی مناسب است. باعث می شود کمتر خسته شوید و از آشپزی کردن لذت کافی را ببرید. می تواید از خرد کن برای هم زدن مواد اولیه کیک ا زآن استفاده کنید. انواع مواد خشک مانند مغزها، بیسکوییت ها، حبوبات و…را به راحتی خرد کنید. استفاده از خردکن باعث آسیب کمتر نیز می شوند که ممکن است در اثر کار کردن با چاقو دچار آن شوید. مواد خیلی زیباتر و بهتر خرد می کند و شکل ظاهری بهتری را به غذا می دهد. به راحتی می توانید به وسیله خردکن انواع سالاد را درست کنید.

انواع خردکن برقی بازار

خردکن ها در دو نوع برقی و دستی وجود دارند. خردکن دستی قدیمی تر است. کارایی کمتری نسبت به خرد کن برقی دارد. کار با آن دیر تر انجام می شود و به اندازه خردکن برقی نمی توان برای هر کاری از آن استفاده کرد. از خرد کن دستی بیشتر برای خرد کردن پیاز و گوجه استفاده میشود. اما خردکن برقی یرای هر کاری می توانید از آن استفاده کنید و به بهترین شکل آن کار را به پایان برسانید. دستگاه خردکن برقی هیچ تهدیدی برای دست های شما ندارد.

 

انواع خردکن برقی بازار

راهنمای خرید بهترین مارک خردکن برقی

 

ویژگی های یک خردکن خوب

از مهم ترین ویژگی های یک خردکن برقی خوب موتور آن خردکن است. اگر خردکنی که خریداری کرده اید که صدای ناخوشایندی از خود تولید می کند مشکل از موتور آن است. تمام دستگاه های حرفه ای و کاربردی به صورت استاندارد از موتور های قدرتمند مانند موتور اینورتر بهره مند هستند تا با توان مصرفی بالایی که دارند، بهترین عملکرد و کارایی را د راختیار مشتریان خود قرار دهند.برند یک خردکن از نگاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. قطعا برندی که شناخته شده است محصولات بهتری تولید می کنند. خیلی از برندها با قرار دادن قطعات ارزان قیمت و کم کیفیت به تولید محصولات ارزان و بی کیفیت می پردارند.

سومین مورد جنس ظرف دستگاه خردکن است که نباید آن را فراموش کنید. جنس خردکن باید دارای مقاومت بالایی باشد. نباید جنسی را انتخاب کنید که سلامتی شما را در خطر بیندازد. و چون بعضی از دستگاه ها ممکن است که از پلاستیک های بی کیفیت ساخته شده باشند. در این صورت ماده ای به نام بیسفنول تولید میکند. بعضی از خردکن ها از جنس پلاستیکی ABS ساخته می شوند که ضد ضربه،ضد خش و شفاف هستند.نکته بعدی تیغه های خرد کن است.

نکات مهم برای خرید خردکن برقی

جنس تیغه ها باید از استیل ضد زنگ باشد و تعداد تیغه های آن زیاد باشد. معمولا تعداد تیغه ها ۴ عدد است. هر چه تعداد تیغه ها بیشتر باشد کارایی و عملکرد قدرتمند تری را دارد. یک خردکن خوب  باید به راحتی قابل شست و شو باشد.تمیز کردن قطعات خردکن از مهمترین بخش شست وشو است. باید قطعات به راحتی جدا شوند تا راحت تر بتوان آن ها تمیز کرد.یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است گنجایش ظرفیت خردکن است. چرا که ممکن است حجم استفاده از مواد باری بعضی از افراد زیاد و برای بعضی دیگر کم باشد.

اگر خردکن را برای رستوران ها می خواهید یا در خانه ای زندگی می کنید که تعداد افراد آن خانه زیاد هستند و باید حجم موادتان زیاد باشد بهتر است گنجایش ظرفیت خردکن زیاد باشد. در غیر این صورت یک خرد کن کوچکتر انتخاب کنید. خردکنی انتخاب کنید که پایه ضد لغزش داشته باشد چرا که در هنگام کار باید خردکن ثابت بماند. اگر خردکن در هنگام کار تکان بخورد ممکن است خرد کن و یا حتی یا فرادی که به آن نزدیک هستند آسیب ببینند.  خدمات پس از فروش و گارانتی داشتن محصولات از گزینه هایی است که برای هر خریداری مهم است. بنابراین همیشه محصولی خریداری کنید که گارانتی داشته باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی بتوانید از خدمات پس از فروش آن فروشگاه استفاده کنید.

