تفاوت فر توکار، سولاردام، مایکروویو و مایکروفر

تاریخ ارسال : 1402/09/08

تفاوت فر توکار، سولاردام، مایکروویو و مایکروفر

تفاوت فر توکار، سولاردام، مایکروویو، توستر

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا

حتما برای شما نیز این سوال پیش آمده است که تفاوت فر توکار، سولاردام، مایکروویو و مایکروفر در چیست و هر یک چه کارایی دارند؟ در هنگام خرید این محصولات دقیق نمی دانیم که باید کدام یک را خریداری کنیم. قبل از خرید هر یک از این دستگاه ها بهتر است که عملکرد آن ها بدانید، و با توجه به نیازی که دارید دستگاه را خریداری کنید. با فهیدن تفاوت فر توکار، سولاردام، مایکروویو، توستر می توانیم با آگاهی بیشتری محصولات را خریداری کنیم. در این مقاله قصد داریم کارایی هر یک از این دستگاه ها را برای شما بیان کنیم. نکته هایی درباره این که فر بهتر است یا مایکروفر، سولاردام بهتر است یا توستر وجود دارد. ما هر یک را به طور کامل برای شما توضیح می دهیم.

عملکرد فر توکار چگونه است؟

فرتوکار همانطور که از نامش پیداست در داخل کابینت ها جایگذاری می شود و نسبت به دستگاه های دیگر دارای سایز و ابعاد بزرگتری است. فر توکار دارای عملکرد و برقی و گازی بوده که قسمت بالایی آن المنت دارد و قسمت پایینی دارای شعله پخش کن گازی می باشد. در داخل فر توکار از فن داکتی جهت یکنواخت کردن حرارت به کار رفته است که باعث می شود تمام نقاط غذا به طور یکسان پخته شود. بیشتر فر های توکار دارای ویژگی خود تمیزکن خودکار الکترونیکی هستند به این صورت که دیگر نیازی نیست خودتان بدنه داخلی آن را تمیز کنید.

هر چقدر چربی و کثیفی در داخل فر وجود داشته باشد به حالت ترد به کف دستگاه ریخته می شود. از ۶۵ برنامه پخت برخوردار بوده و میتوانید انواع غذا را با آن بپزید. این فر های توکار دارای جوجه گردان نیز می باشند و از مهم ترین ویژگی هایی که دارند این است که دارای شلف و ریل هستند.

نحوه کارکرد مایکروفر، مایکروویو، توستر و سولاردام

مایکروفر چیست؟ به یکی از تجهیزات آشپزخانه که عملکرد و سرعت آشپزی را چند برابر می کند، مایکروفر می گویند. داخل مایکروفر را المنت و هیتر هایی قرار داده اند که با نیروی برق و یا انرژی گاز کار می کنند. به مایکروفر یک فر کوچک و جمع و جور که جایگزین اجاق گاز های فردار شده است نیز می گویند.

مایکروویو چیست؟  یک دستگاه که دارای اشعه است و بیشتر برای گرم کردن و یخ زدایی از آن استفاده می شود. مایکروویو شبیه به مایکروفر است با این تفاوت که مایکروویو با اشعه کار می کند ولی مایکروفر با فن کار می کند. بیشتر برای گریل کردن و گرم کردن از این دستگاه استفاده می شود.

آون توستر چیست؟ یک وسیله الکتریکی است که مانند فر کوچک و یا مایکروفر طراحی شده است. از توستر بیشتر برای برشته کردن نان، کباب کردن و یا پختن مقدار کمی از مانند کیک، شیرینی، گوشت و یخ زدایی استفاده کرد.

سولاردام چیست؟  این دستگاه تفاوت بیشتری با بقیه دارد و ترکیبی از امواج مایکروویو گرمایشی است. سولاردام شبیه به مایکروویو عمل می کند با این تفاوت که در آن از المنت های نوری نیز استفاده است.

نحوه کارکرد مایکروفر، مایکروویو، توستر و سولاردام

ویژگی های مایکروفر و مایکروویو

با یک توضیح مختصر ویژگی های مایکروفر و مایکروویو را برای شما بیان می کنم. مایکروفر ها با استفاده از المنت های گرمایشی باعث پخت و برشته شدن غذا ها می شوند. در مقابل مایکروویو ها با استفاده از تابش امواج مراحل پخت و پز غذا را انجام می دهند. از هر دو محصول برای پخت هر نوع مواد غذایی از جمله یخ زدایی، گرم کردن غذا، گریل کردن مواد غذایی و… از آن ها استفاده می شود. با استفاده از این دستگا ها میتوانید سرعت و عملکرد خود را در آشپزی چند برابر کنید و امکان تعیین زمان و برنامه مشخص برای پخت غذا نیز وجود دارد. در هر دو دستگاه می توانید زمان دقیق پخت را تعیین کنید. با استفاده از دمای آن ها می توانید میزان حرارت را زیاد و یا کم کنید. فضای بسیار کمی از آشپزخانه را اشغال می کنند.

ویژگی های سولاردام آون توستر

سولاردام ها از از سیستم مگاهیتری در کف دستگاه برخوردار هستند و با استفاده از گریل تابشی و امواج گرمایی که دارند به صورت همزمان باعث پخت غذا می شوند. در مدت زمان بسایر کمی می توانید غذا را با کیفیت بالایی بپزید. توستر و یا آون توستر نیز مانند دیگر دستگاه ها برای پخت و پز و برشته کردن  از آن استفاده می شود. این دستگاه دارای المنت حرارتی است که گرمای دستگاه را به وجود می آورد. در آون توستر می توانید با صرف زمان بیشتری انواع غذا ها مانند پیتزا، کیک ، مرغ و … را با کیفیت بالایی بپزید.

 

تفاوت فر توکار، سولاردام، مایکروویو و مایکروفر

 

بررسی تفاوت اجاق گاز و ماکروفر

دلایلی که باید از مایکروفر به جای اجاق گاز استفاده کنید را برای شما بیان می کنیم. با استفاده از مایکروفر می توانید زمان دقیق پخت غذا را تعیین کنید که این ویژگی در استفاده از اجاق گاز وجود ندارد. می توانید هر نوع غذایی را با مایکروفر برشته کنید که از اجاق نمی توانید این استفاه را داشته باشید. مایکروفر فضای خیلی کمی از آشپزخانه را اشغال میکند و برای کار کردن با آن نیازمند آشنایی خاصی نیست. در برابر اجاق گاز قیمت کمتری دارد و روند پخت را خیلی سریع تر انجام می دهد. با استفاده از مایکروفر انرژی کمتری مصرف می شود.

مقایسه فر توکار و مایکروفر و توستر

  • مدت زمانی که برای پخت غذا در فر توکار صرف می شود بیشتر از مایکروویو و توستر است. با مدت زمان بیشتری که صرف می شود پخت غذا کامل تر و بهتر انجام می شود و کیفیت بالاتری خواهد داشت.
  • در فر های توکار المنت برای پخت غذا به کار می رود، که در مقابل در مایکروفر و توستر ها از المنت های تابشی و اشعه برای پختن استفاده می شود.
  • فرتوکار برقی  و گازی فضای بیشتری نسبت به مایکروفر و توستر در آشپزخانه ایجاد می کنند. امکان جا به جایی فرتوکار وجود ندارد و در یک جا ثابت است.
  • فرهای توکار به دلیل  مدت زمان بیشتری که برای پخت غذا لازم دارند، در نتیجه  میزان انرژی بیشتری از مایکروفر و توستر مصرف می کنند.
  • فر های توکار گنجایش بیشتری نسبت به مایکروفر و توستر دارند و دارای چندین طبقه برای قرار دادن ظروف غذا هستند.
  • در همه موارد می توانید انواع پخت غذا را انجام دهید و مدت زمان پخت غذا را تعیین کنید.
  • فرهای توکار قیمت بالاتری دارند و نسبت به خرید توستر و مایکروفر باید هزینه بیشتری کنید.

 

مقایسه فر توکار و مایکروفر و توستر

 

فرق مایکروفر با مایکروویو و توستر

  • پخت غذا در توستر ها به دلیل وجود المنت مدت زمان بیشتری لازم دارد، این در حالیست که مدت زمان پخت در مایکروفر و مایکروویو ها کمتر است و زود تر انجام می شود.
  • آب موجود در غذا ها در مایکروفر ها بیشتر تمام می شود و خشک می شوند، اما در مقابل در توستر ها مواد غذایی همچنان آبدار بوده و به خوبی برشته می شوند.
  • از مایکروفر ها می توان برای گرم کردن، یخ زدایی، پخت مواد غذایی مانند کیک، پیتزا، نان، شیرینی و … استفاده کرد. توستر ها قابلیت گرم کردن و یخ زدایی را ندارند.
  • توستر ها دارای ظرفیت کمتری نسبت به مایکروفر و مایکروویو ها هستند.
  • هر سه محصول دارای ایمنی زیادی هستند و استفاده از آن ها هیچ گونه ضرری ندارد.
  • میزان مصرف برق در مایکروفر و مایکروویو ها نسبت به توستر ها کمتر است و دلیل آن هم این است که آون توستر ها زمان بیشتری را برای پخت غذا صرف می کنند.
  • توستر ها دارای برنامه پخت و دکمه های کمتری هستند و تعداد برنامه و دکمه مایکروفر و مایکروویو ها بیشتر است. توستر دارای ولوم های مخصوصی هستند.
  • توستر ها برای پخت نان بسیار عالی هستند و و برای افرای که به دنبال دستگاه مخصوصی برای نان تست هستند بسیار ایده آل می باشد.
  • توستر ها برای گرم شدن نیاز به ۱۵ دقیقه زمان دارند که در مقابل مایکروفر ها به ۵ دقیقه زمان برای گرم شدن نیاز دارند.

