راهنمای خرید ماشین لباسشویی دوقلو و معرفی بهترین مارک های بازار

تاریخ ارسال : 1402/07/01

ماشین لباسشویی دوقلو یکی از ضروری ترین لوازم منزل می باشد و در مقایسه با لباسشویی های اتوماتیک از قیمت پایین تری برخوردار است. این محصول دو کاره است و دارای دو مخزن شستشو و خشک کن می باشد. از آنجایی که لباسشویی های دوقلو از ظرفیت بالایی برخوردار هستند به خانم های خانه دار بسیار کمک می کنند و برای شستشو و خشک کردن پتو و سایر لباس های سنگین بسیار کاربردی است. در این مطلب از راهنمای خرید قصد داریم انواع ماشین لباسشویی دوقلو را معرفی کنیم و تعدادی از بهترین مارک های لباسشویی دوقلو موجود در بازار را با هم بررسی کنیم. در ادامه ی این مقاله طرز استفاده از ماشین لباسشویی دوقلو و مشکلاتی از جمله علت تخلیه نشدن آب لباسشویی دوقلو را بررسی می کنیم. چنانچه قصد خرید بهترین مارک لباسشویی دوقلو را دارید تا آخر این متن با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا همراه باشید.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی دوقلو

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا 

 

 

انواع ماشین لباسشویی دوقلو

ماشین لباسشویی دوقلو همانطور که از نامش پیداست دارای دو مخزن جداگانه است که یکی از مخزن ها وظیفه شستشو لباس ها را بر عهده دارد و مخزن دیگر خشک کردن لباس ها را انجام می دهد. لباسشویی های دوقلو در ظرفیت های مختلف ۶ کیلویی تا ۱۸ کیلویی در بازار موجود هستند و طرفداران بسیار زیادی دارد. جنس بدنه اکثر این محصولات از پلاستیک مرغوب و مقاوم ساخته شده است و در برابر فشار و ضربات کاملا محکم هستند. همچنین لباسشویی های دوقلو از لحاظ قیمت با همدیگر تفاوت دارند و با توجه به برند، امکانات، ظرفیت و … متغیر می باشند. قیمت ماشین لباسشویی های دوقلو موجود در بازار به صورت تقریبی از ۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان شروع شده و تا ۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان موجود است.

 

مهم ترین نکات برای خرید بهترین مارک ماشین لباسشویی دوقلو

مطمئنا هر کدام از ما هنگام خرید لوازم برقی به خصوص یخچال و فریزر و ماشین لباسشویی به معیارهای زیادی باید توجه کنیم تا بعدا دچار مشکل نشویم. خرید ماشین لباسشویی نیز یکی از مهم ترین خریدها برای منزل می باشد و شما عزیزان باید با توجه به نکاتی که در پایین ذکر می کنیم بتوانید بهترین و مناسب ترین مدل را برای خود انتخاب کنید. سعی کنید در هنگام خرید ماشین لباسشویی دوقلو زیاد به تبلیغات ها توجه نکنید زیرا ممکن است برندی که در تلویزیون و رسانه های تبلیغاتی خیلی محبوب است کیفیت و امکانات آنچنانی نداشته باشد. ما در ادامه ی راهنمای خرید ماشین لباسشویی دوقلو به مهم ترین نکات برای خرید بهترین مارک لباسشویی دوقلو می پردازیم.

 

مهم ترین نکات برای خرید بهترین مارک ماشین لباسشویی دوقلو

 

گنجایش مخزن ماشین لباسشویی دوقلو

گنجایش مخزن لباسشویی دوقلو در واقع همان توان جا دادن لباس در مخزن است که انواع ظرفیت در بازار وجود دارد. یکی از مهم ترین معیارهایی که باید هنگام خرید به آن توجه کنید همین ظرفیت مخزن می باشد. شما باید با توجه به نیاز خود و اینکه در منزل چند نفر هستید ظرفیت لباسشویی خود را تعیین کنید. ظرفیت ماشین لباسشویی دوقلو بین ۴ تا ۱۸ کیلوگرم متغیر است و شما می توانید با یک لباسشویی دوقلو ۷ کیلویی تا سقف ۷ کیلوگرم لباس بشویید. لباسشویی های ۷ کیلویی و ۹ کیلویی به دلیل ظرفیت مناسب از پرفروش ترین مدل های لباسشویی دوقلو موجود در بازار می باشند. انتخاب ظرفیت مخزن دستگاه به این بستگی دارد که تا چه اندازه می خواهید از آن استفاده نمایید.

 

قطعات ماشین لباسشویی دوقلو

قطعات ماشین لباسشویی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و توجه به این مورد یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید ماشین لباسشویی دوقلو است. همانطور که می دانید موتور از مهم ترین قطعات لوازم برقی است و هر چقدر قدرت بیشتری داشته باشد محصول شما نیز از کیفیت بهتری برخوردار است. اگر توان مصرفی موتور لباسشویی دوقلو بالا باشد دستگاه از سرعت چرخش بالایی نیز برخوردار خواهد بود. جنس بدنه ماشین لباسشویی از دیگر معیارهای مهم خرید می باشد. حتما لباسشویی را انتخاب کنید که از جنس بدنه ی عالی برخوردار باشد.

معرفی قطعات ماشین لباسشویی دوقلو

زمان سنج شستشو: زمان سنج شستشو در لباسشویی دارای خروجی های مختلفی است و بر اساس جمع شدگی یک فنر زمان شستشو در آن تعیین می شود. این فنر با تسمه کار می کند و مدت زمانی که  فنر از حالت جمع شده به حالت عادی برمی گردد زمانه شستوشو را تعیین می کند.

موتور خشک کن: موتور خشک کن در لباسشویی دو قلو را در یک جعبه فلزی مثلثی قرار می دهند و برقی که برای خشک شدن نیاز است به وسیله یک سیم پیچ و یک خازن تامین می شود.

میکروسوئیچ درب لباسشویی: برای زمانی طراحی شده است که وقتی درب لباسشویی را باز کردند موتور از کار بیفتند. میکروسوئیچ را در واشر لباسشویی دو قلو قرار می دهند و میکرو سوئیچ را در پشت درب مخزن قرار می دهند.

سلکتور سوئیچ: در لباسشویی های دوقلو موتور شستشو را از نوع تکفاز قرار می دهند و موتور شستشوی تکفاز از نوع راستگرد و یا چپگرد می باشد. برای چرخش موتور شستوی تکفاز زمانسنج به کار می برند. با استفاده از سلکتور سوئیچ لباسشویی می تواند تا ۲ حالت مختلف برای کارکرد موتور را ارائه دهد.

موتور شستشو لباسشویی: در موتور ماشین لباسشویی های  دو قلو دو سیم پیچی قرار داده اند که مقاومت این سیم پیچی ها یکسان است. چون سیم پیچی آن ها متفاوت است میدان مغناطیسی مختلفی ایجاد می کنند. 

طراحی ظاهری ماشین لباسشویی دوقلو

ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین لوازم برقی در آشپزخانه می باشد و به دلیل ابعادی که دارد باید از طراحی زیبایی برخوردار باشد تا بتوانید آن را با لوازم دیگر ست کنید. لباسشویی های دوقلو درب از بالا هستند و جنس بدنه ی اکثر آن ها از پلاستیک می باشد. یکی از معیارهایی که در زیبایی یک ماشین لباسشویی تاثیر دارد انتخاب رنگ آن است. معمولا این لباسشویی ها با رنگ سفید تولید می شوند و طراحی بسیار شیکی دارند. از اندازه و ابعاد بسیار مناسبی برخوردار هستند و به دلیل جنس بدنه آن ها وزن سبکی نیز دارند و به راحتی جابجا می شوند.

 

برند و گارانتی ماشین لباسشویی دوقلو

انتخاب برند یکی دیگر از مهم ترین معیارها برای خرید ماشین لباسشویی دوقلو است. شما عزیزان باید در میان برندهای بازار برندی را انتخاب کنید که هم از لحاظ امکانات و کیفیت و هم از لحاظ قیمت مناسب باشد. از دیگر مسائل گارانتی و خدمات پس از فروش لوازم برقی می باشد. حتما هنگام خرید ماشین لباسشویی دوقلو از فروشنده سوال کنید گارانتی و خدمات پس از فروش دارد یا خیر. اگر محصولی دارای گارانتی معتبر و شرکتی باشد شما در صورت مشکل می توانید با نمایندگی در تماس باشید و آن را رفع کنید. اکثرا برندهای خارجی گارانتی ندارند و امروزه به دلیل تحریم ها دسترسی به برندهای خارجی خیلی کم است و انتخاب برندهای ایرانی بهترین گزینه می باشند. همچنین در صورت وجود گارانتی شما بعد از اتمام زمان گارانتی نیز می توانید با خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

برند و گارانتی ماشین لباسشویی دوقلو

 

طرز استفاده از ماشین لباسشویی دوقلو

اگر می خواهید برای اولین بار از ماشین لباسشویی دوقلو استفاده کنید ابتدا بسته بندی محصول را باز کنید و آن را در محلی صاف قرار دهید. روی کارتن محصول یا دفترچه راهنما شماره تماس نمایندگی وجود دارد برای نصب لباسشویی با آن تماس بگیرید و خودتان آن را روشن نکنید. بعد از اینکه محصول توسط سرویسکاران نصب شد برای استفاده از آن سیم دستگاه را به برق وصل کنید. لباس ها را داخل مخزن شستشو قرار دهید و پودر و مواد شوینده ی مناسب را داخل ماشین لباسشویی بریزید. می توانید لباس های رنگی و سفید را از هم جدا کنید تا رنگ آن ها با هم مخلوط نشود. شیر آب را باز کنید و ولوم هایی که روی محصول است را تنظیم کنید.