 

خردکن استیل بهتر است یا شیشه ای؟

خرددکن شیشه ای به دلیل اینکه می توان مواد داخل آن را مشاهده کرد شاید بیشتر طرفدار داشته باشد. خردکن شیشه ای باید از جنس پیرکس باشد که از استحکام بالایی برخوردار است. خردکن شیشه ای به دلیل دیدی که دارد به راحتی محتویات داخل ا قابل مشاهده است تا بهتر متوجه شویدکه به چه میزان می خواهید مواد را خرد کنید. تنها عیبی که خردکن شیشه ای می تواند داشته باشد سنگین بودن آن نسبت به خردکن های استیل است. ظرف پیرکس کمی سنگین تر و وزن خردکن را بالا می برد. اما اگر به دنبال خردکنی با وزن کمتری هستید، خردکن شیشه ای خریداری کنید که مخزن آن پلاستیک فشرده است.

خردکن استیل وزن کمتری نسبت به خردکن شیشه ای دارد. از دیگر مزیت های خردکن برقی بدنه استیل نسبت به خردکن های شیشه ای نشکن بودن آن است و شما عزیزان با خرید این مدل خیالتان از شکسته شدن محصولتان راحت خواهد بود. جنس استیل آن ضد زنگ است و به راحتی قابل شست وشو است. بعد از گذشت زمان نیز زیبا و درخشان باقی می ماند.

فرق خردکن با غذاساز 

  • مردم فکر می کنند غذا ساز و خرد کن با توجه به این که عملکرد تقریبا نزدیک به هم دارند با هم تفاوتی ندارند اما این فکر کاملا اشتباه است و تفاوت های اساسی با هم دارند. 
  • فرق غذا ساز با خرد کن این است که یک مخلوط کن حرفه ای م یابشد و که بسیار بزرگتر از خرد کن است و مواد را با حجم بیشتری مخلوط می کند و وظیفه آن میکس کردن مواد مواد غذایی است.
  • با استفاده از غذاسازها می توانید انواع میلک شیک، اسموتی، سس، سوپ و معجون را به راحتی درست کنید.
  •  دستگاه غذاساز نسبت به خردکن یک وسیله حرفه ایتر از خردکن می باشد و به علت این که بزرگتر از خردکن می باشد نمی توان هر لحظه آن را در دسترس قرار داد و خرد کن به دلیل کوچکتر بودن استفاده از آن راحت تر خواهد بود.
  • خردکن ها برعکس غذاساز ها وزن زیادی ندارند و به اندازه غذاساز بزرگ نیستند و برای سریع خرد کردن مواد بسیار مناسب هستند.
  •  خردن کن ها توانایی میکس کردن  را ندارند و وظیفه اصلی آن ها خرد کردن می باشد.

 

 

طرز استفاده از خردکن برقی

خردکن ها از یک موتور قدرتمند ساخته شده اند که به کمک آن ها می توان کارهای مختلفی را انجام داد. هرچه موتور یک دستگاه خردکن قدرتمند تر باشد آن دستگاه بهتر عمل میکند و کار ها سریع تر انجام میشو.کار کردن با خردکن بسیار راحت است اما استفاده از محصولات برقی نکاتی دارد که باید به آن ها توجه کرد. نحوه راه اندازی خردکن یکی از آن نکاتی است که باید به آن توجه کنید.

 در مرحله اول دستگاه را از داخل کارتن بیرون آورده و به آرامی آن را از بسته بندی جدا کنید و بر روی محلی محکم و مطمئن قرار دهید. موتور و بدنه اصلی یکی از مهمترین قطعات مربوط به یک خردکن است. همه ی قطعات دستگاه خردکن را به ارامی از داخل کارتن بسته بندی خود خارج کرده و از یک دیگر جدا کنید.  قطعاتی که قابل شست و شو هستند را با آب داغ و مایع ظرفشویی بشویید و خشک کنید. تیغه ها را در جای خود قرار دهید. تیغه ها تیز هستند پس درهنگام گذاشتن تیغه ها در جای خود با احتیاط این کار را انجام دهید.