مقایسه سولاردام و ماکروفر

سولاردام و مایکروفر نیز به یک دیگر تفاوت هایی دارند که عبارتند از :

  • برتری که سولاردام نسبت به مایکروفر دارد این است که دارای لامپ های هالژونی می باشد که نور این لامپ باعث می شود که زیر و روی غذا برشته شود.
  • پخت غذا در سولاردام بهتر از داخل مایکروفر و مایکروویو انجام می شود.
  • با پختن غذا در سولاردام غذا خشک نمی شود و همچنان آب دار باقی می ماند، اما در مایکروفر ها امکان اینکه غذا خشک شود زیاد است.
  • شاید فکر کنید که مایکروفر به دلیل اشعه ای که دارد مضر است و برای  شما ضرر دارد، باید بدانید که سولاردام نیز دارای اشعه می باشد.
  •  هر سه دستگاه یعنی مایکروفر، مایکروویو و سولاردام همگی دارای اندازه و ابعاد تقریبا یکسانی هستند و فضای زیادی از آشپزخانه را اشغال نمی کنند.

 

تفاوت فر توکار، سولاردام، مایکروویو و مایکروفر

 

بررسی تفاوت ماکروفر و ماکروویو

اینکه فرق مایکروفر و مایکروویو را با یک دیگر بدانید در هنگام خرید کمک زیادی به شما خواهد کرد.

  • پخت غذا در مایکروفر ها با المنت انجام می شود، این در حالی است که پخت غذا در مایکروویو به کمک اشعه صورت می گیرد.
  • عملکرد پختن در مایکروفر بهتر صورت می گیرد و غذا بهتر پخته می شود که در مقابل مایکروویو در گرم کردن غذا بهتر عمل می کند.
  •  قیمت مایکروفر ها مناسب تر از مایکروویو بوده و ارزانتر می باشد. در نتیجه مایکروویو ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند.
  •  مایکروفر ها دارای برنامه پخت های زیادی هستند که مایکرووویو ها برنامه پخت کمتری دارند.
  • هر دو محصول فضای کمی را اشغال می کنند و می توانید به راحتی آن را در آشپزخانه بگذارید.
  • مایکروفر ها  در سه مدل رومیزی، توکار و روی فر در بازار موجود هستند، ارزانترین مدل آن مایکروفر رومیزی است.
  • هر دو محصول دارای سرعت پخت با سرعت خوبی هستند و امکان تنظیم کردن دما و تایم در هر دو وجود دارد.

 

پخت غذای رژیمی با فر بهتر است یا سولاردام؟

بسیاری از افراد فقط غذا های رژیمی مصرف می کنند و برای پخت آن نیازمند وسیله ای با  کیفیت هستند. با خوردن غذای رژیمی می توانید سلامت جسمی خود را افزایش دهید و از خوردن غذا های پر چرب و ناسالم دوری کنید. در پختن غذا های رژیمی دیگر نیازی به روغن ندارید و بهترین راه حل استفاده از مایکروفر است. با استفاده از مایکروفر می توانید انواع سبزیجات، مرغ و کباب را بدون استفاده از روغن درست کنید و از خوردت آن ها لذت ببرید. فر این امکان را به غذای شما می دهد تا به آرامی پخته شوند و مواد مغذی و طعم خود را بدون اینکه کالری به آن اضافه شود برای شما آماده کند.

با پخت غذا در سولاردام می توانید خیلی سریع غذای خود را آماده کنید و یک گزینه بسیار راحت برای شما خواهد بود. سولاردام برای بخارپز کردن سبزیجات بسیار عالی است و برای کسانی که وقت کمی برای آشپزی دارند گزینه خیلی خوبی است. درست است که سولاردام باعث می شود که کیفیت غذا از بین برود اما یک ابزار مفید برای پختن غذای سالم و رژیمی است. بنابراین اگر می خواهید بدانید که پخت غذا با کدام یک بهتر است بستگی به سلیقه شما دارد.

 

پخت غذای رژیمی با فر بهتر است یا سولاردام؟

 

پخت غذا با فر آسان تر است یا سولاردام؟

همه ی ما دوستداریم با آسانترین روش به پخت و پز بپردازیم و در کمترین زمان کار را به پایان برسانیم. هنگامی که صحبت از آسانی پخت وپز می شود، پختن غذا در سولاردام پیشنهاد می شود. غذا در سولاردام ها در مدت زمان خیلی کم و فوری پخته می شود. اما اجاق های فر برای پخت یک نواخت غذا به گرم کرد از قبل و زمان بیشتری نیاز دارند. مورد بعدی تمیز کردن سولاردام است که به راحتی تمیز می شوند و خرید آن برای افردی که مشغله زیادی دارند بسیار مناسب است. در فر ها چربی باقی می ماند این در حالیست که سولاردام ها هیچ گونه چربی به جا  نمی گذارند. ویژگی دیگری که می توانید با استفاده از سولاردام به دست آورید این است که ارزش غذایی غذا در آن خیلی کم به خطر می افتد.

دلیل آن هم این است که چون غذا را به سرعت بالایی می پزد مواد مغذی در آن باقی می ماند. فر ها محدوده دمای بالاتری دارند به همین دلیل انعطاف پذیری در هنگام پخت و پز را فراهم می کند. طعم غذا در فر بیشتر از سولاردام حفظ می شود. اگر بخواهیم واضح تر بگوییم هر دو محصول برای پخت غذا بسیار مناسب هستند، طعم غذا در فر بیشتر از سولاردام حفظ می شود، اما در سولاردام می توانید سریع تر پخت غذا را انجام  دهید. فر ها از گرمای خشک برای پخت و پز استفاده می کنند، اما سولاردام ها از امواج مغناطیسی بهره می برند. همین گرمای خشک فر است که به غذا اجازه می دهد به آرامی پخته شود و طعم عالی داشته باشد.

برای پخت شیرینی فر بهتر است یا سولاردام؟

شاید سوال شما هم این باشد که در بین فر و سولاردام کدام یک برای پخت شیرینی و کیک مناسب هستند؟ شاید سولاردام را به دلیل اینکه در پخت و پز سریع تر از فر است بیشتر دوست داشته باشید، اما باید این را بدانید که پخت و پز شیرینی در فر بهتر انجام می شود. شیرین یهایی که در فر آماده می شوند یکنواخت تر آماده می شوند و لایه بیرونی آن ها ترد تر و مرکز نرم و جویدنی خواهد بود. فر یک منبع حرارتی ثابت را فراهم می کند و به شیرینی اجازه می دهد تا از همه طرف به  طور یکسان بپزند.

درست است که در سولاردام خیلی سریع پخته می شوند اما پختن آن منفی خواهد بود. به این صورت که یا روی آن ها ترد و یا کاملا سوخته می شود، این در حالیست که داخل آنها خیس و نپخته باقی می ماند. در فر ها یک ویژگی وجود دارد و آن هم اثر کاراملیزه شدن  است که باعث می شود رنگ و طعم غنی و قهوه ای طلایی به شیرینی ها بدهد. در سولاردام خمیر شیرینی آن طور که باید سفت نمی شود و بافت جالبی نخواهد داشت. فر به دلیل اینکه منبع حرارتی ثابتی دارد منجر به بافت و طعم بهتر در شیرینی می شود.

خلاصه ای از تفاوت مایکروفر، مایکروویو، فر، گاز، سولاردام

اگر تا اینجای مقاله ما را همراهی کرده باشید حتما به ویژگی هر یک از این وسایل پی برده اید. می دانید که هر یک از این محصولات دارای چه مزیت و معایبی هستند. در ادامه خلاصه ای از کاربرد هر یک را به شما می گوییم.

ابعاد دستگاه: ابعاد توستر، مایکروفر، مایکروویو و سولاردام تقریبا یکسان بوده و به راحتی در آشپزخانه و بر روی کابینت جا می شوند. همه  این محصولات فضای خیلی کمی را اشغال می کنند. بر عکس این محصولات فر توکار ابعاد بزرگتری دارد و قابل جا به جایی نیستند و فضایی مخصوص را برای نصب می خواهند. اگر آشپزخانه شما بزرگ است می توانید در کنار این که فر توکار را خریداری می کنید یکی از این محصولات را نیز داشه باشید.