همانطور که می دانید ماشین لباسشویی دوقلو دارای دو مخزن جداگانه شستشو و خشک کن می باشد. بعد از اینکه زمان شستشوی لباس ها تمام شد و لباسشویی خاموش شد شما عزیزان باید لباس ها را از مخزن شستشو در بیاورید و داخل مخزن خشک کن قرار دهید. سپس لباس ها را در مخزن خشک کن قرار دادید دوباره تایمر خشک کن را فعال کنید و دستگاه را روشن کنید. بعد از خاموش شدن ماشین لباسشویی دوقلو شیر آب را ببندید و سیم برق را جدا کنید. یکی از دلایلی که باعث می شود که فروش ماشین لباسشویی دوقلو نسبت ماشین لباسشویی اتوماتیک در بازار کمتر باشد همین دو مخزن شستشو و خشک کن است و شما باید لباس ها را از مخزن شستشو به مخزن خشک کن انتقال دهید.

 

علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی دوقلو

در ادامه ی راهنمای خرید ماشین لباسشویی دوقلو علت تخلیه نشدن آب لباسشویی دوقلو را با هم بررسی می کنیم و اگر دچار چنین مشکلی شده اید برای شما مفید خواهد بود. تخلیه نشدن آب لباسشویی دلایل مختلفی دارد که ما در این متن نمی توانیم به تمام موارد بپردازیم به همین دلیل به صورت مختصر هر کدام از آن ها را ذکر می کنیم. افرادی که که از دانش فنی برخوردار هستند با مطالعه ی این متن می توانند به جمع بندی کامل برسند و عیب ماشین لباسشویی دوقلوی خود را رفع کنند.

یکی از مهم ترین دلایل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی مسدود شدن پمپ تخلیه می باشد که ممکن است اشیا یا کرک های از فیلتر لباسشویی عبور کرده باشند و خود را به پمپ لباسشویی رسانده باشند. از دیگر دلایل می توان به مسدود بودن فیلتر پمپ اشاره کرد و اشیایی مانند سکه و پیچ داخل آن گیر کرده باشد. مسدود شدن مسیر خروجی آب از دیگر دلایل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی می باشد که می توانید بررسی کنید. شیلنگ تخلیه نیز به قسمت خروجی فاضلاب متصل است و احتمال دارد یکی از دلایل خارج نشدن آب لباسشویی باشد. خرابی برد الکترونیکی یا همان تایمر نیز می تواند باعث خارج نشدن آب ماشین لباسشویی شود که برخی اوقات تنها با تعویض برد الکترونیکی مشکل حل می شود.

استفاده نادرست از پودر و مواد شوینده، خراب شدن میکروسوئیچ درب، خراب شدن شیر برقی لباسشویی و … از دیگر دلایلی می باشند که باعث تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی دوقلو می شود. شما عزیزان در صورتی که نتوانستید مشکل را حل کنید می توانید با نمایندگی و شرکت تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی بخواهید.

نتیجه گیری کلی از مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی دوقلو و معرفی بهترین مارک های بازار

در این راهنمای خرید ما ابتدا انواع ماشین لباسشویی دوقلو را معرفی کردیم و سپس مهم ترین نکاتی را که باید هنگام خرید بهترین و باکیفیت ترین لباسشویی دوقلو به آن ها توجه کنیم بررسی کردیم. در ادامه ی این متن طرز استفاده از لباسشویی های دوقلو را برای افرادی که برای بار اول می خواهند از آن استفاده کنند آموزش دادیم و رایج ترین مشکلاتی را که باعث تخلیه نشدن آب لباسشویی دوقلو می شوند را بررسی کردیم. 

راهنمای خرید انواع اتو بخار و نکاتی که باید درباره ی آن بدانیم

تاریخ ارسال : 1402/06/22

راهنمای خرید انواع اتو بخار شاید برایتان پیش آمده باشد که فرصت اتو کردن لباس را نداشته باشید یا به دلیل در دسترس نبودن اتو با لباس چروک به بیرون یا به مهمانی رفته باشید، در این صورت قطعا احساس خوبی نداشته اید. اتو بخار نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارد. اتو بخار از وسایلی است که معمولا در همه ی خانه ها پیدا می شود. لباس صاف و مرتب استایل خیلی بهتری به هر فرد می دهد. همان اندازه که اتو برای هر خانه ضروری است، انتخاب نوع اتو هم یکی از مهمترین انتخاب هاست. اگر قصد خرید اتو بخار را دارید ما در این راهنمای خرید به مشخصات انواع اتو بخار می پردازیم و تعدادی از بهترین مارک های اتو بخار را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

انواع مدل های اتو لباس

۱-اتو پرسی ۲-اتو بخار ۳-اتو مخزن دار ۴-بخارگر

۱-اتو پرسی : اتو پرسی بیشترین محبوبیت را در بین مردم دارد. از این نوع اتو برای اتو کردن انواع ملحفه، پارچه، شلوار های لی و پارچه ای استفاده می شو. این اتو مزایای زیادی دارد که میتوان به سرعت بالای اتو کشی، دارا بودن انواع صفحات با اندازه های متنوع و قدرت بالای صاف کنندگی اشاره کرد. تنها عیب این نوع اتو این است که فضای نسبتا زیادی را اشغال می کند.

۲- اتو بخار : ا ز این نوع اتوها بیشتر در منازل استفاده می شود. استفتده ی آسان و سریع از علت های پر طرفدار شدن این نوع اتو است. به راحتی قابل تنظیم در دماهای مختلف برای انواع لباس هستند.

۳- اتو مخزن دار : این اتو ها مخزن آب جدا دارند به همین دلیل بخار بیشتری نسبت به اتو های دیگر تولید می کنند. به دلیل اینکه مخزن آن ها بزرگتر است نیاز نیست هر بار آن را پر از آب کنید.

۴- بخار گر : از بخار گر ها می توان به صورت عمودی استفاده کرد. برای اتو کردن لباس های حساس، پرده و حتی لباس هایی که به تن دارید مناسب است.

 

اتو بخار دستی و اتو مخزن دار و اتو ژرس

 

نکات مهم در هنگام خرید اتو بخار

کفی اتو از مواردی است که باید در هنگام خرید خیلی به آن توجه شود. اتوهایی که کفی آن ها سرامیکی است بیشتر از کفی های استیل مورد استفاده قرار می گیرند. احتمال چسپندگی در کفی های استیل بیشتر از کفی سرامیکی است. کفی های استیل برای لباس غیر نخی و نایلونی مناسب نیست.

دکمه های تنظیم دما: اتوهایی که دکمه تنظیم دما دارند در بین خریداران از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. شاید این موضوع زیاد برایتان مهم نباشد اما وجود دکمه های تنظیم حرارت در اتو اهمیت زیادی دارد.

مهمترین ویژگی های اتو بخار

از ویژگی های مهم یک اتو بخارخوب این است که اتو دارای قابلیت ضد رسوب باشد. وزن آن طوری باشد که فرد را خسته نکند. قابلیت سلف کلین داشته باشد تا اتو بتواند به طور اتوماتیک تمیز شود. دسته های آن منعطف و راحت باشد. برای دترسی به بعضی از نقاط لباس که دسترسی به آن سخت است بهتر است گوشه های اتو  باریک باشد. دارای سیستم خاموشی خودکار باشد تا زمانی که فراموش می شود اتو را خاموش کنیم اتو به طور خودکار خاموش شود.قابلیت ضد چکه داشته باشد. طوری باشد که بتوان به راحتی مخزن آن را پر آب کرد. ظول سیم آن باشد و سی به گونه ای باشد که در هم نپیچد.

توان مصرفی و داشتن برچسب انرژی

توان مصرفی و داشتن برچسب انرژی از گزینه هایی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید. چرا که اتو یک وسیله پر مصرف است و برای بالا بردن دمای آب و کفی  انرژی زیاد مصرف میکند. توان مصرفی یک اتو حداقل باید ۴۰۰ وات باشد.

خاموش کن خودکار فاکتور مهم برای خرید اتو بخار 

خاموش شدن اتومات اتو بخار یکی از مهمترین ویژگی هایی است که باید داشته باشد. با داشتن این ویزگی اگر اتو بخار بیشتر از زمانی که برای آن معین شده است بر روی لباس بماند و یا یادتان برود آن را خاموش کنید اتو به طور خودکار خاموش می شود.  اتو هایی که جدیدا ساخته می شوند قابلیت این را نیز دارند که اگر در حالت ایستاده یا خوابیده قرار بگیرند و کار نکند خاموش می شود و باعث جلوگیری از خطرات ناشی از سوختگی می شود. 