اگر بار اول است که از خردکن استفاده می کنید دفترچه راهنمای خردکن را مطالعه کنید. از پریز برق مطمئن شوید و سپس خردکن را به پریز برق برق بزنید. اکنون دستگاه خردکن آماده است. هر موادی که میخواهید اماده کنید را در دستگاه ریخته و دستگاه را روشن کنید.

نکات راهنمای استفاده از خردکن برقی

برای نگه داشتن عمر طولانی یک خردکن برقی باید به نکاتی توجه کنید بتوانید از خردکن خیلی بهتر و دقیق تر استفاده کنید. موتور دستگاه جزء اصلی ترین قطعات یک خردکن است و قابل شست و شو نیست. نباید تا جایی که امکان دارد هیچ گونه آسیبی به آن برخورد کند و تا حد امکان آن را در جایی که مرطوب است قرار ندهید. حتی اگر قصد تمیز کردن سیم برق را دارید با استفاده یک دستمال خشک این کار را انجام دهید. تیغه ها و کاسه خردکن قابل شست و شو هستند.که بعد از هر بار استفاده می توانید آن را با خیال راحت شسته و خشک نمایید.

تیغه های خردکن معمولا از جنس استیل ضد زنگ هستند اما باید بعد از هر بار استفاده شستن آن ها را خشک کنید چرا که رطوبت به مرور زمان ممکن است سبب خرابی آن شود. قطعات خردکن مانند ابزار همزن، ابزار خمیر زن و…را نیز می توانید کاملا جدا کرده ،شسته و بعد از خشک کردن در قسمت نگهداری وسایل قرار دهید. بعد از هر بار استفاده از خردکن آن ار از پریز برق جدا کرده و بعد از تمیز کردن  آن بپردازید. هرگز با دستتان به صورت مستقیم تیغه ها را لمس نکنید چرا که بسیار تیز هستند و ممکن است به شما آسیب وارد کند.

نتیجه گیری خرید خردکن برقی

با توجه به مطالبی که در این مقاله با شما در میان گذاشتیم می توانید بهترین خردکن را خریداری کنید. بنابراین بهترین خردکن برای شما خردکن برقی می باشد. از خردکن های دستی می توانید برای مسافرت ها و پیک رفتن هایتان استفاده کنید. بهترین انتخاب برای هرید خردکن از نوع چند کاره آن ها می باشد. عالی ترین جنس برای خردکن ها این است که بدنه آن ها از استیل ضد زنگ باشد. برای خانواده های پر جمعیت خردکن با ظرفیت بالا و برای خانواده کم جمعیت خردکن با ظرفیت پایین خریداری کنید. خردکنی با توان موتور ۸۵۰ تا ۱۰۰۰ وات بهترین گزینه می باشد

بهترین روش شستن لباس های زمستانی

تاریخ ارسال : 1402/07/08

شستن لباس ها شاید در ظاهر کار مشکلی نباشد اما نکاتی دارد که اگر به آن ها توجه نشود ممکن است به بافت لباس ها و رنگ لباس ها آسیب وارد کند. در این مطلب به نحوه شستن لباس ها در در ماشین لباس شویی و  طرز شستن لباس های زمستانی می پردازیم. اولین مرحله جدا کردن رنگ لباس ها از یک دیگر است. لباس ها به سه دسته از جمله لباس های رنگی، لباس های سفید و لباس های مشکی تقسیم می شوند. برای مواقعی که لباس های رنگی را در ماشین لباس شویی قرار می دهید از پودر ماشین لباسشویی رنگی استفاده کنید. لباس های سفید را با هم و لباس های مشکی را نیز با هم در لباسشویی قرار دهید، چرا که لباس های مشکی رنگ پس می دهد. به برچسپ هایی که روی لباس ها زده شده است توجه کنید.

نحوه شستن لباس ها

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا 

شستن لباس ها شاید در ظاهر کار مشکلی نباشد اما نکاتی دارد که اگر به آن ها توجه نشود ممکن است به بافت لباس ها و رنگ لباس ها آسیب وارد کند. در این مطلب به نحوه شستن لباس ها در در ماشین لباس شویی و  طرز شستن لباس های زمستانی می پردازیم. اولین مرحله جدا کردن رنگ لباس ها از یک دیگر است. لباس ها به سه دسته از جمله لباس های رنگی، لباس های سفید و لباس های مشکی تقسیم می شوند. برای مواقعی که لباس های رنگی را در ماشین لباس شویی قرار می دهید از پودر ماشین لباسشویی رنگی استفاده کنید. لباس های سفید را با هم و لباس های مشکی را نیز با هم در لباسشویی قرار دهید، چرا که لباس های مشکی رنگ پس می دهد. به برچسپ هایی که روی لباس ها زده شده است توجه کنید.