اعضای خانواده: اگر خانواده پر جمیعتی دارید و باید پخت و پز زیادی انجام دهید بهتر است که فر های توکار را انتخاب کنید زیرا دارای گنجایش و ابعاد بیشتری هستند. مایکروفر، سولاردام و توستر برای خانواده های کم جمعیت مناسب تر هستند.  توجه کردن به ابعاد و گنجایش یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید.

کیفیت و زمان پخت غذا: شما هم شاغل هستید و فرصت زیادی برای آشپزی کردن ندارید. بهترین کار این است که وسیله ای خریداری کنید که  در کمترین زمان و با کیفیت بالایی غذا را برای شما آماده کند. فر، توستر، سولاردام، مایکروویو از بهترین لوازمی هستند که می توانید با خیال راحت خریداری کنید. این دستگاه ها در کمترین زمان ممکن بهترین غذا ها را برای شما آماده می کنند و مواد یخ زده را برای شما یخ زدایی می کنند. فر و یا سولاردام برای کسانی که به صورت حرفه ای آشپزی می کنند نیز بسیار مناسب است.

خلاصه ای از تفاوت مایکروفر، مایکروویو، فر، گاز، سولاردام

سرعت پخت غذا : اگر زمان پخت غذا برایتان مهم است و دوست دارید که غذایتان مغز پخت شوند مایکروفر و فر های توکار انتخاب بهتری هستند. فر های توکار و توستر نسبت به بقیه زمان پخت طولانی تری دارند و باعث می شود غذا طعم بهتری پیدا کنند. سولاردام نیز برای کسانی که وقت زیادی ندارند و می خواهند در زمان کمی غذایشان آماده شود انتخاب خوبی است.

مصرف انرژی : اگر نمی خواهید دستگاه شما انرژی زیادی مصرف کند خرید مایکروفر و مایکروویو گزینه خیلی خوبی برای خرید است. فر، سولاردام، توستر، مایکروویو ومایکروفر به ترتیب مصرف انرژی بالایی دارند.

قیمت : قیمت اجاق گاز فر دار و فر توکار به دلیل ابعاد بزرگتر وگنجایش بیشتر از مابقی محصولات بالاتر است. بعد از این دو محصول قیمت سولاردام بیشتر از مایکروفر و مایکروویو است. اگر قصد صرف هزینه بیشتری برای خرید این محصولات را دارید می توانید در کنار فر سولاردام را نیز خریداری کنید. در بین این مدل ها مایکروفر ها و توستر ها قیمت مناسب تری دارند.

علت تغییر رنگ لباس در ماشین لباسشویی

تاریخ ارسال : 1402/09/06

علت تغییر رنگ لباس در ماشین لباسشویی

جلوگیری از تغییر رنگ لباس در لباسشویی

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا 

رنگ گرفتن لباس ها در ماشین لباسشویی مشکلی که قطعا برای هر کسی پیش آمده است. همه ما رنگ دادن لباس ها را مشاهده و تجربه کرده ایم و می دانیم که چقدر حس بدی دارد. این اتفاق بسیار نارحت کننده است و باعث عصبانی شدنمان می شود. تغییر رنگ لباس ها به این معنی است که  رنگ بعضی از لباس های تیره به لباس های روشن تر منتقل می شود. گاهی فقط لکه هایی روی لباس ایجاد می شود و گاهی هم رنگ لباس کلا تغییر می کند. وقتی لباس تغییر رنگ می دهد دیگر کار زیادی را نمی توانیم برای درست شدن آن انجام دهیم بنابراین قبل ازاینکه چنین اتفاقی برای لباس بیفتد باید از آن جلوگیری کنیم.

روش های مختلفی وجود دارد که بتوانیم از تغییر رنگ لباس ها جلوگیری کنیم. برای اینکه  دغدغه تغییر رنگ لباس  ها را نداشته باشیم بهتر است که نکاتی که در ادامه مطلب برای شما می گوییم را رعایت کنیم. جلوگیری از تغییر رنگ لباس در لباسشویی را در این وبلاگ با هم بررسی می کنیم و به روش های پیشگیری از آن میپردازیم.

قبل از شستشو، حواستان به رنگ پس دادن لباس ها به یکدیگر باشد!

  1. لباس‌ها را بر اساس رنگ جدا کنید: قبل از انداختن لباس ها در ماشین لباسشویی لباس ها را بر اساس رنگ از هم تفکیک کنید سپس درون ماشین لباسشویی قرار دهید.
  2. مانع سایش لباس‌ها شوید: لباس ها در ماشین لباسشویی با یک دیگر برخورد می کنند و در اثر همین برخورد دچار سایش می شوند. بر اثر سایش لباس ها ممکن است آن ها آسیب ببیند و همین آسیب باعث آزاد شدن رنگ پارچه ها می شود. بنابراین قبل از شستشو لباس ها به خصوص لباس های لی را پشت و رو کنید و دکمه و زیپ های لباس را ببندید.
  3. لباس‌های نو را امتحان کنیداگر لباس های نو با رنگ های مشکی، قرمز براق، آبی و یا سبز خریده اید برای اینکه مطمئن شوید که رنگ پس نمی دهند آن ها را در یک ظرفی که پر از آب و شوینده است قرار دهید. اگر رنگ آب تغییر کرد نباید به شستن آن با لباس های دیگر در ماشین لباسشویی فکر کنید.
  4.  برچسب لباس غافل نشوید: حتما به برچسب روی لباس ها توجه ویژه ای داشته باشید. این برچسب ها به شما کمک می کند که لباس شما چه ویژگی هایی دارد و چه نکات یرا باید رعایت کنید.

 دلایل قاطی شدن رنگ لباس در لباسشویی

  • آب داغ یکی از دلایل اصلی رنگ دادن لباس ها در ماشین لباسشویی می باشد.
  • شستن مداوم لباس ها در زمان طولانی باعث می شود که لباس ها تغییر رنگ پیدا کنند.
  •  استفاده بیش از حد از مواد شوینده م یتواند باعث تغییر رنگ لباسها شود.

 

 دلایل قاطی شدن رنگ لباس در لباسشویی

 

روش های جلوگیری از قاطی شدن رنگ در ماشین لباسشویی

  • اگر لباس شما رنگ گرفته بود نباید آن را خشک کنید زیرا خشک شدن لباس باعث تثبیت رنگ در لباس می شود.  برگرداندن لباسی که رنگ گرفته است و خشک شده است کمی کار سختی خواهد بود. قبل از اینکه لباس را خشک کنید به پاک کردن لکه بر روی آن بپردازید.
  • لباسی که بیش از حد در آب داغ باقی مانده است باعث می شود که لباس تغییر رنگب دهد. بنابراین تا جایی که امکان دارد از دمای پایین برای شستن لباس ها استفاده کنید.
  • توجه به رنگ لباس نی زمکی تواند در رنگ دادن لباس ها جلوگیری کند. اگر م یدانید جنس لباس شما طور یاست که رنگ پس می دهد از انداخت آن درماشین لباسشویی جلوگیری کنید.
  • از مواد شوینده قوی برای شستن لباس های رنگی در ماشین لباسشویی استفاده نکنید. لباس هایی که ظریف هستند را برای مدت زمان زیادی در ماشین لباسشویی قرار ندهید.
  • استفاده کردن از مواد سفید کننده، قررا گرفتن زیاد در معرض نور خورشید و گرمای بیش از حد باعث تغییر رنگ لباس ها می شود. لباس هایی مانند شلوار جین را تا جایی که امکان دارد در ماشین لباسشویی نیندازید و با دست بشویید.
  • برای اینکه متوجه شوید که لباس رنگ می دهد یا نه یک پارچه سفید مرطوب را بر روی لباس بکشید.

لباس‌ ها را بر اساس رنگ جدا کنید

  • قبل از انداختن  لباس ها در ماشین لباسشویی لباس های سفید را از لباس های مشکی جدا کنید. لباس های رنگی را از لباس های سفید تفکیک کنید.
  • تقسیم بندی لباس ها باعث می شود که دیگر رنگ نگیرند و به درستی شسته شوند.
  • برای اینکه این کار برای شما آسانتر شود،  سبد هایی را برای تفکیک لباس ها بگذارید. با این کار دیگر وقت شما برای جدا کردن لباس ها تلف نمی شود.
  • لباس های مشابه از نظر جنس ورنگ را با هم در یک سبد قرار دهید. با این کار باعث حفظ رنگ و بافت لباس ها خواهید شد.
  • مواد شیمایی و تثبیت کننده هایی که برای  حفظ رنگ و بافت لباس استفاده می شود بعد از مدتی شاهد پوسیدگی و قاطی شدن رنگ لباس ها خواهید بود.