میزان بخار دهی اتو بخار 

اتو بخار ها دارای دو نوع بخار دهی هستند که به آن ها بخار دهی پیوسته و بخار دهی لحظه ای می گویند. به هر اندازه که بخار های خروجی از روزنه های کف اتو بخار بیشتر خارج شود باعث باز شدن سریع تر چروک های موجود بر روی لباس ها می شود. حجم خروجی بخار را با گرم بر دقیقه محاسبه می شود که نشان دهنده میزان قدرت دستگاه را د رخارج کردن بخار نشان می دهد. اتو بخار های جدید دارای سیستم تشدید بخار هستند که می توانید برای مدت زمان معینی حجم بخار را خروجی را مشخص کنید. بنابراین در هنگام خرید اتو بخار  باید محل قرار گیری سوراخ های خروجی بخار را در نظر داشته باشید.

 

 برچسب انرژی اتو بخار

 

اتو بخار معمولی و اتو پرس

اتو بخار معمولی و اتو پرس هر دونوع بسیار پرکاربرد هستند. اما اگر به دنبال بهترین نوع اتو هستید همیشه اتو پرس انتخاب بهتری است. سایز اتو پرس از اتو بخار معمولی بزرگ تر است، در نتیجه در زمان کمتری لباس ها اتو می شوند. طراحی این اتو طوری است که پارچه بر روی صفحه قرار میگیرد سپس قسمت بالایی دستگاه روی پارچه قرار می گیرد و با ایجاد فشار و بخار باعث از بین رفتن چروک های آن میشود. در اتو بخار پرس لازم نیست مانند اتو بخار های معمولی اتو را به جلو وعقب حرکت دهید.

از بهترین مارک ها اتو پرس پرشیا است. از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. دارای هشدارهایی برای داشتن لباس است و به شما اعلام میکند در چه زمانی لباس ها را از روی سطح اتو بردارید تا هم چروک ها از بین برود و هم پارچه نسوزد.

 

مقایسه قیمت اتو پرس و اتو بخار معمولی

موقعیت اتو پرس حداقل از ۵ میلیون شروع میشود و تا حداکثر به ۲۰ میلیون می رسد. اما قیمت اتو بخار معمولی از ۵۰۰ هزار تومان شروع می شود تا نهایت به ۵ میلیون تومان می رسد. اتو مخزن دار نیز از ۳ میلیون تومان شروع می شود الی ۱۲ میلیون تومان. اگر از لحاظ قیمت اتو ها را با هم مقایسه کنیم اتو بخار معمولی قیمت مناسب تری نسبت به اتو های دیگر دارد و می توان راحت تر خرید کرد.

 

تفاوت اتو پرس با اتو بخار معمولی

 

بهترین مارک های اتو بخار موجود در بازار

در ادامه ی مطلب به بهترین مارک های اتو موجود در بازار می پردازیم. شما عزیزان می توانید با توجه به مطالب گفته شده و اتویی که مورد نیاز شماست بهترین اتو را انتخاب کنید.

راهنمای خرید اتو بخار پارس خزر

اتو بخار پارس خزر: این برند در حال حاظر از بهترین برند و مارک ایرانی موجود در بازار است. پارس خزر از آن لوازمی است که معمولا همه ی مردم آن را می شناسند.از لحاظ کیفیت در رتبه بالای قرار می گیرد. قابلیت تنظیم بخار دهی خوبی دارند. توان مصرفی این نوع اتو بخار ها معمولا ۲۰۰۰ وات است. از بهترین مدل های اتو بخار پارس خزر می توان به مدل SI-602 ، SI-702 اشاره کرد.

اتو بخار برند تفال

برند تفال: یک برند فرانسوی است که تقریبا برای همه مردم ایران شناخته شده است. اتو بخار تفال هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی قابلیت بخار دهی دارند و در عرض چند ثانیه تمام چین و چروک ها را از بین می برد. معمولا همه مدل های تفال قابیلت ضد چکه دارند تا از لک شدن پارچه لباس هنگام اتو کشی جلوگیری شود. و برای بالا بردن عمر اتو از سیستم ضد رسوب نیز استفاده می شود. از بهترین برند پرتقال می توان به مدل  FV3955 اشاره کرد.

راهنمای خرید اتو بخار برند بوش

برند بوش: یک برند آلمانی است که در آلمان از بهترین برند ها به شمار می رود.اتو بخار های بوش علاوه بر قدرت بالایی که دارند از استحکام زیادی نیز برخودار هستند. معمولا جنس بدنه ی آن ها از پلاستیک است. اکثر اتو بخارهای بوش قابلیت قطع خودکار دارند تا هنگامی که اتو به هر دلیلی در هنگام کار حرکت نکند خاموش شود و به لباس آسیب وارد نکند. بهترین مدل های اتو بخار بوش مدل TDA503001P – TDS6040 – TDA703121A هستند.

اتو بخار برند پاناسونیک

برند پاناسونیک : این برند از قدیمی ترین برندهای قدیمی و معروف در زمینه تولید لوازم خانگی است. خیلی از برندها رفته رفته کیفیت خود را از دست می دهند اما برند پاناسونیک با استفاده از علم روز جایگاه خود را حفظ کرده و خیلی پر قدرت تر از قبل به کار خود ادامه می دهد. این برند ژاپنی است. گار به دنبال یک اتو بخار مجهز، با کیفیت و با قدرت بالا  هستید پاناسونیک یک انتخاب عالی است. توان مصرفی اکثر مدل های پاناسونیک ۲۲۰۰ وات است.  از مدل اتو ها می توان به مدل NIE410T و مدل NI-JW670 اشاره کرد.

راهنمای خرید اتو بخار برند دونالکس

اتو بخار دونالکس: برند دونالکس یک مارک ایتالیایی است. از توان بالایی برخوردار است. خیلی سبک و خوش دست است و کار کردن با آن بسیار راحت است. جنس بدنه ی آن ها از پلاستیک مرغوب ساخته می شود. معمولا توان مصرفی آن ها ۲۵۰۰ وات است. در وسایل برقی هرچه توان محصولات بالا باشد آن وسیله از قدرت بالایی برخوردار است. می توان مدل های DN-810 ،DN-805 ،DN-860، DN-850 را نام برد.

 

اتو بخار دونالکس

 

اتو بخار برند اسمارتک

اتو بخار اسمارتک: ساخت کشور چین و مونتاژ برند اسمارتک است. قدرت اتو کشی بالایی دارد. بخار دهی عمودی و سیستم ضد رسوب یکی از مهمترین ویژگی های اتو بخار اسمارتک است. توان مصرفی اتو بخار اسمارتک معمولا ۲۵۰۰ الی ۳۰۰۰ وات است. اتوکشی لباس ها را در کمترین زمان می دهد. معمولا بخار دهی عمودی و سیستم ضد رسوب دارند. باری هر نوع لباس پشمی، کتان،پلاستیک،ابریشم، نخ و…مناسب است. اتو بخار اسمارتک در مدل های SI180 ، ۱۹۰ ،۱۹۵ وجود دارد.

 

اتو بخار اسمارتک

 

خرید اتو بخار برند پرشیا فرانس 

اتو بخار پرشیا فرانس: یکی از بهترین و با کیفیت ترین اتوبخار ها برند پرشیا است. جنس کفی اتو از سرامیک میباشد. برند پرشیا دارای قطع کن اتوماتیک است. موج بخار دهی اکثر آ ن ها عمودی است. گنجایش مخزن آب خوبی دارند که این امر باعث می شود که دیر به دیر مخزن ا پر کنید. سیستم ضد رسوب دارند. از برند اتو بخا رپرشیا می توان به مدل های  PR161 ، PR163 ، PR165  اشاره کرد.

 

اتو بخار پرشیا فرانس مدل PR165

 

نحوه کار با اتو پرس 

طرز استفاده اتو پرس بسیار آسان بوده و می توان با رعایت چند نکته ساده چین و چروک ها لباس ها و پارچه های خود را در کوتاهترین زمان ممکن از بین ببرید. در اتو پرس چون فشار و بخار به طور همزمان لباس ها خیلی بهتر اتو می شوند و از اتو های معمولی پر کاربرد تر بوده و سرعت در اتو کردن را بالاتر می برد. هر چه فشار بخار بیشتر باشد باعث نرمی بیشتر پارچه می شود. 

 مراحل از بین بردن چین و چروک با اتو پرس

در مرحله ی اول صفحه بالایی را تا فاصله ۷ سانتی متری ازصفحه زیرین اتو پرس پایین بیاورید. بعد از آن دکمه بخار دستگاه را فشار دهید تا بخار بر روی پارچه خارج شود. کمی صبر کنید و دوباره بخار را تا چند بار خارج کنید. صفحه را به طور کامل روی پارچه قرار دهید و بعد از چند ثانیه آن را بالا بیاورید. این مراحل را تا زمان اتو شدن  کامل دامه دهید.

طرز استفاده از اتو پرس به چه شکل است؟

 

اتو پرس پرشیا مدل PR5500

 

دستگاه را روی یک سطح صاف قرار دهید و بعد از باز کردن قفل دستگاه دسته اتو پرس را به بالا آورد و اتو را به پریز برق متصل کرده و آن را روشن نمایید. بعد از حدود یک دقیقه اتو پرس داغ میشود. با توجه به به نوع پارچه دمای اتو را تنظیم کنید. اگر لباس های شما کتان است بهتر است کمی آن ها مرطوب کنید.

همیشه پیراهن های یکه یقه دارند سخت اتو می شوند. اول باید از قسمت یقه لباس شروع کنیم. برای این کار باید از گوشه های اتو استفاده کنید. برای قسمت آستین ها آن را از قسمت درز بازوها تا مچ را کاملا بر روی بالشتک اتو پرس قرار دهید. بعد از اتو کردن این قسمت ها به سراغ قسمت های جلویی و پشت و جیب و راست و چپ پیراهن به همراه دکمه ها بروید. هر قسمت از لباس را که اتو کردید لباس را به سمت خود بیاورید و بعد  به اتو کردن ادامه دهید. با این کار لباس ها حالت اتو شده را از دست نمی دهند.