لباس ها به چند دسته تقسیم می شوند؟

لباس ها به دو دسته سنگین و سبک تقسیم می شوند. بلاس های پشمی و پنبه از دسته سنگین هستند و لباس های پلی استر و ابریشم در دسته سبک تر قرار می گیرند. روی لباس ها  برچسپ نوع شستن با دست و یا ماشین لباسشویی وجود دارد که می توانید با نگاه کردن به برچسپ که معمولا در قسمت پشت لباس یا کناره های آن قرار دارد نگاه کنید. همچنین میزان دمای مخصوص شستن لباس هم روی همان برچسپ ذکر شده اند. بعضی از لباس ها هنگام شستن نیاز به اضافه کردن نرم کننده دارند. اگر می دانید جنس لباس هایتان کمی ضخیم است بهتر است از یک نرم کننده استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که  از نرم کننده برای لباس های ورزشکاران، لباس های آتشنشانی و دستمال ها بپرهیزید.

نحوه قرار دادن لباس ها در ماشین لباسشویی؟

اولین مرحله جداکردن لباس ها از نظر جنس و رنگ است. لباس های رنگی، سفید و مشکی را جدا از هم در ماشین لباسشویی قرار دهید. لباس های که از جنس پنبه و پشم هستند به صورت جدا و لباس هایی که جنس آن ها از پلی استر و ابریشم است را نیز جدا به لباسشویی بیندازید. در مرحله ی بعدی دمای آب لباسشویی را انتخاب کنید. سومین مرحله انتخاب اندازه بار است. باید به میزان دقیقی که برای لبلسشویی شده است توجه کنید. مورد چهارم اضافه کردن مواد شوینده به ماشین لباسشویی است. درب مخزن را باز کرده و مقدار مورد نظر را در مخزن بریزید. بعد از آن لباسشویی را روشن و تا اتمام کار به آن دست نزنید.

 

نحوه قرار دادن لباس ها در ماشین لباسشویی؟

 

نحوه شستن لباس های زمستانی؟

برای شستن لباس های زمستانی باید به دستورالعمل درج شده روی لباس توجه کنید. بعضی از لباس ها را نباید با ماشین لباسشویی شست و فقط مخصوص شستن با دست هستند. لباس هایی که پشمی و خزدار هستند به خشکشویی برده شوند. لباس های چرمی را با شوینده های مخصوص لباس چرم بشویید و به کمک یک اسفنج لکه ها را پاک کنید. همیشه برای شستن لباس های زمستانی از دور کم ماشین لباسشویی استفاده کنید. اجازه دهید لباس ها در هوای آزاد خشک شوند.لباس های زمستانی نباید ب آب داغ شسته شوند، آب داغ باعث وا رفتن و گشاد شدن لباس های زمستانی می شوند. بهترین روش  شستن لباس زمستانی  در ماشین لباسشویی انداختن لباس ها در کیسه نخی است. لباس های زمستانی به دلیل بافتی که دارند دیرتر خشک میشوند بنابراین باید آن ها رادر معرض نور خورشید قرار دهید.

دستور العمل شستن کاپشن زمستانی

شستن کاپشن ها و بارانی ها کار خیلی سختی نیست و می توانید آن ها را هم با دست و هم به وسیله  لباسشویی بشویید. اما باید قبل از شستن حتما به برچسپ زده شده روی لباس ها توجه کنید، و بعد به شستوشو بپردازید. بهتر است برای شستوشوی کاپشن ها از شوینده ملایم استفاده شود و از آبی که درجه حرارت بالایی دارد خودداری کنید. برا یخشک شدن بارانی ها نباید از اتو استفاده کنید زیرا ممکن است باعث ذوب شدن رویه بارانی شود. بهترین روش قرار دادن آن ها در معرض نور خورشید است. میتوانید برای جلوگیری از بروز هر گونه آسیب به کاپشن ها و بارانی ها آن ها را به خشک شویی ببرید.