برای شستشو لباس ها از تثبیت کننده رنگ استفاده کنید

یکی از مواد هایی که برای شستن لباس ها استفاده می شود، تثبیت کننده رنگ لباس می باشد. تثبیت کننده رنگ از لباس ها در برابر انتقال رنگ محافظت می کند. تثبیت کننده باعث می شود که انتقال رنگ روی پارچه هایی که به درستی رنگ و یا شسته نشده اند کاهش پیدا کند. این مواد شیمیایی رنگ را تثبیت می کنند و از مخلوط شدن رنگ با لباس های داخل ماشین لباسشویی جلوگیری می کند. اما بهتر است بدانید دکه تثبیت کننده رنگ برای مواد پلی استر و اکریلیک تاثیر زیادی ندارد.

 

علت تغییر رنگ لباس در ماشین لباسشویی

 

مانع سایش لباس‌ ها شوید

این نکته را در نظر بگیرید که لباس ها در اثر این که با یک دیگر برخورد می کنند ساییده می شوند. با ساییده شدن لباس ها باعث آسیب به بافت آن ها شده و رنگ پارچه از قسمت های آسیب دیده محو می شود. قبل از اینکه لباس ها را داخل لباسشویی قرار دهید مخصوصا لباس های زیر را پشت و رو کنید. زیپ و دکمه های لباس ها را ببندید. از دور کند لباسشویی استفاده کنید زیرا چرخش سریع ماشین لباسشویی باعث افزایش اصطحکاک لباس ها می شود. با رعایت این نکات ساده به حفظ ثبات رنگ لباس های بافتنی و سایر الیاف ها کمک زیادی می کنید.

استفاده از آب ولرم و یا سرد برای شستشو

یکی از بهترین روش ها برای شستن لباس ها استفاده از آب سرد می باشد. شستن لباس ها در آب سرد بهترین راه برای جلوگیری از تغییر رنگ لباس ها است. سعی کنید ماشین لباسشویی خود را روی آب شرد قرار دهید. اگر پارچه های ظریف و حساس را درون ماشین لباسشویی قرار می دهید از چرخه آهسته استفاده کنید تا رنگ پارچه ها از بین نرود. آب سرد باعث می شود که رنگ لباس ها از آن ها جدا نشود. آب داغ الیاف پارچه را شل می کند و رنگ دادن پارچه را آسانتر می کند. اگر در منطقه ای سرد زندگی می کنید، ممکن است در زمستان آب سرد تر شود بنابراین لباسشویی را در دمای ۳۰ درجه قرار دهید. برای اینکه لباس ها در آب سرد به خوبی تمیز شوند از مواد شوینده مرغوب استفاده کنید.

چگونه رنگ لباس را برگردانیم؟

نحوه برگرداندن رنگ لباس سفید و مشکی کار سختی نیست و فقط لازم است که مراحل ذکر شده را انجام دهید.

شستن مداوم لباس: از روش های موفقی که باعث برگرداندن لباس ها می شود این است که چندین بار لباس ها را بشویید. این روش یک کار ساده است و فقط لازم است که لباس ها را چندین بار با آب داغ و مواد شوینده بشوییم. لباس های سفید که خیس هستند وقتی رنگ می گیرند با جندین بار شستن با مواد شوینده در آب داغ لکه ها برروی آن کم رنگ تر می شوند و از بین می روند. اگر لباس نخی شما رنگ گرفته است قبل از اینکه خشک شود آن را چندین بار بشویید. اگر این روش جوابگو نبود روش های دیگر را امتحان کنید.

 

چگونه رنگ لباس را برگردانیم؟

 

استفاده از سرکه برای از بین رفتن رنگ لباس ها

اگر از روش شستن مکرر برای از بین رفتن لکه لباس استفاده کردید و نتیجه نگرفتید، باید از سرکه برای از بین رفتن لکه استفاده کنید. سرکه یکی از موادی است که در از بین رفتن رنگ لباس ها تاثیر زیادی دارد. تنها کافی است که یک یا دو لیوان سرکه سفید را با مواد شوینده مخلوط کنید و آن را در ماشین لباسشویی قرار دهید. کار دیگری که میتوانید انجام دهید این است که لباس های سفید را به مدت یک شبانه روز در مخلوط سرکه و آب قرار دهید تا لکه ها از بین بروند.

تاثیر جادویی چای سبز

یکی دیگر از موادی که خاصیت پاک کنندگی دارد چای سبز می باشد. چای سبز می تواند به راحتی لکه ها را از روی لباس شما پاک کند. برای اینکه بتوانید از چای سبز استفاده کنید در ابتدا باید لباس ها را به مدت ۱۵ دقیقه در آب سر بشویید. درون یک ظرف را پر از آب داغ کنید و دو تا سه فنجان چای سبز اضافه کنید و اجازه دهید لباس ها به مدت ۱۵ دقیقه درون ظرف بماند. بعد از ۱۵ دقیقه پارچه را بیرون بیاورید و پهن کنید. روی قسمت هایی که رنگ گرفته است نمک بپاشید. بعد از این کار لباس را با صابون بشویید می بینید که لکه ها از روی لباس پاک می شوند.

استفاده از نمک برای از بین بردن لک روی لباس

برای استفاده از نمک در ابتدا مقداری جوشی شیرین، پودر لباسشویی و نمک را در آب حل کنید و خوب با هم مخلوط کنید. سپس لباس را درون آن قرار د هید  تا کاملا خیس شود. بگذارید لباس کمی درون محلول باقی بماند سپس آن را به خوبی بشویید. استفاده از این روش برای از بین بردن کثیفی لباس های ورزشی سفید عملکرد بسیار خوبی را نشان می دهد.

استفاده از سفید کننده های مبتنی بر اکسیژن

از دیگر مواد برای پاک کنندگی لک روی لباس استفاده از سفید کننده های است که مبتنی بر اکسیژن هستند. این نوع سفید کننده به راحتی لکه روی لباس را از بین می برد و به رنگ اصلی بر می گردد. این نکته را به یاد داشته باشید که قبل از انجام این کار حتما بر چسب روی لباس را چک کنید تا مطمئن شوید که می توانید از این نوع سفید کننده ها استفاده کنید یا نه؟ دلیل این کار این است که این محلول ها برای از بین بردن تغییر رنگ لباس های رنگی استفاده می شود.

 

علت تغییر رنگ لباس در ماشین لباسشویی

 

استفاده از آسپرین برای تغییر رنگ لباس 

ممکن است که گاهی بر اثر خوردن میوه و غذا لباس شما رنگ بگیرد. برای از بین بردن لکه میوه و غذا می توانید از آسپرین استفاده کنید. برای استفاده از این روش بای یک ظرف را پر از آب کنید ۱۶ عدد آسپرین له شده را داخل آب بیندازید. کمی صبر کنید تا آسپرین کاملا در آب حل شود. پس از اینکه آسپرین حل شد مخلوط  را به خوبی هم بزنید و لباس را به مدت نیم ساعت در آن خیس کنید. بعد از گذشت این مدت زمان پارچه را برداشته و به مواد شوینده معمولی به خوبی شستشو دهید.

روش‌هایی برای ثابت نگه داشتن رنگ شلوار لی

از پر طرفدار ترین لباس هایی که هر کسی دوست دارد آن را بپوشد جنس جین می باشد. شستن این نوع جنس ترفند هایی دارد  که اگر رعایت نشود با عث از بین رفتن رنگ آن ها می شود. برای ثابت نگهداشتن رنگ لباس جین با رعایت این نکات ساده می توانید برای ماندگاری آن ها بیشتر تلاش کنید.

  •  بهترین ماده برای شستن لباس های لی استفاده از صابون یا مایع دستشویی می باشد. تا جایی که امکان دارد از پودر رختشویی استقاده نکنید.
  • شستن لباس های جین با دست روش بهتری است. با شستن لباس های جین با دست می توانید در ماندگاری بیشتر آن ها سهیم باشید. اما اگر وقت زیادی برای شستن لباس ها نداریدو میخواهید از ماشین لباتسشوی استفاده کنید باید دمای آب از ۱۰۵ درجه سانمتی گراد و دو ر چرخش از ۶۰۰ دور در دقیقه کمتر باشد.

استفاده کردن از محلول سرکه و نمک برای اولین باری که میخواهید لباس جین خود را بشویید باعث تثبیت رنگ لباس شما می شود. تنها کافی است یک لیوان سرکه را با کمی آب و دو قاشق غذاخوری نمک مخلوط کنید و لباس را تا یک ساعت در آن قرار دهید.