بهترین مارک های غذاساز موجود در بازار

تاریخ ارسال : 1402/06/13

غذاساز چیست و چه کارایی دارد؟ غذاساز یک دستگاه برقی است که برای پوره کردن، برش دادن، خرد کردن، ریز کردن، تکه تکه کردن، له کردن و ورقه کردن مواد غذایی، سبزیجات، میوه ها و….مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه یکی از وسایل برقی است که با توجه به کاربردهای زیادی که دارد برای هر آشپزخانه ای لازم است. غذاساز برعکس محصولات دیگر برقی آشپزخانه مانند مخلوط کن،خردکن و … که یک کار را انجام میدهند همزمان میتواند چندین کار متفاوت را انجام دهد. بنابراین به کمک غذاساز میتوان انواع سوپ، سالاد، سس و … را درست کرد. غذا ساز به یک دستیار حرفه ای سرآشپز نیز معروف است. ما در مقاله راهنمای خرید غذاساز مهم ترین نکات را برای انتخاب یک غذاساز خوب بیان می کنیم و همچنین تعدادی از بهترین مارک های غذاساز را به شما عزیزان معرفی می کنیم. یا اگر در آشپزخانه منزل خود غذاساز دارید اما طرز استفاده از آن را بلد نیستید با ما همراه باشید.

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا 

انواع غذاساز

غذاسازها در دو نوع تک کاره و چند کاره وجود دارد. در ساده ترین حالت تک کاره هستند که فقط از چند رنده تشکیل شده است. اما غذا ساز چند کاره علاوه بر چندین رنده با شکل ها و اندازه های مختلف از مخلوط کن ، آسیاب و آب مرکبات گیر و…تشکیل شده است. در نتیجه کار کردن با یک غذا ساز چند کاره از غذا ساز تک کاره خیلی بهتر است و سریع تر انجام می شود.خرد کردن مواد غذایی اولیه از اساسی ترین کارهای یک یک آشپزخانه به حساب می آید در نتیجه غذا ساز این کار را خیلی راحت کرده است.

 

اجزا و قطعات غذاساز

دیسک ها و رنده ها : هر غذا ساز از دیسک و چند رنده تشکیل شده است که به وسیله ی آن ها میتوان مواد را به شکل ها و برش های مختلفی درآورد. یکی از رنده های پر کاربرد رنده ی درشت و ریز است که برای خرد کردن سیب زمینی، پیاز، گوجه و…می توان از آن استفاده کرد. دومین رنده ی پر کاربرد رنده ی خلال کردن است که مواد را به صورت خلالی در می آورد. سومین رنده پوره کردن است برای مادرانی که نوزاد دارند و یا خانه ای که در آن افراد میان سال وجود دارد بسیار مناسب است. رنده چیپسی ضخیم و رنده ی چیپسی نازک و رنده ی نگینی از مابقی رنده های غذا ساز است. یک دیسک پلاستیکی نیز همراه غذاساز است که برای هم زدن تخم مرغ و شکلات و مخلوط کردن انواع مایعات و سس ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تیغه های خرد کن و همزن : بغیر از رنده ها تیغه های غذاساز و تیغه های پلاستیکی در غذا ساز به افزایش کارایی و کارکرد دستگاه کمک خواهد کرد. تیغه ی پلاستیکی که به همراه غذاسازها است می توان با آن خمیر و کره را ورز دهید. آسیاب یکی دیگر از قطعه های غذا ساز چند کاره است. آسیاب می تواند انواع خشکبار، ادویه جات، سبزیجات خشک و دانه را خرد کند. غذاسازهای جند کاره دارای چندین لوازم جانبی هستند و تنها به چند دیسک، رنده ، تیغه ی برش و آسیاب محدود نمی شوند.گاهی ممکن است که همراه غذا ساز مخلوط کن نیز باشد. از مخلوط کن می توان برای تهیه انواع اسموتی، نوشیدنی و سس ها استفاده کرد. در ادامه ی مطلب می خواهیم در مورد نکاتی که هر غذاساز باید داشته باشد می پردازیم.

📷

 

وزن و ابعاد غذاساز

از مهم ترین ویزگی های یک وسیله وزن و ابعاد آن می باشد زیرا باید طوری باشد که بتوانیم به راحتی آن را جا به جا کنیم و آن را در فضای آشپزخانه جا دهیم. غذاساز به دلیل اینکه تعداد آن زیاد است ممکن است فضای زیادی را برای جای گذاری بخواهد. بنابراین غذاسازی تهیه کنید که متناسب با با کاری که میخواهید با آن انجام دهید و یا فضای جایی که میخواهید در آن جا قرار دهید بگذارید. قابل حمل بودن غذاساز نیز خیلی مهم است و باید از وزن مناسبی برخوردار باشد.

 

توان موتور غذاساز

از مهمترین ویژگی های یک محصول برقی توان موتور آن می باشد زیرا هر چه قدر از توان بالایی برخوردار باشد آن محصول قدرت بیشتری دارد. هر غذا ساز تونا موتور متفاوتی دارد و باید غذاساز خریداری کنید که جوابگوی نیازهای شما باشد. ممکن است که شم خیلی از کار های خود را با غذاساز انجام دهید بنابراین باید موتور شما توان بالایی داشته باشد. توان موتور بالا باعث افزایش سرعت عملکرد غذاساز نیز می شود.

 

پایه ضدلغزش

داشتن پایه ضد لغزش نکته مهمی است که نباید آن را فراموش کنید زیرا اگر غذاساز در هنگام کار تکان بخورد ممکن است باعث خسارت هایی شود. با داشتن پایه ضد لغزش لرزش دستگاه کمتر شده و باعث سر و صدای کمتر دستگاه نیز می شود. چنین ویژگی عمر غذاساز را افزایش می دهد و باعث عملکرد بهتر ان می شود.

 

میزان صدای و نمایشگر دستگاه

از مواردی که بسیار حائز اهمیت است کم صدا بودن وسیله برقی می باشد. پر سر و صدا بودن وسیله باعث آزار خود و اطرافیان شده و دیگر اشتیاقی به کار کردن با آن نخواهید داشت. در هنگام خرید حتما به کم صدا بودن غذاساز توجه کنید تا بتوانید با خیال راحت از ان استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های ی که غذاساز را جذاتبر می کند داشتن نمایشگر لمسی می باشد که جدید ترین مدل ها دارای هچین آپشنی هستند. این مدل از غذاساز تمیز کردن آن ها نیز راحت تر خواهد بود.

 

برای خرید یک غذاساز باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

گاهی آماده سازی مواد اولیه خیلی زمان بر و خسته کننده است که این امر باعث می شود از کار شیرین آشپزی کردن لذت نبرد. بهترین فایده یک غذاساز این است که آماده کردن مواد اولیه برای پخت غذاها در کوتاه ترین زمان ممکن و پخت غذا را آسانتر کرده است. شاید برایتان سوال پیش آید که غذاساز بهتر است یا مدلی که مخلوط کن و آبمیوه گیری هم داشته باشد؟باید به این نکته توجه کنید که هر چقدر تعداد عملکردهای یک غذاساز بیشتر باشد ظروف و وسایل مربوط به آن هم بیشتر میشود بنابراین اگر فضای آشپزخانه شما کم است بهتر است به سراغ غذاسازهای ساده تر بروید.

 

نکات مهم در هنگام خرید بهترین مارک غذاساز

نکته ی بعدی که باید به آن توجه داشته باشید این است که ممکن است آبمیوه گیری و مخلوط کن نیز داشته باشید که در این صورت هم لازم نیست غذاسازی تهیه کنید که مخلوط کن و آبمیوه گیری داشته باشد. موردی که برای اکثر مردم مهم است کم صدابودن وسایل برقی است. باید این موضوع را بپذیرید که غذاساز یک وسیله ی پر سر وصدا است. اندازه ظرف غذاساز در مدل های مختلف متفاوت است. درهنگام خرید به گنجایش غذاسلز توجه داشته باشید. اگر تعداد خانواده ی شما کم جمعیت است ظرف آن کوچک باشد، یا اگر پرجمعیت هستید و اهل مهمانی دادن هستید دقت کنید مدلی را انتخاب کنید که ظرف نسبتا بزرگی داشته باشد.

 

تفاوت غذاساز های برقی و دستی

غذاساز ها در دونوع دستی و برقی وجود دارد. از غذاساز دستی که بیشتر برای تهیه انواع سالاد، خلال کردن،سیب زمینی و…کاربرد دارد و نمی توان از آن به عنوان پوره کردن،مخلوط کردنو… استفاده کرد. این نوع غذاساز سبک است و جنس بدنه آن پلاستیک است. قطعاتی مانند وورقه کردن، تیغه برش، پوست کن، انواع تیغه خردکن،ظرف برای ذخیره سازی مواد و اهرم فشار برای خرد کردن دارد.کارایی غذاساز های برقی بیشتر است که شامل خرد کردن،پوره کردن، چرخ کردن، کوبیدن گوشت، شکل دادن به سس ها و خامه ها، درست کردن خمیر، رشته کردن، ورقه کردن اجزای سالاد، رنده کردن، آسیاب کردن غلات و…است.اندازه ی غذاساز های برقی به دسته تقسیم می شود. بزرگ با گنجایش ۹تا ۱۳ پیمانه، متوسط با گنجایش ۵ تا ۷ پیمانه، کوچک با گنجایش ۲ تا ۵ پیمانه.

