بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ۱۴۰۰

تاریخ ارسال : 1402/03/09

◊ بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ۱۴۰۰ چگونه برگزار می شود؟ ◊ در این مطلب اطلاعاتی از جمله زمان برگزاری، ساعت بازدید ، آدرس و دسترسی و لیست شرکت کنندگان مربوط به بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ۱۴۰۰ را می‌توانید مطالعه نمایید. انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و تنها تشکل ملی صنعت پیشران لوازم خانگی کشور با سابقه ی چهار دهه فعالیت مؤثر و هدفگرا و جایگاه مشورتی در قوای سه گانه، در توسعه و پیشرفت اهداف کمی و کیفی صنعت لوازم خانگی با سابقه ی بیست نوبت برگزاری نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی و صنایع وابسته، در چرخه ی صنعت و اقتصاد ملی نقش آفرینی کرده است. این انجمن امسال هم برای معرفی محصولات پرکيفيت لوازم خانگی ايرانی با حضور توليدکنندگان داخلی و خارجی محصولات لوازم خانگی در تهران، در محل دائمی نمايشگاه‌های بين المللی، نمایشگاه را برگزار می کند.

 

لینک خرید لوازم خانگی گزینگ کالا

 

 

زمان برگزاری نمایشگاه

قابل ذکر است، این نمایشگاه از روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه لغایت ۲۸ آبان ماه سال ۱۴۰۰ به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت که بازدید از آن فقط با داشتن کارت دعوت برای بازدید کنندگان خاص و متخصص امکان پذیر می باشد.

همچنین دیگر علاقه‌ مندان نیز می‌توانند به صورت مجازی از این نمایشگاه دیدن نمایند.

توجه داشته باشید که آخرین مهلت ثبت نام اولیه نمایشگاه در تاریخ ۱۴۰۰/۷/۱۵ به پایان رسید و بدین ترتیب کارت های شناسایی غرفه داران در تاریخ ۲۲ الی ۲۴ آبان سال ۱۴۰۰ تحویل داده می شود.

ساعت بازدید از نمایشگاه : این نمایشگاه به مدت چهار روز ذکر شده از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر در خدمت بازدیدکنندگان می باشد.

(در صورتی که هر گونه تغییر در ساعات بازدید نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ۱۴۰۰ ایجاد شود ، شرکت سهامی آن را به شرکت کنندگان عزیز اعلام خواهد کرد.)

 

 

 

آدرس و دسترسی به نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ۱۴۰۰

محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌ المللی لوازم خانگی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است.

مساحت کل نمایشگاه حدود ۸۵۰/۰۰۰ متر مربع است که از این مساحت ۱۲۰/۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۳۵/۰۰۰ مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود ۲۲ هکتار فضای سبز و نیز ۲۱ هکتار راه‌ های دسترسی به سالن‌ ها و محوطه ی نمایشگاه است.

در نمایشگاه بین‌ المللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و مناری به ارتفاع ۷۰ متر قرار گرفته است.

نمایشگاه بین‌ المللی تهران دارای سه درب ورودی است که درب شمالی از بزرگراه چمران و درب جنوبی و جنوب‌ غربی از سمت خیابان سئول می‌ باشد.

 

دسترسی با وسیله شخصی :

خیابان‌ های منتهی به بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ۱۴۰۰ عبارتند از :

  • درب جنوبی : بزرگراه نیایش _ خیابان سئول به سمت شمال _ انتهای جاده اختصاصی نمایشگاه _ روبروی درب اصلی باشگاه انقلاب.

این درب به درب اصلی نمایشگاه نیز مشهور است و تنها مسیری است که اجازه ی تردد اتومبیل به داخل نمایشگاه از آن داده می‌شود. این درب مجاور سالن های ۷، ۸، ۹ و ۲۷ می‌ باشد.

ادامه مطالب ...