 

دستور العمل شستن کاپشن زمستانی

 

دستور العمل شستن پالتوی چرم و پشمی

شستن پالتوهای چرم کمی سخت تر از لباس های دیگر است. به طوری که ممکن است مواد شوینده به جنس چرم مصنوعی آسیب برسانند و پالتوی شما را از بین ببرد. بهتر است لباس های چرم را به خشکشویی برید ولی اگر فرصت رفتن به خشکشویی را ندارید حتما دستور العمل های لازم را مطالعه کنید چرا که بر اساس جنس و نوع چرم طریقه شستن آن ها فرق می کند. اگر لباستان پشمی است بهتر است  آن را با دست بشویید چرا که چرخش ماشین لباسشویی به بافت پشم آسیب زیادی وارد می کند.

دستور العمل شستن پالتوهای خز و یا پوست

از آنجایی که شستن این دسته لباس ها خیلی دشوار است. به هیچ وجه برای شستن آن ها از ماشین لباسشویی و آب داغ استفاده نکنید. برای خردکردن آن ها نیز از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده نکنید چرا که پرز های الیاف لباس در یک دیگر تنیده می شوند و در نهایت با تغییر شکل پالتویتان مواجه خواهید شد. برای خشک کردن پالتوی خز یا پوست آن را به چوب لباسی آویز کرده و در هوای آزاد زیر تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید تا به خوبی خشک شوند. بعد از خشک شدن پرز ها را با استفاده از یک مسواک یا پرزگیر از لباس جدا کنید تا به حالت اولیه خود برگردد.

خشک کردن سریع لباس ها در زمستان

اینکه چه زمانی لباس ها را برای خشک کردن انتخاب کنید خیلی مهم است. بهترین زمان شستن لباس ها در روز است تا بتوانید آن را در زیر تابش نور خورشید خشک کنید.اگر برای شستن لباس ها از ماشین لباسشویی استفاده می کنید، ماشین لباسشویی را بیش از حد پر نکنبد. سریع ترین برنامه چرخش ماشین لباسشویی را انتخاب کنب. استفاده از سریع ترین چرخش باعث می شود لباس ها زودتر خشک شوند. اگر در خانه ای زندگی می کنید که هواکش داخلی دارد روش خوبی برای خشک کردن لباس ها در فضای داخل خانه است.

خانه ای که رادیاتور دارد روش خوبی برای خشک لباس ها است اگر رادیاتور به اندازه ی کافی بزرگ باشد می توانید برای خشک کردن لباس ها از آن استفاده کنید. لباس ها را با عجله روی رخت آویز نکنید و با کمی حوصله لباس ها را به صورت تکی در فضای باز  روی رخت پهن کنید. برای خشک کردن سریع لبا سها زیپ ها و دکمه ها را باز کنید. می توانید از سشوار هم برای خشک کردن لباسی که سایز کوچکی دارد استفاده کنید زیرا اگر لباس خیلی ضخیم و سایز آن بزرگ باشد ممکن است باعث فشار به سشوار شود و سشوار شما بسوزد.

 

شستن لباس های زمستانی

 

نحوه نگهداری از لباس های زمستانی

بهترین راه برای نگهداری از لباس های زمستانی شستن آن ها قبل از جمع کردن است. حتی اگر لباس شما تمیز است قبل از جمع کردن آن را بشویید زیرا یک عرق کردن ناچیز و بسیار کمی که روی آن نشسته میتواند راهی برای جذب موریانه ها باشد، علاوه بر آن باعث میشود لباس بوی بدی بگیرد. استفاده از بوگیر یک راهکار عالی برای جمع کردن لباس های زمستانی است. کمی روغن استوخودوس لابه لای قفسه لباس ها قرار دهید. دکمه ها و زیپ های لباس زمستانی را ببندید و آن ها را تا کنید تا  شکل و فرم خود را از دست ندهند.  بهترین روش نگهداری گذاشتن لباس ها در کیسه های پلاستیکی است تا مانع رفتن آب و حشرات به لباس ها شود.


صفحه 19 از 29

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

جامعترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی با برندهای ایرانی و خارجی

مهناز عزیزنژاد

نویسنده

142

مقاله

1402/02/25

تاریخ ایجاد