غذاساز های برقی دارای قطعات اصلی مانند موتور، کاسه یا پارچ و مجموعه ای از قطعات حانبی میباشند. موتوذ غذاساز از سنگین ترین بخش آن به حساب می آید که تا ۹کیلو گرم می رسد. در هنگام خرید غذاساز به جنس آن توجه کنید. غذاسازی بخرید مه پارچ های آن شیشه ای باشد زیرا پارج های شیشه ای دیرترآسیب می بینند.پارچ های پلاستیکی زودتر خط وخش برمیدارند.نکته مهم دیگری که در هنگام خرید غذاساز وجود دارد این است که باید ازنیروی بالایی برخوردار باشد. پس بهتر است غذاسازی با توان موتور بالا تهیه کنید. نیروی این دستگاه ها معمولا از ۴۰۰ تا ۱۱۰۰ وات است. هر چقدر توان موتور بالا باشد عملکرد غذاساز سریعتر می شود.

📷

 

عملکرد قطعات غذاساز

دکمه های روشن، خاموش، پالس از جمله دکمه های یک دستگاه غذاساز است. عملکرد پالس برای زمانی کاربرد دارد که مواد غذایی درون تیغه ها گیرده و عمل خرد کردن را سخت کرده باشد. شما با فشردن دکمه پالس(پرخش معکوس) می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. از نکات قابل توجه دیگر غذاساز تیغه های آن است. توجه داشته باشید غذاساز هایی خریداری کنید که جنس تیغه های آن از فولاد ضد زنگ باشد. چرا که مقاومت این تیغه ها نسبت به تیغه های نسبت به تیغه های دیگر بیشتر است. یکی دیگر از نکات قابل توجه غذاساز وزن آن است. غذاساز وسیله ای است که ممکن است شما در طول روز از آن زیاد استفاده کند بنابراین وزن آن باید ب گونه ای باشد که جا به جایی آن شما را خسته نکند.

نکته ی مهم دیگری که وجود دارد این است که دهانه غذاساز باید بزرگ باشد تا کار با آن راحت تر باشد. در هنگام خرید به توری داخل غذاساز توجه کنید.غذا سازی بخرید که توری آن استیل باشد. توری های پلاستیکی رنگ مواد غذایی را به خود می گیرند و بعد از چند وقت استفاده به مرور زمان می شکنند. قسمت میکرو سوییچ در غذاساز خیلی مهم است. تا هنگامی که پارچ یا هر تکه از غذاساز که به درستی روی محل خود قرار نگرفته باشند شروع به کار نکند. اگر غذاساز پایه ضد لغزش داشته باشد به کاهش صدای غذاساز کمک میکند.

 

بهترین مارک های غذاساز موجود در بازار

در ادامه ی مطالب به بهترین مارک های غذاساز موجود در بازار میپردازیم که میتوانید به راحتی این مارک ها را در فروشگاه لوازم خانگی اینترنتی گزینگ کالا تهیه کنید. یکی از بهترین مارک های موجود در بازار غذاساز بوش آلمان است. بوش آلمان یکی از بهترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی است. غذاساز بوش یکی از بهترین غذاساز های موجود در بازار است. از ویژگی خوب غذاساز برش میتوان به مخلوط کرن، یخ خرد کن،تیغه ضد زنگ،رنده ریز، رنده درشت، رنده چیپس ساز، خمیرزن، همزن، ظرفیت ۱.۵ لیتر آن اشاره کرد.

مارک اینوکس یکی دیگر از مارک های موجود در فروشگاه است تیغه های ضد زنگ و توان موتور ۸۰۰ وات از ویژگی های خوب این غذا ساز است. غذاساز بیم با صفحه نمایشگر لمسی توان موتور ۸۰۰ ولت و ظرفیت ۱.۵ لیتر پارچ گارانتی ۱۸ ماه و جنس بدنه استیل این غذاساز آن را جذابتر کرده است. گزینه ی بعدی برای خرید غذاساز، غذاساز گلدفراست است. غذاساز گلدفراست دارای موتور با توان ۸۰۰ وات با دو سه سرعته و چرخش موتور ۱۱۰۰۰ می باشد، که قادر به آماده کردن هرنوع مواد غذایی و انواع سبزیجات و میوه ها به راحتی و با سرعت هر چه تمام تر در مدت زمان کوتاهی آماده کند.

 

ارزان ترین و گران ترین غذاساز موجود در بازار

ارزان قیمت ترین غذاساز داخل بازار به غیر از غذاساز های دستی می توان به غذاساز المپیا اشاره کرد. درصد نارضایتی این محصول خیلی بالاست و مشتریان از عملکرد آن راضی نیستند. اما گران قیمت ترین غذاساز مولینکس و بوش را به شما پیشنهاد میکنیم که درصد رضایت خیلی بالایی دارند. اگر از آن دسته از افراد هستید که قیمت برایتان مهم نیست و بیشتر به دنبال کیفیت محصول هستید غذاساز مولینکس و بوش انتخاب های خیلی خوبی هستند. میتوانید به راحتی با وارد شدن به سایت فروشگاهی گزینگ کالا با کیفیت ترین غذاساز ها را تهیه کنید و از کار شیرین آشپزی و از کار کردن باغذاساز لذت ببریید. ما در فروشگاه اینترنتی گزینگ کالا بهترین و با کیفیت ترین غذاساز را به همراه گارانتی به شما ارائه میدهیم.

 

طرز استفاده از غذاساز

غذاساز یک دستگاه پیچیده است که لوازم جانبی زیادی دارد بنابراین باید طرز کار با غذاساز را بدانید تا بتوانید از این دستگاه پر کاربرد استفاده کنید. غذاساز را آورده و قطعات آن را ببینید و سپس برچسب های آن را جدا کنید. تیغه ها و دیسک های غذاساز بسیار تیز هستند بنابراین در هنگام وصل کردن بسیار مراقب باشید که آسیبی نبینید. قطعات را تمیز کنید. دفرچه راهنمای غذاساز را پیدا کنید و باتوجه به دفرچه راهنما قطعات را در جای خود نصب کنید. اولین و مهمترین قسمت نصب پایه است که تمامی تجهیزات زوی آن نصب میگردد. اولین قدم محورهای ظروف و محور های تیغه ها را در پایه قرار دهید. دومین مرحله میرسد به محورجدا شونده که باید آن را بر روی موتور نصب کنید.

بعد کاسه را در جای خود بگذارید و دستگیره را در جهت حرکت عقربه های ساعت بچرخانید تا درجای خود قفل و ثابت شوند.نوبت به تیغه ها میرسد تیغه ها را بر روی محور متحرک قرار دهید. حال نوبت به تست کردن غذاساز میرسد. مواد غذایی مورد نظر را آماده و در داخل ظرف بریزید و درب آن را محکم ببندید. قبل از اتصال دوشاخه به پریز برق از سالم بودن پریز اطمینان حاصل فرمایید. غذاساز را روشن کنید و یک سرعت را طبق کاری که میخواهید برایتان انجام دهد انتخاب کنید. همانطور که در مطالب قبلی گفتم دکمه پالس در غذاساز وجود دارد که اگر لازم بود از آن استفاده کنید. همیشه به یاد داشته باشید قبل از برداشتن درب غذاساز حتما آن را خاموش کنید. یک غذاساز ممکن است به دلایل مختلفی از کار بیفتد. گاهی ممکن است تیغه های آن درست در جای خود قرار نگرفته باشند.

 

ادامه ی طریقه ی استفاده از غذاساز

یکی دیگر از مشکلات وسایل برقی داغ شدن و خراب شدن موتور داخلی آن هاست. در صورتی که غذاساز مدل تسمه دار باشد خراب بودن تسمه و بیرون آمدن ممکن است باعث نچرخیدن آن شود. اما اگر غذاساز شما مدل بدون تسمه است ممکن است چرخ دنده های آن پوسیده باشد و مانع از چرخش تیغه ها شود. خیلی وقت ها بدون آنکه بفهمیم مشکل از پریز برق است هزینه های زیادی برای وسایل برقی می دهیم.

اگر دیدید که غذا ساز کار نمی کند اول آن را به پریز برق دیگری متصل کنید. حال اگر غذاساز شروع به کار کردن کرد که عالی است ولی اگر دچار قطعی شد آن را به یک تعمیرات بسپارید.گاهی پیچیدن سیم برق به هم و یا نازک بودن سیم برق باعث از کار افتادن غذاساز می شود. سیم برق را بررسی کنید. سومین مورد این است که اگر دیدید مشکل نه از پریز برق و نه از سیم برق است به کلید و سوئیچ فعال سازی نگاه کنید که کار روشن و خاموش کردن غذاساز را انجام می دهد.