آموزش برنامه های شستشو ماشین لباسشویی

تاریخ ارسال : 1402/03/08

درباره ی برنامه های شستشو ماشین لباسشویی : ماشین های لباسشویی یکی از لوازم های برقی سودمند می باشد. که به دلیل خدمات رفاهی و صرفه جویی در زمان، طرفداران بسیاری دارد. و همیشه شاهد تولید انواع متفاوت آنها از برند ها و تولیدی های جدید هستیم. در حالی که از یک مدل به مدل دیگر فرق می کنند. اما عملکرد مشابهی دارند. هر ماشین لباسشویی دارای برنامه های ویژه و مجزایی برای شستشو انواع لباس ها و پارچه میباشد. هر کدام متناسب با ویژگی هایی چون جنس البسه ، رنگ لباس ،میزان آب و دما طراحی شده اند. مثلا برنامه های جداگانه ای برای پارچه های کتانی و مصنوعی وجود دارد . معمولا آب برای پارچه های کتان و پنبه ای داغتر از پارچه های مصنوعی میباشد. در برنامه مصنوعی دما کمتر از ۴۰ درجه سانتی گراد و دور چرخش کمتر میباشد. مهم نیست شما از کدام برند، ماشین لباسشویی خریداری کرده اید. چرا که برنامه های شستشو در همه ماشین های لباسشویی به یک صورت عمل میکنند. فقط تعداد آنها میتواند. بسته به مدل زیاد یا کم باشد. حال میخواهیم تمام برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی ها را به شما معرفی می کنیم.

 

آموزش برنامه های شستشو ماشین لباسشویی

لینک خرید لباسشویی با کیفیت

 درباره ی برنامه های شستشو ماشین لباسشویی :

ماشین های لباسشویی یکی از لوازم های برقی سودمند می باشد. که به دلیل خدمات رفاهی و صرفه جویی در زمان، طرفداران بسیاری دارد. و همیشه شاهد تولید انواع متفاوت آنها از برند ها و تولیدی های جدید هستیم. در حالی که از یک مدل به مدل دیگر فرق می کنند. اما عملکرد مشابهی دارند. هر ماشین لباسشویی دارای برنامه های ویژه و مجزایی برای شستشو انواع لباس ها و پارچه میباشد. هر کدام متناسب با ویژگی هایی چون جنس البسه ، رنگ لباس ،میزان آب و دما طراحی شده اند. مثلا برنامه های جداگانه ای برای پارچه های کتانی و مصنوعی وجود دارد . معمولا آب برای پارچه های کتان و پنبه ای داغتر از پارچه های مصنوعی میباشد. در برنامه مصنوعی دما کمتر از ۴۰ درجه سانتی گراد و دور چرخش کمتر میباشد.

مهم نیست شما از کدام برند، ماشین لباسشویی خریداری کرده اید. چرا که برنامه های شستشو در همه ماشین های لباسشویی به یک صورت عمل میکنند. فقط تعداد آنها  میتواند. بسته به مدل زیاد یا کم باشد. حال میخواهیم تمام برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی ها را به شما معرفی می کنیم.

 

 

 Intensiv 

از این برنامه برای شستن لباس نسبتا تا بسیار کثیف استفاده میشود. در این برنامه ابتدا لباس ها تا خیس خوردن چرکی آنها گرفته  میشود. و بعد روند شستشوی  اصلی آغاز میشود و اینگونه از چرک مردگی لباس جلوگیری میشود. به همین خاطر برای لباس های چرک بهترین گزینه است.

 

2

sports wear یا sport wash 

لباس های ورزشی چون از الیافی مصنوعی ساخته میشوند. و معمولا به دلیل اینکه زیاد عرق بدن را میکیرد. و بوی عرق می دهد باید زود زود شسته شود به همین خاطر باید از برنامه ای استفاده کرد تا خیلی راحت کهنه و خراب نشود. روند شستن آن بدین صورت است که قبل از چرخش دما ار کاهش می دهد و بعد شروع به شستن آن خواهد کرد . لباس شما بیش از حد شسته نمی شود. و به لباس و بافت آن آسیبی وارد نمی کند.

DUvet 

برای لباس های از جنس مخمل و الیاف مصنوعی و برای شستشو پتو و بالشت از این آیکون استفاده کنید. زیرا ماشین لباسشویی به طور خودکار با توجه به جنس پارچه، دمای آب و دور چرخش را تنظیم می کند. چون این نوع الیاف مواد شوینده را در خود نگه می دارند. به همین سبب حجم بیشتری از آب برای این دسته به کار می رود. تا لباس ها و پتو هایی تمیز و بدون بو در اختیار شما قرار دهند.

 

برنامه mix در ماشین لباسشویی 

این گزینه برای انواع لباس های رنگی با درجه های متفاوت از کثیفی و با جنس های متفاوت کاربرد دارد. شما میتوانید هر نوع لباسی را با این برنامه بشویید البته توجه داشته باشد که تنها لباس های منزل و راحتی را با ان بشویید. و از شستن لباس های مجلسی و رسمی خودداری کنید .

ادامه مطالب ...