 

روش‌هایی برای ثابت نگه داشتن رنگ شلوار لی

 

برای ثابت نگه داشتن رنگ لباس موقع شستشو چه راهکاری وجود دارد؟

یکی از بهترین لباس هایی که میتوان داشت و بدون اینکه نگران رنگ گرفتن آن باشید رنگ مشکی می باشد.  لباسهای مشکی معمولا رنگ نمی گیرند اما اگر جنس مرغوبی نداشته باشند باعث رنگ دادن و لک گرفتن رنگ های دیگر می شود. تنها رنگ مشکی نیست که می تواند بر لباس های دیگر غالب باشد و به آن ها رنگ بدهد بلکه رنگ آبی و قرمز نیز این خاصیت را دارند. شما عزیزان می توانید با رعایت نکات هایی مربوط به قبل از شستشو و روش هایی برای ثابت نگهداشتن رنگ ها در هنگام شستشو انجام دهید.

  • حتما از دور کند و دمای  سرد برای شستشو در ماشین لباسشویی استفاده کنید. آب داغ باعث رنگ پس دادن لباس ها می شود.
  • سعی کنید لباس های رنگی نو مخصوصا لباس های مشکی را وقتی بار اول می شویید از روش شستن با دست استفاده کنید. تا جایی که امکان دارد به لباس چنگ نزنید.
  • بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که برای مدت زمان زیادی لباس را در آب داغ قرار دهید. این کار باعث از بین رفتن بافت و  رنگ لبا س می شود.
  • مدت زمان شستشو لباس ها کوتاه کنید.
  • برای خشک کردن لباس های رنگی از خشک کن استفاده نکنید. بهترین روش این است که لباس ها در فضای باز و زیر نور خونرشید قرار دهید این روش به تثبیت رنگ لباس ها کمک زیادی می کند.

نتیجه گیری از مقاله علت تغییر رنگ لباس در لباسشویی

همانطور که مشاهده کردید برای شستشوی لباس ها روش های مختلفی وجود دارد. با شستن دقیق لباس ها می توانید از رنگ پس دادن آن ها جلوگیری کنید. اگر وقت زیادی ندارید و مجبور هستید که از خشک کن استفاده کنید بهترین روش این است که از دور کند ماشین لباسشویی استفاده کنید و دمای آن را روی کمترین درجه قرار ددهید. از فروشگاه هایی که دارای ورقه جذب رنگ هستند آن را تهیه کنید. این ورقه ها رنگ هایی که از لباس ها خارج می شود را به خود جذب می کند و مانع از لکه گرفتن لباس ها می شود. شستشوی لباس ها مختلف با رنگ و الیاف متفاوت را با شوینده مخصوص به خودشان اتنجام دهید. هر نوع شوینده ای دارای فرمولاسیون  مخصوص به خود است و برای جنس لباس خاصی تولید شده است و مانع از رنگ دادن لباس ها می شود

طرز تهیه ۶ مورد از غذاهای فوری با استفاده از مایکروفر

تاریخ ارسال : 1402/09/02

طرز تهیه ۶ مورد از غذاهای فوری با استفاده از مایکروفر

 

تهیه غذا های فوری با مایکروفر

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا

از پر کاربرد ترین وسیله های آشپزخانه که می توانید انواع غذا ها را با آن درست کنید و از خوردن آن ها لذت ببرید، استفاده از مایکروفر است. کار با مایکروفر بسیار راحت می باشد و در کمترین زمان می توانید غذا های بسیاری را آماده کنید. اغلب افراد از مایکروفر فقط برای گرم کردن غذا استفاده می کنند که به عقیده من دستگاهی با این امکانات حیف است که فقط برای گرم کردن از آن استفاده شود. با استفاده از مایکروفر می توانید انواع غذا های فوری و فسفودی را در منزل بدون هیچ گونه زحمتی درست کنید. در ادامه ما طرز تهیه غذاهای فوری با مایکروفر را به شما آموزش می دهیم و می توانید در کمترین زمان خوشمزه ترین غذاها را درست کنید.

با درست کردن غذا در خانه به وسیله مایکروفر می توانید از بهداشتی بودن آن خیالتان راحت باشد و دیگر نگران سلامتی خود نباشید. خوشمزه ترین غذا ها با استفاده از مایکروفر امکانپذیر است و به خوبی برشته و پخته می شوند. در این وبلاگ قصد داریم غذاهایی که بیشتر افراد به خوردن آن علاقه مند هستند را با روش هایی آسان در مایکروفر به شما آموزش دهیم.

 

طرز تهیه لازانیا در مایکروفر

طرز تهیه لازانیا بسیار آسان است و با کمترین موادی که در دسترس دارید می توانید یک لازانیای خوشمزه را درست کنید. لازانیا انواع مختلفی دارد و به روش های گوناگونی تهیه می شود اما من ساده ترین روش را برای شما خواهم گفت. موادی که برای تهیه لازانیا لازم دارید از این قرار است:

  1. لازانیا نیمه آماده یک بسته

  2. گوشت چرخ کرده به دلخواه مرغ یا گوشت قرمز

  3. فلفل دلمه ای ۲ عدد

  4. قارچ یک بسته

  5. پیاز سرخ شده

  6. رب گوجه فرنگی به میزان لازم

  7. نمک و زردچوبه و فلفل و آویشن

  8. پنیر پیتزا

  9. روغن

  10. لیمو ترش

📷

 

مراحل آماده سازی لازانیا

برای تهیه این لازانیای خوشمزه در ابتدا پیاز ها را نگینی می کنیم و در تابه ای با مقداری روغن تفت می دهیم تا زمانی که رنگ پیاز ها تغییر می کند. بعد از تغییر رنگ پیاز رب را اضافه می کینم تا کمی سرخ شود. گوشت چرخ کرده را با مقداری نمک، فلفل و آویشن به پیاز سرخ شده اضافه می کنیم و به خوبی تفت می دهیم تا رنگ گوشت نیز تغییر کند. فلفل دلمه هایی که نگینی خرد کرده بودیم را به مواد اضافه می کنیم و تفت می دهیم. حال نوبت اضافه کردن قارچ های خرد شده به همراه آب لیمو ترش تازه است. قبل از اضافه کردن قارچ آن ها را در یک تابه جدا به همراه آب لیمو ترش بدون اضافه کردن هیچ موادی خوب تفت دهید تا آب آن تمام شود سپس به مواد اضافه کنید.

درب تابه را ببندید تا مواد به خوبی با هم میکس شوند و طعم پیدا کنند. ورقه های لازانیا را درون یک یک قابلمه آب گرم بریزید و بگذارید کمی نرم شوند اما پخته نشوند. مواد را از روی تابه بردارید و مایکروفر را روی دما ۱۸۰ درجه تنظیم کنید تا کمی گرم شود. یک ظرف مناسب داخل فر را انتخاب کنید ورقه های لازانیای آبکشی شده را بر روی ظرف بچینید و از مواد گوشتی آماده روی آن بریزید و سپس پنیر پیتزا را اضافه کنید. این کار را به صورت لایه لایه تا اتمام کار ادامه دهید. لایه آخر را حتما پنیر پیتزا بریزید. ظرف را به مدت ۳۰ دقیقه درون مایکروفر بگذارید. برای طلایی شدن روی لازانیا در آخر گریل را روشن کنید. لازانیای خوشمزه شما آماده است نوش جان.

📷

 

تهیه ماهی در مایکروویو

یکی از خوشمزه ترین و مفید ترین مواد غذایی که می توانید در برنامه های غذایی خود داشته باشید ماهی است. ماهی را می توانید طبق سلیقه خود با روش های مختلفی طعم دار کنید. من خوشمزه ترین روش طعم دار کردن ماهی را به شما خواهم گفت و با کمترین مواد  در دسترس می توانید این کار را انجام دهید.

  1. ماهی به اندازه تعداد خانواده

  2. زعفران دم کرده

  3. آب پیاز گرفته شده

  4. فلفل قرمز و نمک

  5. آب لیمو ترش تازه

در ابتدا ماهی را تمیز کنید و به خوبی بشویید و داخل شکم آن را تمیز کنید. اگر می خواهید پوست ماهی را به آسانی جدا کنید تنها کافی است آب خیلی داغ را بر روی آن بریزید می بینید که به آسانی پوست ماهی جدا می شود. حال ماهی را درون آب پیاز و لیمو ترشی که از قبل آماده کرده اید بگذارید و زعفران دم کرده و نمک و فلفل را به آن اضافه کنید و به مدت چند ساعت در یک ظرف دربسته داخل یخچال نگهداری کنید. ماهی را در ظرفی که مناسب داخل مایکروفر است قرار دهید.

دمایی که برای پخت ماهی لازم است دمایی بین ۷۰ تا ۱۰۰ درجه سانتی گراد است و مدت زمان پخت آن ۴۵ دقیقه است. فر را از قبل به مدت نیم ساعت گرم کنید و سپس ماهی را درون آن قرار دهید. بهتر است در ابتدا با زمان کمتر شروع به پخت کنید و سپس به تدریج زمان را افزایش دهید تا ماهی به طور کامل و یکنواخت پخته شود. به این صورت که مدت زمان را روی ۲۰ دقیقه قرار دهید و آن را چک کنید سپس درون مایکروفر قرار دهید و مابقی زمان را تنظیم کنید.