مورد چهارم سوختن فیوز دستگاه غذاساز است. اگر غذاساز بلافصله بعداز روشن شدن خاموش شود ممکن است مشکل از فیوز غذاساز باشد. راه حل آن این است که فیوز را با فیوز جدیدی جایگزین کنید. گرم شدن بیش از حد موتور غذاساز در صورتی که برای مدت طولانی و بدون وقفه از آن استفاده کرده باشید رخ می دهد که جای نگرانی نیست غذاساز را خاموش کنید و بگذارید کمی خنک شود سپس می توانید به کار کردن با غذاساز ادامه دهید. سوختن موتور غذاساز از بدترین اتفاقی است که ممکن است برای غذاساز شما پیش آید. در این صورت به احتمال زیاد غذاساز دیگر کار نمی کند و مجبور به تهیه غذاساز دیگری خواهید بود.

 

گارانتی غذاساز

با توجه به همه ی احتمالاتی که گفتیم بهترین کار این است که غذاسازی تهیه کنید که دارای گارانتی باشد. بنابراین اگر غذاساز شما دارای گارانتی است می توانید در هنگام مشکل با نمایندگی و خدمات پس از فروش محصول در ارتباط باشید و خودتان اصلا به آن دست نزنید زیرا مراکز نمایندگی در صورت نیاز متخصصین این کار را به منزل شما می فرستند.

نکات مهمی که باید هنگام خرید بهترین پلوپز به آنها توجه کنید !!!

تاریخ ارسال : 1402/06/06

راهنمای خرید بهترین مارک پلوپز آشپزی کردن و پخت غذا جزء آن دسته از کارهایی است که باید وقت زیادی را در آشپزخانه صرف آن کنید و امروزه با افزایش اشتغال خانم ها و زندگی سرعتی و ماشینی دیگر زمان کافی برای آشپزی وجود ندارد. لوازم خانگی مانند زودپزهای برقی، غذاسازها و پلوپزها همیشه به نوعی مهمان آشپزخانه ها بوده اند و کمک بسیار زیادی به آشپز می کنند. یکی از کاربردی ترین لوازم پخت و پز که تقریبا تمام خانواده ها در آشپزخانه از این وسیله استفاده می کنند پلوپز می باشد. ما در این متن نکات مهمی را برای خرید بهترین پلوپز بذکر می کنیم که می تواند به شما کمک کند. همانطور که می دانید برنج یکی از پرمصرف ترین غذاهای ایرانی به حساب می آید و پای ثابت تمام سفره های ایرانی است.

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا 

شاید با خود بگویید پخت برنج بسیار کار ساده ای است و اصلا نیازی به خرید پلوپز نیست اما باید توجه کنید که تنوع برنج در بازار بسیار زیاد است. برخی اوقات تنها با کمی جوشیدن بیشتر، برنج شما به خمیر تبدیل می شود و شکل خود را از دست می دهد. خرید یک دستگاه که به شما کمک کند برنج تان را به بهترین نحو بپزید بسیار اهمیت دارد. اگر قصد خرید بهترین مارک پلوپز را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا آخر این مقاله با  فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا همراه باشید.

چه نوع پلوپزی را بخریم؟

برای خرید هر محصولی به خصوص لوازم برقی منزل باید به نکات زیادی توجه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. چون پلوپز نیز یک وسیله برقی به حساب می آید و تنوع زیادی در بازار دارد برخی از افراد در خرید پلوپز دچار مشکل می شوند. با توجه به بسیاری از نکات مانند اندازه، جنس کاسه، امکانات و قابلیت های پلوپز، اقلام همراه، قیمت و … می توانید یک پلوپز را بررسی کنید و در صورت مطابقت با نیازهای شما آن را خریداری نمایید. ما در ادامه این متن مهم ترین معیارهایی را که باید هنگام خرید پلوپز به آن ها توجه کنید بیان می کنیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین و مناسب ترین مدل را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

اندازه و گنجایش پلوپز را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید

یکی از مهم ترین نکات برای خرید یک پلوپز با کیفیت انتخاب اندازه و سایز آن است و شما باید با توجه به تعداد افراد خانواده ی خود پلوپز بخرید. پلوپزها در اندازه های مختلف ۱ لیتری الی ۷ لیتری در بازار موجود هستند و ین شما هستید که اندازه پلوپز را تعیین می کنید. برخی از افراد با خود فکر می کنند که اندازه بزرگتر بهتر است و چرا پلوپز کوچک بخریم در حالی که اینطور نیست. باید به این نکته توجه کنید پلوپزهای بزرگتر مصرف انرژی بالاتری دارند و باید پول برق بیشتری را پرداخت کنید. جدا از این نکته پلوپزهایی که گنجایش بزرگتری دارند از قیمت بسیار بیشتری برخوردار هستند و شما باید بودجه بیشتری را صرف خرید آن ها کنید. یک پلوپز ۱ لیتری برای پخت برنج ۵ نفر کاملا مناسب است و به شما توصیه می کنیم از خرید پلوپزهای بزرگ برای خانوادهای کم جمعیت خودداری کنید.

جنس ظرف داخلی پلوپز را بررسی کنید

ظرف داخلی پلوپز از مهم ترین اجزای یک دستگاه پلوپز برقی است و شما باید به آن توجه ویژه ای کنید. این ظرف ها از جنس های مختلفی تولید می شود اما اگر شما به دنبال خرید بهترین و با کیفیت ترین پلوپز هستید سعی کنید جنس تفلون را انتخاب کنید. ظرف های تفلون باعث می شوند برنج به آن ها نچسبد و خیلی راحت هم شسته می شوند. در نتیجه خرید پلوپز با ظرف تفلون از بهترین گزینه ها به حساب می آید اما این بدین معنا نیست که جنس های دیگر از کیفیت خوبی برخوردار نیستند.

پلوپز تک کاره یا چند کاره لازم دارید

همانطور که در بالا اشاره کردیم پلوپزها انواع مختلفی دارند و شما باید قبل از خرید بدانید که به پلوپز تک کاره نیاز دارید یا به پلوپزهای چند کاره.  اگر در آشپزخانه ی خود دستگاه های دیگر مانند آرام پز، زودپز و … دارید دیگر نیازی به خرید پلوپز چند کاره ندارید. پلوپز های چندکاره از لحاظ قیمت گران تر از پلوپزهای تک کاره هستند اما باید به این نکته هم توجه کنید که از لحاظ امکانات نیز با همدیگر تفاوت دارند. خرید پلوپزهای چندکاره برای افرادی که تازه عروس هستند بسیار پیشنهاد می شود زیرا دیگر نیازی به خرید چند دستگاه مختلف ندارند.

خرید پلوپزهای هوشمند

جدیدترین نوع پلوپز های موجود در بازار از نوع هوشمند می باشد به این صورت که در هنگام پختن برنج، دمای پلوپز را تغییر می‌دهند. این نوع پلوپز ها دارای سنسور دمای داخلی هستند که به شما این اطمینان را می دهد که طعم برنج شما عالی خواهد شد و تغییر نمی کند. با استفاده از پلوپز هوشمند  پخت‌وپز آهسته، تفت دادن، بخارپز کردن و.. را می توانید به راحتی انجام دهید.

نمایشگر پلوپز چگونه است؟

پلوپزهای موجود در بازار از لحاظ نمایشگر به دو دسته کلی تقسیم می شوند. برخی از پلوپزها برای روشن کردن به دارای یک ولوم دستی هستند که کار با آن ها بسیار راحت است و از پرفروش ترین پلوپزهای موجود در بازار هستند.  برخی دیگر از مدل های پلوپز مجهز به صفحه نمایش دیجیتالی هستند که روی آن می توانید تایمر را فعال کنید. اگر در طول هفته چندین بار از پلوپز استفاده می کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم پلوپزی را خریداری کنید که مجهز به تایمر باشد.با استفاده از تایمر می توانید زمان مورد نیاز را برای پخت برنج تنظیم کنید و با خیال راحت به کارهای دیگر خود بپردازید. پلوپزهایی که دارای صفحه نمایش دیجیتالی هستند معمولا چندکاره می باشند زیرا قابلیت تبدیل به آرام پز، زودپز، پخت کیک و … را دارند. امروزه مدل های جدیدی وارد بازار شده اند که می توانید زمان مناسبی را برای گرم کردن محصول در نظر بگیرید تا در زمان مصرف برنج گرم باشد.

رنگ پلوپز را انتخاب کنید

شاید با خود بگویید رنگ محصول چیز خاصی نیست و هر رنگی که دوست دارید می توانید انتخاب کنید اما اینطور نیست. پلوپز چون یک وسیله برقی برای پخت و پز است معمولا بدنه ی آن گرم می شود پس باید رنگی را انتخاب کنید که با دمای داغ زیاد آسیب نبیند. اگر در طول هفته چندین بار از پلوپزتان استفاده می کنید بهتر است رنگ های تیره را انتخاب کنید. پلوپزهایی که رنگ بدنه ی آن ها روشن یا سفید است ممکن است در طولانی مدت رنگ آن ها تغییر کنید و یا لکه دار شود. اگر دوست ندارید این اتفاق برای شما بیفتد به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که پلوپزهایی را خریداری نمایید که بدنه ی آن ها از استیل است.