سرویس کردن و استفاده مناسب از هیتر

تاریخ ارسال : 1402/03/07

بررسی اجمالی هیتر ها هیتر ها یکی از محصولات گرمایشی هستند که برای مکان های نسبتا بزرگ و بزرگ چون گلخانه ها ، مرغداری ها ،بانک ها ،کارگاه های صنعتی و… مورد استفاده قرار میگیرند. به طور عمده هیترها در مدل های برقی، گازی، گازوییلی ، دوگانه سوز طراحی و عرصه میشوند که با توجه به شرایط ساختمان و مساحت و نوع سوخت در دسترس میتوان این محصول را خریداری کرد. باید بدانید که به ازای هر متر مکعب از فضا نیازبه ۴۰ کیلو کالری گرما در هر ساعت است بنابراین هرچه متراژ فضای مورد نظر بیشتر باشد به هیتری با توان کیلو کالری بیشتری نیاز خواهیم داشت. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا مزایا و معایب و نحوه سرویس کردن هیتر را با هم بررسی کنیم.

 

سرویس کردن و استفاده مناسب از هیتر

بررسی اجمالی هیتر ها 

هیتر ها یکی از محصولات گرمایشی هستند که برای مکان های نسبتا بزرگ و بزرگ چون گلخانه ها ، مرغداری ها ،بانک ها ،کارگاه های صنعتی و… مورد استفاده قرار میگیرند. به طور عمده هیترها در مدل های برقی، گازی، گازوییلی ، دوگانه سوز طراحی و عرصه میشوند که با توجه به شرایط ساختمان و مساحت و نوع سوخت در دسترس میتوان این محصول را خریداری کرد. باید بدانید که به ازای هر متر مکعب از فضا نیازبه ۴۰ کیلو کالری گرما در هر ساعت است بنابراین هرچه متراژ فضای مورد نظر بیشتر باشد به هیتری با توان کیلو کالری بیشتری نیاز خواهیم داشت. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا مزایا و معایب و نحوه سرویس کردن هیتر را با هم بررسی کنیم.

مزایای واقعی هیتر ها 

از مزیت های آن میتوان گفت : که هیترها کل گرمای تولید شده ی خود را به محیط انتقال میدهند و از هدر رفتن انرژی جلوگیری میکنندو به دلیل گرمایش بیشتر آنها نسبت به سایر وسیله های گرمایشی برای اماکن بزرگ مناسب و بهینه میباشد و دغدغه صاحب کاران و کارفرمایان مشاعل بزرگ را برطرف میکند. از دیگر مزیت های آن میتوان به انواع مختلف آن اشاره کرد که بسته به موقعیت میتوان در میان انواع هیترهای گازی ،برقی ،گازوییلی و دوگانه سوز  دست به انتخاب زد.

 

هیترها از نظر کاربرد به دو دسته تقسیم میشوند 

خانگی :

هیترهای خانگی انواع متفاوتی چون هیتر های برقی ،فن دار و … دارد که برای منازل مسکونی هیتر برقی بسیار مناسب و به صرفه میباشد و این دستگاه ها خود به دو نوع تابشی و فن دار تقسیم میشود. که در سیستم تابشی هوا به صورت مستقیم گرم میشود و فن دار ها از طریق پروانه یا فن هوای سرد وارد محفظه شده و بعد از گرم کردن آن هوا را به بیرون هدایت می کند.

 

هیتر های خانگی

 

هیتر های صنعتی 

منبع اصلی انرژی در هیترهای صنعتی سوخت آن میباشد . این هیترها سوخت را به انرژی گرمایی تبدیل میکنند. هیترهای صنعتی و یونیت هیتر ها را  میتوان به انواع مختلفی از لحاظ طراحی ،نوع کارکرد ، مشخصات فیزیکی ،منبع سوخت  طبقه بندی کرد. اگر بخواهیم هیتر ها را از نظر طراحی بررسی کنیم فن این دستگاه ها در بغل و خروجی آن در سقف قرار میگیرد و برای اماکن کاری و تجاری مناسب است . به طور عمده هیتر ها از لحاظ مشخصات فیزیکی مقاوم و انعطاف پذیر هستند و با توجه به محفظه ای که در کنار سوخت برای این دستگاه ها تعبیه شده است .از انفجار و آتش سوزی جلوگیری میشود. و  از لحاظ منبع سوخت همان گونه که در بالا اشاره کردیم به انواع برقی ، گازوییلی ،دوگانه سوز، گازی دسته بندی میشوند.

ادامه مطالب ...