 

برای پختن ماهی در مایکروفر باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

لازم است برای پخت ماهی نکاتی را رعایت کنید تا به بهترین شکل ممکن ماهی را نوش جان کنید. یکی از مهم ترین نکات تنظیم زمان مناسب برای پخت ماهی است. مدت زمان به قدرت مایکروفر شما نیز بستگی دارد و با توجه به مقداری که داخل دفترچه راهنما برای پخت ماهی نوشته شده است اقدام کنید. باید حتما از ظروف مناسب داخل فر استفاده کنید تا هیچ گونه آسیبی به فر و غذای شما وارد نشود. قدرت مایکروفر برای پخت ماهی ۷۰ تا ۱۰۰ درجه سانتی گراد می باشد. قدرت بالای مایکروفر باعث خشک شدن ماهی می شود. برای پخت ماهی شکم پر حتما از نخ های نسوز استفاده کنید.

📷

 

طرز تهیه پیتزا مخلوط در مایکروفر

یکی از پر طرفدارترین غذاهایی که می توانید در مایکروفر به راحتی درست کنید پیتزا می باشد. پیتزا به روش های مختلفی درست می شود و هر کدام بی نهایت خوشمزه هستند. من در این مطلب قصد دارم طرز تهیه پیتزا مخلوط را به روشی آسان به شما آموزش دهم. مواد مورد نیاز:

  1. گوشت پخته شده ریش ریش شده

  2. سوسیس کالباس سرخ شده

  3. قارچ به میزان لازم تفت داده شده

  4. فلفل دلمه ای رنگی نگین یشده

  5. پنیر پیتزا

  6. آویشن، نمک و فلفل

  7. خمیر پیتزا

  8. سس قرمز و یا رب گوجه فرنگی

برای درست کردن پیتزا در مایکروفر به این روش عمل کنید در ابتدا گوشت مرغ را به خوبی بپزید سپس آن را به کمک یک چنگال آن را ریش ریش کنید. قارچ ها را به صورت جداگانه در تابه بدون اضافه کردن هیچ موادی تفت دهید. در یک تابه سوسیس و یا کالباس را سرخ کنید و بعد از سرخ شدن فلفل دلمه ای نگینی شده را به آن اضافه و تفت دهید. حال کمی رب گوجه فرنگی در صورت دلخواه به همراه نمک، آویشن و فلفل و گوشت پخته شده را به مواد اضافه کنید و به خوبی تفت دهید. حال خمیر پیتزا را آورده و با کمی سس قرمر به کمک یک فرچه و یا قاشق بر روی آن پخش کنید.

مواد آماده شده را بر روی خمیر پیتزا بچینید و بر روی مواد خمیر پیتزا قرار دهید.  به هر اندازه که میخواهید پیتزای شما ضخیم باشد این کار را ادامه دهید. مایکروفر را بر روی دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید و بگذارید گرم شود. سپس پیتزا را بر روی سینی مخصوصی که دارد به مدت ۱۵ دقیقه تا ۲۰ دقیقه درون فر قرار دهید. برای برشته شدن روی پیتزا دکمه گریل را انتخاب کنید.

 

 

📷

 

طرز تهیه سیب زمینی پنیری در مایکرویوو

از غذا های کافی شاپی و رستورانی که به راحتی می توانید در خانه درست کنید سیب زمینی پنیری در مایکروفر می باشد. برای تهیه سیب زمینی پنیری در مایکروفر به مواد خیلی ساده ای نیاز داریم.

  1. سیب زمینی

  2. پنیر پیتزا

  3. قارچ خرد شده

  4. سوسیس و یا کالباس

  5. فلفل دلمه ای

  6. روغن

  7. نمک وفلفل و آویشن

در ابتدا باید سیب زمینی ها را به خوبی بشویید و به دلخواه برش بزنید. سیب زمینی ها را در مقداری روغن به خوبی سرخ کنید. قارچ، فلفل دلمه ای و سوسیس ها را به اندازه های دلخواه برش بزنید. هر کدام را به طور جداگانه سرخ کنید و تفت دهید. همه مواد را می توانید در همان تابه ای که سیب زمینی را سرخ کردید تفت دهید و نمک و فلفل را به آن اضافه کنید. حال در یک ظرف که مناسب فر است مواد را به صورت لایه لایه بر روی هم قرار دهید و پنیر پیتزا را بر روی آن بریزید. این کار را تا اتمام مواد ادامه دهید و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد قرار دهید. ۳ دقیقه آخر برای طلایی شدن گریل را روشن کنید.

 

تهیه کیک شکلاتی در مایکروفر

خوشمزه ترین کیک شکلاتی که مواد آن راحت و ساده است و در هر خانه ای در دسترس است را به شما عزیزان آموزش خواهم داد. مواد لازم جهت تهیه کیک شکلاتی:

  1. شیر نصف لیوان

  2. شکر یک پیمانه

  3. روغن مایع یک پیمانه

  4. پودر کاکائو نصف پیمانه

  5. تخم مرغ ۲ عدد

  6. وانیل نوک قاشق چایخوری

  7. آرد یک پیمانه

  8. بکینگ پودر

برای تهیه این کیک خوشمزه در ابتدا شیر و شکر را با هم خوب مخلوط کنید. روغن مایع و پودر کاکائو را اضافه کنید و خوب با هم ترکیب کنید. حالا ۶ قاشق غذا خوری از مایع سس را بردارید و کنار بگذارید. تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید و خوب هم بزیند تا از لختگی در بیاید. در ادامه آرد و بکینگ پودر را اضافه کرده و خوب هم بزنید. ظرفی که میخواهید داخل آن کیک را درست کنید با روغن کمی چرب کنید و مایع کیک را به آرامی داخل آن بریزید. مایکروفر را در دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد به مدت نیم ساعت گرم کنید.

حال کیک را درون فر قرار دهید و بر روی ۳۰ دقیقه تا ۴۵ دقیقه تنظیم کنید. بعد از این زمان کیک را بیرون آورده و با یک خلال دندان آن را تست کنید که کامل پخته شده است یا نه. اگر به خوبی پخته شده بود آن را بیرون آورده و شکاف هایی بر روی کیک ایجاد کنید و بعد از خنک شدن مایع سسی که کنار گذاشته بودید را به آرامی روی آن بریزید. کیک خوشمزه شما آماده است.

 

طرز تهیه مرغ شکم پر در مایکروفر

این نوع مرغ شکم پر را حتما برای مهمانی های خود آماده کنید قطعا خیلی دوستش خواهند داشت. مواد لازم جهت تهیه مرغ شکم پر خوشمزه:

  1. مرغ

  2. پیاز و فلفل دلمه یک عدد

  3. زعفران دم کرده، کره، آبلیمو، رب انار به میزان لازم

  4. ادویه باربیکو

  5. پودر سیر، پودر پیاز، ادویه مرغ، پاپریکا به میزان لازم

  6. مواد لازم داخل شکم مرغ: سبزی خشک، گردو، کشمش، زرشک

در ابتدا مرغ را به خوبی شسته  و پیاز خرد شده و یا آب پیاز گرفته شده ، فلفل دلمه ای نگینی، زعفران دم کرده، کره، آبلیمو، رب انار، ادویه باربیکو، پودر سیر، پودر پیاز، ادویه مرغ و پاپریکا به خوبی مزه دار می کنیم. بعد از تقریبا یک روز موادی که داخل شکم مرغ قرار می دهیم را با یک پیاز به خوبی تفت می دهیم. شکم مرغ را با مواد پر میکنیم و به خوبی می بندیم. فر را بر روی دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد تنظیم می کنیم و به مدت نیم ساعت گرم می کنیم. بعد از گرم شدن با همین دما مرغ را به مدت یک ساعت در فر میپزیم. در آخر کار گریل را جهت طلایی شدن مرغ روشن می کنیم.

خردکن استیل بهتره یا شیشه ای؟

تاریخ ارسال : 1402/09/01

خردکن استیل بهتره یا شیشه ای؟

 خردکن استیل بخریم بهتره یا شیشه ای

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا 

از مهم ترین سوالاتی که  در هنگام خرید خردکن برقی پرسیده می شود این است که خردکن استیل بخریم بهتره یا شیشه ای؟ انتخاب خردکن برقی بستگی به سلیقه شما دارد که می خواهید کدام نوع را خریداری کنید. خردکن های برقی بدنه استیل و شیشه ای هر یک دارای مزیت هایی هستند و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. از نظر کارایی هر دو شبیه به هم عمل می کنند و بهترین مواد را برای شما خرد می کنند. با توجه به تکنولوژی که برای تولید کردن خردکن در نظر می گیرند هر بار به بهتر بودن خردکن ها افزوده می شود.