قیمت پلوپز ها را بررسی کنید

مطمئنا همه ی ما قبل از خرید لوازم برقی آشپزخانه اولین نکته ای که به آن توجه می کنیم قیمت محصولات است. قیمت پلوپز با توجه به امکانات و قابلیت هایی که دارد متغییر است و شما باید بدانید مناسب ترین مدل برای نیازهای شما کدام است. پلوپزهای تک کاره با قابلیت تنظیم ولومی از لحاظ قیمت ارزانتر از پلوپزهای چند کاره با صفحه نمایش دیجیتالی هستند. شما عزیزان قبل از اینکه به فروشگاه لوازم خانگی بروید باید مقدار بودجه ای را برای خرید پلوپز تعیین کنید. با توجه به مقدار بودجه ای که در نظر دارید و امکاناتی که در بالا ذکر کردیم سعی کنید بهترین و مناسب ترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

جنس بدنه پلوپز را بررسی کنید

جنس بدنه لوازم برقی یکی از مهم ترین فاکتورها در هنگام خرید می باشد. پلوپز نیز چون برای پخت غذا می باشد باید از جنس خوبی برخوردار باشد. شما باید پلوپزی را انتخاب کنید که بدنه ی آن در اثر حرارت و گرما داغ نشود. کیفیت پخت برنج و شستشوی محصول رابطه مستقیمی با جنس بدنه پلوپز دارد به همین دلیل شما باید پلوپزی با جنس بدنه با کیفیت انتخاب کنید. برای اینکه بدانید جنس بدنه پلوپز قابل قبول است یا خیر به این نکته توجه کنید که فضای بیرونی پلوپز در هنگام کار نباید بیش از حد گرم شود.

قابلیت درست کردن ته دیگ دارد یا خیر

بسیاری از پلوپزهای موجود در بازار قابلیت درست کردن ته دیگ را دارند اما برای اینکه مطمئن بشید در هنگام خرید از فروشنده سوال کنید. اگر درست کردن ته دیگ برای شما اهمیت دارد حتما به این قابلیت هم توجه ویژه ای کنید تا بعد از خرید پلوپز دچار پشیمانی نشوید.

حجم ظرف پلوپز

از مهم ترین نکات هنگام خرید پلوپز توجه به ظرفیت آن است زیرا با توجه به نیاز خود باید محصول را خریدرای کنید. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که مهمانی های زیادی می دهید و میزان غذایی که بتید درست کنید داری حجم زیادی است پلوپزی با ظرفیت بالا خریدرای کنید. در غیر این صورت می توانید پلوپزی با ظرفیت مناس خانواده خود خریداری کنید. پلوپز ها را می توانید در سایز های تک نفره، دو نفره، چهار نفره و… خریدای کنید.

وجود امکاناتی چون تایمر و برنامه پخت متنوع

اگر انتخاب شما پلوپز های چند کاره است به این تکته توجه کنید که پلوپز چند کاره خریداری کنید تا بتوانید چندین نوع غذا را با ان تهیه کنید. مدل هایی که جدیدا وارد بازا رشد هاند می توانند تا ۱۶ نوع غدا را اماده کنند. پلوپز های داری تایمر بهترین گزین هستند تا هر نوع غذایی را می خوتهید با زمان دقیق آماده کنید. با وجود تایمر می توانید هر زمان که د رمنزل نبودید یا اینکه فراموش کردید آن را خاموش کنید به طور اتوماتیک قطع شود.

پرفروش ترین مارک های پلوپز موجود در بازار

شما عزیزان با توجه به نکات بالا باید سعی کنید پلوپزی را انتخاب کنید که از ویژگی های بالا برخوردار باشد. تعدادی از برندهای معتبر که امروزه در زمینه تولید پلوپز بسیار موفق هستند می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. ما در این قسمت سعی کرده ایم پرفروش ترین مارک های پلوپز را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید پس اگر قصد خرید پلوپز با کیفیت را دارید تا آخر این متن با ما همراه باشید.

نتیجه گیری از مقاله نکات مهمی که باید هنگام خرید پلوپز به آنها توجه کنید !!!

ما در این مقاله سعی کرده ایم مهم ترین نکاتی را که باید هنگام خرید یک دستگاه پلوپز با کیفیت به آن ها توجه کنید بیان کنیم. در ادامه تعدادی از پلوپزهایی را که بر اساس رضایت کاربران جزء بهترین مارک های تولیدکننده پلوپز هستند به شما عزیزان معرفی کردیم. امید است با مطالعه این مقاله و توجه به نکات ذکر شده بتوانید بهترین و مناسب ترین پلوپز را برای آشپزخانه ی خود خریداری کنید.

 

راهنمای خرید بخاری برقی

تاریخ ارسال : 1402/05/31

خرید بخاری برقی کم مصرف کم کم داریم به فصل زمستان نزدیک می شویم و هوا رو به سردی است و خرید وسایل گرمایشی الزامی است. در بازار انواع مدل بخاری وجود دارد و شما باید با توجه به نیاز خودتان مناسب ترین مدل را برای خود انتخاب کنید. بخاری برقی یکی از پرفروش ترین بخاری ها در بازار است و به دلیل قیمت مناسب و گرمادهی عالی طرفداران بسیار زیادی دارد به همین دلیل ما در مقاله راهنمای خرید بخاری برقی نکاتی را برای خرید یک بخاری برقی کم مصرف برای شما عزیزان ذکر می کنیم. این مدل از بخاری ها انرژی برق را به انرژی گرمایی تبدیل می کنند و محیط اطراف را بدین شیوه گرم می کنند. به دلیل این که در مقایسه با سایر بخاری ها ابعاد کوچکتری دارند و فضای کمی را در منزل اشغال می کنند برای اتاق خواب ها بسیار مناسب هستند. مزیت دیگری که بخاری های برقی دارند این است که دودکش ندارند و بسیاری از افراد برای مغازه، اداره، راهرو، پارکینگ، مطب و … از آن ها استفاده می کنند.

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا 

همانطور که می دانید برای خرید لوازم منزل به خصوص لوازم برقی باید به نکات زیادی توجه کنید و اطلاعاتی در مورد محصول کسب کنید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید. ما در این مقاله از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا مهم ترین نکاتی را که باید هنگام خرید بخاری برقی کم مصرف به آن ها توجه کنید ذکر می کنیم و همچنین تعدادی از پرفروش ترین و بهترین مارک های بخاری برقی را به شما عزیزان معرفی می کنیم پس تا آخر این متن با ما همراه باشید.

چند نوع بخاری برقی داریم؟

همانطور که در بالا ذکر کردیم انواع و اقسام بخاری برقی در بازار موجود است که هر کدام از آن ها برای فضایی مناسب هستند. بخاری های برقی در اندازه های مختلف تولید می شوند و شما باید با توجه به فضای خود یکی از مدل ها را انتخاب کنید. برای مثال اگر فضای شما بزرگ نیست باید بخاری برقی کوچک را خریداری نمایید زیرا با انتخاب بخاری بزرگ فقط انرژی برق را هدر می دهید و بودجه اضافی را صرف خرید بخاری می کنید. البته باید به این نکته هم توجه کنید که خرید بخاری های برقی برای فضاهای بسیار بزرگ مانند پذیرایی کار درستی نیست زیرا با توجه به ابعاد و گرمادهی بخاری های برقی این محصولات فقط برای اتاق خواب های کوچک و راهروها مناسب هستند.

نکته دیگری که در مورد بخاری های برقی وجود دارد این است که بخاری ها با استفاده از فناوری های مختلفی محیط را گرم می کنند به همین دلیل باید قبل از خرید انواع فناوری ها را بررسی کنید و بهترین مدل را برای فضای خود انتخاب کنید. به طور کلی بخاری ها با فناوری های گرمایش همرفتی، گرمایش تابشی، گرمایش Micathermic کار می کنند. شما باید با مشخصات و طرز کارکرد هر کدام از این مدل ها آشنا شوید بعد دست به انتخاب بزنید.

در پاسخ به این سوال که چند نوع بخاری برقی داریم باید گفت که نوع بخاری های برقی بسیار زیاد است. به طور مثال بخاری های برقی را از لحاظ ظاهری می توان به بخاری برقی زمینی، بخاری برقی دیواری، بخاری برقی کوچک، بخاری برقی قرنیزی، بخاری برقی حمامی، بخاری برقی رومیزی، بخاری برقی ایستاده و … تقسیم کرد. اما در هنگام خرید بخاری برقی برخی از فروشنده آن ها را از لحاظ مکانیزم تولید حرارت دسته بندی کرده اند و از شما می پرسند قصد خرید بخاری برقی سرامیکی یا روغنی و یا مادون قرمز را دارید. بخاری های برقی مدل های مختلفی دارند به همین دلیل ما در این قسمت آن ها را اینگونه برای شما دسته بندی کردیم تا بتوانید با توجه به فضای خود بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب کنید.

 

انواع بخاری برقی

 

هنگام خرید بخاری برقی باید به چه نکاتی اشاره کنیم؟

برای خرید یک بخاری برقی کم مصرف و با کیفیت باید به معیارهای زیادی توجه کنید و تنها به برندهای محبوب و پرطرفدار بسنده نکنید. ما در این قسمت تعدادی از مهم ترین عوامل که باید قبل از خرید بخاری آن ها را بررسی کنید ذکر می کنیم. شما عزیزان هم با توجه به این نکات و فاکتورهای مهم بخاری هایی را که در بازار پرفروش هستند بسنجید و بهترین و مناسب ترین بخاری برقی را برای خود خریداری نمایید.