مهم ترین نکاتی که باید برای خرید مایکروویو بدانید

تاریخ ارسال : 1402/03/01

مهم ترین نکاتی که باید برای خرید مایکروویو بدانید چه نکاتی هستند؟ دستگاه مایکروویو یکی پرکاربردی ترین لوازم برقی آشپزخانه برای یک آشپزی سریع و ساده می باشد که در پخت و پز و گرم کردن مواد غذایی به بهترین شکل به شما کمک می کند. کار کردن دستگاه مایکروویو به وسیله ی تابش الکترومغناطیس می باشد به طوری که تابش این امواج سبب به جنبش درآوردن آب و دیگر مولکول های غذا می شود و سبب ایجاد گرما و سپس طبخ غذا می گردد.

 انواع مایکروویو

مایکروویوها به سه دسته ی اصلی تقسیم شده اند که عبارتند از رومیزی ، بالا اجاقی و توکار.

 رومیزی: اگر در سطوح آشپزخانه ی خود برای یک دستگاه مایکروویو فضا دارید قطعا بهترین انتخاب برای شما مدل رومیزی می باشد زیرا هم استفاده از آن نسبت به سایر مدل ها آسان تر است و هم از قیمت ارزانتری برخوردار می باشد.

 

مایکروویو رومیزی

مایکروویو رومیزی

 

 بالا اجاقی: اگر در آشپزخانه فضایی که دراختیار دارید کم است می توانید این مدل را انتخاب کنید زیرا فضای بسیار کمی را اشغال می کند و در بالای اجاق گاز و ارتفاع نصب می شود به طوری که جای هود را در آشپزخانه می گیرد. این مدل نصب راحتی ندارد و باید از نصاب کمک بگیرید و همچنین نسبت به مدل رومیزی گران تر می باشند.

 توکار : این مدل از مایکروویوها به صورت توکار در داخل کابینت قرار می گیرند و فضای داخل کابینت را اشغال می کنند و نصب آسانی ندارند و از لحاظ قیمت نیز از دو مدل دیگر گرانتر می باشند.

 

 

مایکروویو-توکار

مایکروویو-توکار

 

 تفاوت مایکروویو با مایکروفر

برای برخی از کاربران این سوال پیش می آید که مایکروویو چه تفاوتی با مایکروفر دارد در جواب این سوال باید گفت که طبخ مایکروفر به وسیله ی حرارت و گرمای خارجی یعنی المنت غذا می باشد در حالی که مایکروویو به وسیله ی اشعه ی الکترومغناطیس فرآیند طبخ غذا را انجام می دهد.

 

ادامه مطالب ..

مهم ترین نکاتی که باید برای خرید مایکروویو بدانید

تاریخ ارسال : 1402/02/31

مهم ترین نکاتی که باید برای خرید مایکروویو بدانید چه نکاتی هستند؟ دستگاه مایکروویو یکی پرکاربردی ترین لوازم برقی آشپزخانه برای یک آشپزی سریع و ساده می باشد که در پخت و پز و گرم کردن مواد غذایی به بهترین شکل به شما کمک می کند. کار کردن دستگاه مایکروویو به وسیله ی تابش الکترومغناطیس می باشد به طوری که تابش این امواج سبب به جنبش درآوردن آب و دیگر مولکول های غذا می شود و سبب ایجاد گرما و سپس طبخ غذا می گردد.

 انواع مایکروویو

مایکروویوها به سه دسته ی اصلی تقسیم شده اند که عبارتند از رومیزی ، بالا اجاقی و توکار.

 رومیزی: اگر در سطوح آشپزخانه ی خود برای یک دستگاه مایکروویو فضا دارید قطعا بهترین انتخاب برای شما مدل رومیزی می باشد زیرا هم استفاده از آن نسبت به سایر مدل ها آسان تر است و هم از قیمت ارزانتری برخوردار می باشد.

 

مایکروویو رومیزی

مایکروویو رومیزی

 

 بالا اجاقی: اگر در آشپزخانه فضایی که دراختیار دارید کم است می توانید این مدل را انتخاب کنید زیرا فضای بسیار کمی را اشغال می کند و در بالای اجاق گاز و ارتفاع نصب می شود به طوری که جای هود را در آشپزخانه می گیرد. این مدل نصب راحتی ندارد و باید از نصاب کمک بگیرید و همچنین نسبت به مدل رومیزی گران تر می باشند.

 توکار : این مدل از مایکروویوها به صورت توکار در داخل کابینت قرار می گیرند و فضای داخل کابینت را اشغال می کنند و نصب آسانی ندارند و از لحاظ قیمت نیز از دو مدل دیگر گرانتر می باشند.

ادامه مطالب ...


صفحه 26 از 29

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

جامعترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی با برندهای ایرانی و خارجی

مهناز عزیزنژاد

نویسنده

142

مقاله

1402/02/25

تاریخ ایجاد