خردکن برقی  توانسته است در مدت زمان بسیار کمی طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. خردکن برقی دست کمی از چرخ گوشت ندارد و همانند یک سبزی خردکن و غذاساز نیز عمل می کند. یک خردکن پر قدرت می تواند به جای همه دستگاه هایی که در آشپزخانه از آن استفاده می کنید مفید باشد. خردکن برقی را می توانید یکی از مهم ترین لوازم خرید جهیزیه در نظر بگیرید. در این مقاله می خواهیم شما را برای خرید خردکن برقی بدنه استیل و یا بدنه شیشه ای راهنمایی کینم تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

کاربرد خردکن برقی

خردکن های برقی شیشه ای و استیل دارای مزایایی هستند و هر یک در نوع خود عالی هستند. دستگاه های خردکن بدنه استیل  دارای بدنه ای بسیارمقاوم  هستند  و بدنه آن ها نشکن است. خردکن بدنه استیل برای کسانی که ترس از افتادن و شکستن خردکن خود را دارند می توان بهترین انتخاب باشد. معمولا مخزن خردکن های بدنه استیل از شیشه های بزرگتر است و ظرفیت بیشتری دارند. با خرید خردکن استیل میتوانید میزان مواد بیشتری را خرد کنید. خردکن بدنه استیل تنها مزیتی که ندارد این است که نمی توان محتویات داخل آن را مشاهده کرد. داخل مخزن خردکن استیل دیده نمی شود  و باید هر بار درب آن را بردارید تا متوجه شوید که تا چه حد مواد شما آماده شده است.

درب و موتور هر دو نوع خردکن از هم جدا می شوند و به راحتی می توانید آن را بشویید. موتور خردکن ها به دلیل اینکه یک قسمت جدا است هیچ گونه آسیبی در اثر شستن نمی بیند. با استفاده از خردکن برقی شیشه ای می توانید یه راحتی داخل مخزن را مشاهده کنید . محتویات درون آن را ببینید. با این ویژگی خردکن شیشه ای می توانید هر اندازه که خواستید مواد را خرد کنید و لازم نیست هر بار درب خردکن را بردارید. خردکن های شیشه ای نیز از بهترین مواد برای ساخت بدنه آن استفاده می شود اما امکان شکستن بدنه به دلیل پیرکس بودن وجود دارد. این خردکن قابل شستن است و میتوانید بدون اینکه آسیبی به موتور آن برسد آن را تمیز کنید.

 

انتخاب خردکن استیل یا پیرکس شیشه ای

همانطور که در بالا به مزیت های خردکن های برقی استیل و شیشه ای اشاره کردیم هر دو محصول عالی هستند و می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از مدل ها را انتخاب کنید. ظرفیت خردکن های استیل نسبت به خردکن های شیشه ای بیشتر است بنابراین در هنگام خرید باید به این نکته نیز توجه کنید که تا چه میزان از دستگاه استفاده می کنید. اینکه خانواده شما چند نفره است در تصمیم گیری شما میتواند دخیل باشد.  باید از خودتان بپرسید که تا چه میزان از خردکن استفاده می کنید و می خواهید ظرفیت آن چه اندازه باشد. اگر خانواده شما ۲ الی ۵ نفره است خردکن های پیرکس انتخاب بهتری برای شما خواهد بود و می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

اگر خردکن را برای استفاده روزمره خود می خواهید باید دستگاهی را خریداری کنید که جمع و جور باشد تا بتوانید به راحتی آن را حمل کنید. خردکن های پیرکس شیشه ای به دلیل اینکه بسیار جمع و جور هستند و برای خانواده ای تا ۵ نفر مناسب هستند گزینه خیلی خوبی برای خرید هستند. اگر خانواده شما پر جمعیت است و یا مشغول کاری در منزل هستید و یا کافه و رستوران دارید خردکن های بدنه استیل می توانند به شما کمک زیادی کند. این خردکن ها دارای ظرفیت بیشتری هستند و تهیه مواد برای ۱۰ نفر را به راحتی ساپورت می کنند. این خردکن ها به دلیل اینکه به یکباره مواد را برای شما خرد می کنند در وقت شما  نیز صرفه جویی میکنند. اما در خردکن های شیشه ای به دلیل ظرفیت  کمی که دارند برای خانواده پر جمعیت باید طی چند مرحله خردکردن را انجام دهید.

برای جهیزیه عروس خردکن استیل بهتره یا شیشه ای

اگر قصد خرید جهیزیه دارید و می خواهید بهترین دستگاه خردکن را برای خانه خود خریداری کنید؛ باید نکاتی را در نظر بگیرید و با توجه به انتظاراتی که از محصول دارید دستگاه را خریداری کنید. خردکن می تواند بهترین جایگزین چاقو، سبزی خردکن، چرخ گوشت و …باشد. بنابراین اگر در طول روز مشغول آشپزی هستید و باید با همه این محصولات سر و کار داشته باشید خرید خردکن را نباید فراموش کنید. همانطور که گفتیم خردکن های پیرکس برای استفاده روزمره مناسب تر هستند و به راحتی شسته می شوند.

خردکن به دلیل اینکه طرز استفاده بسیار راحتی  دارد ممکن است در طول روز استفاده زیادی از آن شود بنابراین باید یک خردکن مقاوم خریداری کنید. این خردکن ها را میتوانید به راحتی حمل کنید و در کمترین زمان تمیز کنید. این خردکن ها از ۱ لیتر تا ۳ لیتر در بازار موجود هستند. خردکن پیرکس شیشه ای  از جنس پیرکس می باشند که از دو لایه مقاوم ساخته شده اند و تنها در صورتی شکسته  می شوند که از یک ارتفاع بلند از دست شما به زمین برخورد کند. این خردکن ها از ۳ تیغه تا ۴ تیغه در بازار موجود هستند.

 

برای جهیزیه عروس خردکن استیل بهتره یا شیشه ای

 

توان موتور خردکن شیشه ای و استیل چقدر است؟

 خردکن های بدنه استیل و شیشه ای در توان موتور تفاوت زیادی با یک دیگر ندارند و تقریبا در یک اندازه تولید می شوند. توان موتور خردکن بدنه استیل معمولا بیشتر از خردکن بدنه شیشه ای می باشد. هر اندازه که توان موتور خردکن ها بیشتر باشد مواد را با قدرت بیشتری برای شما خرد می کند. میزان توان خردکن نشانه قدرت خردکن است و با خردکن توان موتور مناسب می توانید انواع  گوشت، سبزیجات و سبزی را به راحتی خرد کنید.

گیربکس خردکن

باید گیربکس خردکن ها از نوع فلزی و یا پلاستیک فشرده مقاوم باشد. گیربکس فلزی گزینه خیلی بهتری است زیرا در مدت زمان طولانی از بین نمی رود و ساییده نمی شود. این نوع گیربکس ها در هنگام خردکردن مواد سخت دچار شکستگی نمی شوند و می توانند سال های زیادی برای شما کار کنند. در هنگام خرید حتما به جنس گیربکس خردکن توجه کنید.

هولوگرام خردکن برقی

از دیگر نکاتی که در هنگام خردکن چه استیل و چه شیشه ای که باید به آن توجه کنید اصل بودن هولوگرام آن است. باید محصول شما برچسب داشته باشد زیرا این روز ها خردکن های فیک در بازار بسیار هستند. خردکن های فیک کارایی زیادی نخواهند داشت و در مدت زمان خیلی کمی می سوزند و قابل استفاده نخواهند بود. به همین دلیل باید خردکن را از یک برند مشخص و معروف خریداری کنید.

داشتن گارانتی خردکن

اگر می خواهید محصول شما امنیت داشته باشد و با خیال راحت از آن استفاده کنید باید حتما خردکنی خریداری کنید که دارای گارانتی باشد. به دلیل اینکه محصول شما یک دستگاه برقی است باید از نظر امنیت در رده بالایی باشد. با داشتن گارانتی خیالتان راحت می شود که در صورت سوختن و یا شکستگی می توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. گارانتی داشتن محصول به این معنا است که می توانید محصول خود را تعمیر و یا تعویض کنید و دیگر نگران امنیت خود نخواهید بود. اگر گارانتی نداشته باشد هزینه ای که شما کرده اید هدر می رود و باید دوباره برای خرید محصولی جدید هزینه کنید.

 

راهنمای استفاده از خردکن

 

راهنمای استفاده از خردکن

طرز استفاده از خردکن بسیار راحت است و دردسر زیادی ندارد و با همان بار اول می توانید طرز استفاده از آن را یاد بگیرید. در ابتدا خردکن را از جعبه بیرون بیاورید و بهتر است که بدنه و تیغه های آن را برای بار اول استفاده بشویید. حال قطعات را به خوبی خشک کنید و سپس قطعات آن را به درستی در جای خود قرار می دهید. در هنگام متصل کردن قطعات مراقب باشید که دچار آسیب نشوید. بهتر است کودکانتان را از این محصول دور نگهدارید و آن را در جایی قرار دهید که به آن دسترسی نداشته باشند.