مصرف انرژی بخاری برقی

با توجه به این که بخاری های برقی با استفاده از انرژی برق کار می کنند شما باید به توان مصرفی دستگاه توجه کنید. در کشور ما انرژی برق یکی از گران قیمت ترین انرژی ها می باشد و اگر مدلی را انتخاب کنید که مصرف برق بالایی داشته باشد شما باید هزینه های زیادی را صرف قبض برق کنید. همیشه بخاری را خریداری نمایید که مصرف انرژی آن A باشد تا مصرف برق کمتری داشته باشید. برای اینکه بدانید مصرف انرژی دستگاه A است به برچسپ انرژی که در پشت محصول قرار دارد نگاه کنید و روی این برچسپ امکاناتی از قبیل میزان مصرف انرژی، ظرفیت گرمادهی و توان دستگاه وجود دارد.

اندازه بخاری برقی

درهنگام خرید بخاری برقی باید به ابعاد آن و جایی که می خواهید بخاری را در آن جا بگذارید توجه کنید. زیرا بخاری های خیلی کوچک برای محیط های بزرگ و برعکس مناسب نیست به این دلیل که برای یک مکان کوچک بخاری برقی بزرگ در نظر بگیرید انرژی زیادی از بین می رود و موجب به هدر رفتن انرژی می شود. 

ایمنی و صدای آزاردهنده بخاری برقی 

توجه کردن به صدای محصولات برقی می تواند یک گزینه مهم باشد زیرا هیچ کس دوست ندارد صدای آزار دهنده ای را بشنود. بخاری های فن دار صدای بیشتری نسبت به بخاری های بدون فن دارند و پر سر و صدا تر هستند. نکته بعدی که خیلی حائز اهمیت است ایمن بودن بخاری برقی است. بخاری برقی ها را طوری تولید می کنند تا در برابر حرارت زیاد و آتشسوزی محفوظ بمانند. با استفاده از ترموستات حرارت بخاری برقی ها طوری تنظیم می شود که دمای آن بیشتر از آن چیزی که تعیین شده است نشود. در هنگام خرید باید حتما به نشان استاندارد آنتوجه کنید.

 

نوع کاربرد بخاری برقی

شاید با خود فکر کنید منظورمان از نوع کاربرد بخاری چیست و متوجه نشده باشید. شما باید قبل از خرید بخاری برقی بدانید آن را برای چه فضایی می خواهید و جایی که قرار است بخاری در آنجا قرار بگیرد تعیین شوید. بخاری های برقی مدل های مختلفی دارند و به فرض مثال اگر شما برای حمام می خواهید بخاری بخرید باید بخاری برقی حمامی خریداری کنید. مدل های دیگر مانند بخاری برقی ایستاده یا رومیزی برای اتاق خواب ها مناسب هستند و از آن ها نمی توان برای حمام و جاهای دیگر استفاده کرد زیرا مدل هایی هستند که در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند.

قابلیت تنظیم دما بخاری برقی

یکی از مهم ترین فاکتورها برای خرید بخاری برقی قابلیت تنظیم دما یا همان ترموستات می باشد. اگر نتوانید حرارت بخاری را تنظیم کنید هزینه های برق زیاد می شود اما در صورتی که بخاری شما قابلیت تنظیم حرارت داشته باشد شما می توانید با توجه به هوای اتاق آن را تنظیم کنید. پس این نکته هم بسیار مهم است و حتما بخاری را انتخاب کنید که بتوانید دمای آن را تنظیم کنید.

کلید مراقبت از حرارت

این ویژگی یکی از مهم ترین معیارها برای خرید بخاری برقی است و باید حتما بخاری را انتخاب کنید که مجهز به کلید امنیتی یا مراقبت از حرارت باشد. این ویژگی زمانی کاربرد دارد که بخاری برقی بیش از حد گرم می شود و با استفاده از کلید بخاری خود به خود خاموش می وشد. بخاری به طور اتوماتیک خاموش می شود تا از هر گونه آتش سوزی و برق گرفتگی ناگهانی جلوگیری شود. حتما به این مورد توجه کنید و بخاری را انتخاب کنید که از این امکانات برخوردار باشند تا دچار مشکل نشوید.

تایمر بخاری برقی

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های بخاری و هیتر برقی وجود تایمر است. بخاری های که مجهز به تایمر هستند بسیار با صرفه تر هستند و برای صرفه جویی در مصرف انرژی می توانید آن را روی تایمر بگذارید. در صورتی بخاری تایمردار خریدید آن را روی زمان خاصی تنظیم کنید و هر موقع به آن نیاز داشتید خودش روشن می شود.

جنس بخاری برقی

برای حفظ امنیت فضایی که بخاری در آن قرار می گیرد باید به جنس بدنه و همچنین نوع سیم آن توجه کنید. اگر جنس بخاری برقی از کیفیت خوبی برخوردار نباشد ممکن است دچار آتش سوزی و خطرات دیگر شود. به نوع مونتاژ بدنه نیز خیلی توجه کنید و اصلا بخاری را خریداری نکنید که بدنه ی آن خوب مونتاژ نشده است. برخی از مدل ها از پلاستیک محکم و مقاوم تولید می شوند و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند پس سعی کنید از این مدل ها خریداری کنید.

تعدادی از مهم ترین مزایای بخاری برقی نسبت به سایر مدل ها

همانطور که در بالا گفتیم بخاری های برقی انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها مزایای خاص خود را دارند اما ما در این قسمت از مقاله راهنمای خرید بخاری برقی به تعدادی از مزایای مشترک بخاری های برقی می پردازیم که باعث شده اند بخاری های برقی بسیار پرفروش باشند. یکی از مهم ترین دلایلی که بخاری برقی را در میان مردم بسیار پرطرفردار کرده است قیمت بسیار مناسب و به صرفه ی آن ها می باشد. هر کدام از ما در هنگام خرید لوازم منزل اولین چیزی که به آن توجه می کنیم قیمت محصول است و آن را با توجه به بودجه ای که در نظر داریم می سنجیم. بخاری برقی نیز در مقایسه با مدل های دیگر از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است به همین دلیل قیمت مناسب یکی از مزایای آن ها محسوب می شود.

از دیگر مزایای بخاری های برقی می توانیم به قابلیت حمل و جابجایی آسان اشاره کنیم. این بخاری ها در مقایسه با مدل های گازی وزن کمی دارند و به راحتی می توانید آن ها را جابجا کنید. همچنین برخی از مدل ها قابلیت نصب دیوار دارند و می توانید به راحتی می توانید آن ها را روی دیوار نصب کنید و فضایی از اتاق شما اشغال نخواهد شد. بخاری های گازی، نفتی، گازوییلی و … برای تولید گرما به سوخت نیاز دارند اما بخاری های برقی برای احتراق به سوختی نیاز ندارند. بخاری هایی که برای گرمادهی به سوخت نیاز دارند باید برای خروج گازهای تولید شده از دودکش نیز استفاده کنید در حالی که مدل های برقی به دودکش نیازی ندارند. مناطقی مانند برخی از روستا ها که هنوز گاز به آن ها تعلق نگرفته است خرید بخاری برقی بهترین گزینه برای آن ها می باشد.

معرفی بهترین مارک های بخاری برقی بازار

برای خرید بهترین مارک بخاری برقی باید به معیارهایی که در بالا اشاره کردیم توجه کنید. برخی از افراد تنها به مارک های معروف بسنده می کند و بدون توجه به امکانات و ویژکی های بخاری برقی آن را خریداری می کند. شما باید تمام مشخصات بخاری را بررسی کنید و اگر احساس کردید می تواند جوابگوی نیازهای شما باشد آن را انتخاب کنید. ما در این قسمت از مقاله ی راهنمای خرید بخاری برقی تعدادی از پرفروش ترین بخاری های برقی که را به شما عزیزان معرفی می کنیم. توجه کنید که ما این آمار را با توجه به خرید و رضایت مشتریان آماده کرده ایم و هیچ گونه تبلیغی برای این مارک ها نمی باشد.

راهنمای خرید بخاری برقی آراسته

شرکت آراسته یکی از موفق ترین تولیدکنندگان در زمینه تولید لوازم گرمایشی به خصوص بخاری های برقی می باشد. این شرکت با خلاقیت کارکنان و همچنین کیفیت بالای محصولات خود توانسته است جایگاه خود را در میان مردم به خوبی حفظ کند. شرکت آراسته در محصولات خود تنوع بالایی دارد و هر فرد می تواند با توجه به فضای خود یک مدل از بخاری های برند آراسته را انتخاب نماید. بخاری های برقی آراسته از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند به طوریکه با بودجه کمتر از یک میلیون می توانید هر کدام از مدل ها را برای خود تهیه کنید. همه ی محصولات این شرکت محبوب و پرطرفدار دارای گارانتی یک ساله هستند و با خیال راحت می توانید اقدام به خرید نمایید.

بخاری برقی فن دار آراسته مدل EFHA2200، بخاری برقی دیواری آراسته مدل WHA-2200، بخاری برقی رومیزی آراسته مدل FHA-2000، شومینه برقی ۲۰۰۰ وات آراسته مدل HFPA2000، بخاری برقی زنبوری آراسته مدل REHA2000، بخاری برقی ساده ۲۰۰۰ وات آراسته از پرفروش ترین مدل های بخاری برقی شرکت آراسته می باشد. در قسمت ذیل مشخصات و قیمت به روز هر کدام از مدل ها را می توانید با کلیک روی آن ها مشاهده کنید و اقدام به خرید نمایید.


صفحه 20 از 29

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

جامعترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی با برندهای ایرانی و خارجی

مهناز عزیزنژاد

نویسنده

142

مقاله

1402/02/25

تاریخ ایجاد