تیغه های خردکن تیز هستند و اگر مراقب نباشید ممکن است دچار آسیب شوید. مواد غذایی که می خواهید خرد کنید را آماده کنید و به برش های مناسب برش بزنید. مواد را داخل خردکن بریزید و خردکن را که به صورت پالس فشاری هستنند، فشار دهید و در هر اندازه که می خواهید خرد کنید.

خدمات پس از فروش انواع لوازم خانگی برندهای ایرانی و خارجی

تاریخ ارسال : 1402/08/30

خدمات پس از فروش انواع لوازم خانگی برندهای ایرانی و خارجی

اهمیت خدمات پس از فروش لوازم خانگی

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا 

برای خرید لوازم خانگی باید فاکتور های مهمی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید. با توجه به این که هر روزه مدل های جدیدی از لوازم خانگی وارد بازار می شوند و برند های مختلفی برای لوازم خانگی وجود دارد باید به نکات زیادی توجه کنید. یکی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید لوازم خانگی توجه به خدمات پس از فروش و داشتن گارانتی است. با توجه به این که برندها در داخل بازار زیاد شده اند اینکه بتوانید محصول اصل را از فیک تشخیص دهید کمی کار سختی است. تنها راهی که می تواند خیال شما را از بابت محصولتان راحت کند داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد. مسئله خدمات پس از فروش و گارانتی برای فروشنده نیز بسیار مهم است و بسیار کار آمد خواهد بود. خدمات پس از فروش به یکی از مزیت ها و فاکتور های مهم رقابتی تبدیل شده است. خدمات پس از فروش این امکان را به مشتریان می دهد تا بتوانند بهتر برند ها را بشناسند و در  انتخاب خود دقیق تر باشند. حتما می دانید که  خدمات پس از فروش شامل بخش های مختلفی است و از مراحل گوناگونی تشکیل شده است. ما در این مطلب قصد داریم شما را با خدمات پس از فروش بیشتر آشنا کنیم زیرا ارتباط مستقیمی با مشتری و با کیفیت بودن محصول دارد. خدمات پس از فروش شامل حمل و نقل، نصب، آموزش، تعمیرات لوازم خانگی می شود.

خدمات پس از فروش چیست؟

به این معنا است که باید تمامی اقداماتی که یک کسب و کار باید در جهت به دست آوردن اطمینان و جلب کردن رضایت مشتریان داشته باشد انجام دهد. از طریق خدمات پس از فروش است که مشتری با برند و آن شرکت ارتباط برقرار می کند و در جهت خرید آن اقدام می کند. با داشتن خدمات پس از فروش است که معروفیت آن شرکت دهان به دهان میچرخد و معروف می شود. هر چقدر کیفیت این خدمات بالاتر باشد باعث موفقیت برند شده و درست برعکس هر چقدر بی کیفیت تر باشد در کم رنگ شدن آن شرکت نقش زیادی خواهد داشت.

خدمات پس از فروش به مشتری این امکان رامی دهد که بیشترین استفاده و لذت رضایت را از محصول داشته باشند و نام شرکت و آن برند در ذهنشان باقی بماند. شرکت هایی که خدمات پس از فروش عالی دارند راحت تر می توانند توجه مشتریان را به دست آورند و میل خرید دوباره از آن شرکت را به خریدار بدهد. از طرفی دیگر  داشتن خدمات پس از فروش اعتماد را در بین خریداران چند برابر کرده و نوعی وابستگی ایجاد می کند. این اعتماد برای زنده نگداشتن و شهرت آن برند و شرکت تولیدی بسیار با ارزش خواهد بود. خدمات پس از فروش این روز ها برای مشتری ها در اولویت قرار دارد و برای فروشنده نیز به یکی از مهم ترین فاکتور ها تبدیل شده است. خدمات پس از فروش بسته به نوع برند و محصول ها می تواند متفاوت باشد.

معیار سنجش کیفیت خدمات پس از فروش

راه های زیادی وجود دارد که بتوانید تشخیص دهید برندی که می خواهید خریداری کنید خدمات پس از فروش عالی ارائه می دهد یا نه؟ برای اینکه متوجه خدمات پس از فروش محصول خود شوید معیار هایی وجود دارد که اگر اطلاعاتی کافی داشته باشید کمک زیادی به شما خواهد کرد. داشتن این معیار ها تا حد زیادی مشخص می کنند که کدام برند در حمایت از مشتریان خود و توجه و ارزش گذاری به آنان موفق تر بوده است. این معیار ها عبارتند از:

  • داشتن تنوع قطعات محصول و دسترسی آسان مشتری
  • ارائه پشتیبانی  شبانه روزی
  • تولید کافی بر اساس تقاضای مشتریان
  • به روز رسانی محصولات و رفع نواقص قدیمی
  •  ارائه خدمات پس از فروش در تمام مناطقی که محصول را در آن جا خریداری می کنند.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی

انواع خدمات پس از فروش لوازم خانگی

آموزش مشتری: از اولین خدمات پس از فروشی که توسط شرکت ها و فروشگاه  ها باید به مشتریان ارائه شود؛ آموزش مشتریان برای استفاده از محصول می باشد. آموزش دادن مشتریان برای استفاده از محصول بسیار مفید خواهد بود، زیرا اگر مشتری آموزش استفاده از محصول را یاد بگیرد احتمال اینکه محصول مشکل داشته باشد کمتر می شود. زیرا در بسیاری از اوقات به دلیل استفاده نادرست محصولات دچار مشکل می شوند. هر محصولی با دارا بودن قوانین و روش های مختلفی که برای آموزش دارند می توانند طبق نظریه های خود عمل کنند. آموزش شامل فیلم آموزشی، آموزش به  صورت آنلاین وحضوری می باشد.

پیگیری وضعیت: اینکه بعد از خرید محصول فروشنده پیگیر آن باشد و با خریدار تماس داشته باشد تا از وضعیت محصول با خبر شود؛ برای خریدار بسیار لذت بخش خواهد بود. خیلی وقت ها پیش می آید که با پیگیری فروشنده به اینکه از خریدشان راضی بوده اند یا نه حتی اگر محصول دچار مشکل باشد حس خیلی خوبی به خریدار دست میدهد. حس اینکه رضایت خریدار برای مشتری مهم است بسیار لذت بخش است.

اگر محصول مشکلی داشته باشد باید کارشناسان آن فروشگاه مشتری را به خوبی راهنمایی کنند، و بهترین راه حل را به مشتری بدهند. این تماس ها در واقع نشان دهنده این است که نظر خریدار برای فروشنده مهم است و قابل احترام است. مشتری ها نیز این حمایت را حس می کنند و از خاطرشان نمی رود. موضوع دیگری که وجود دارد این است که این پیگیری می تواند فروشنده را متوجه ایرادات محصول کند و برای رفع آن ها تلاش کند.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی

پشتیبانی فنی: پشتیبانی فنی یعنی اینکه خدمات را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه دهند. شرکت هایی که خدمات پس ازفروش عالی دارند به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان خود هستند. با این کار به مشتریان خود نشان می دهند که همیشه در دسترس هستند و از انها حمایت میکنند.. مشتری حس خیلی خوبی از کار می گیرد و در صورت بروز مشکل بر روی کمک کارشناسان حساب می کنند.

خدمات گارانتی: یکی از بهترین خدماتی که فروشگاه های  شرکت های تولید لوازم خانگی می توانند ارائه دهند خدمات مربوط به گارانتی می باشد. خدمات گارانتی شامل نوع محصول، شرایط گارانتی و طول مدت گارانتی می شود. گارانتی را بر روی یک برچسپ  و یا روی کارت صادرشده می نویسند. باید بدانید که گارانتی شامل سه بخش می شود که عبارتند از تعویض قطعات، تعویض کالا و تعمیرات لوازم خانگی.

گارانتی چیست؟

گارانتی یک تضمین  است که صحت عملکرد محصول را پس از فروش در اختیار مشتری قرار می دهد. با داشتن گارانتی یعنی این که تولید کننده مسئولیت سلامت محصول، عملکرد و کیفیت را بر عهده گرفته است. در صورت بروز مشکل شرکت تولیدی کالا با دارا بودن گارانتی تعمیر و یا تعویض محصول را بر عهده می گیرد. گارانتی معمولا زمان مشخصی دارد و می تواند در مدت زمانی که برای آن تعیین شده است در صورت نارضایتی آن را تعمیر، تعویض و یا هزینه محصول خود را دریافت کنید. در قرارداد سه طرف اساسی و مهم وجود دارد که شامل بدهکار، بستانکار و در صورت بروز مشکل تولید کننده که نقش ضامن را دارد می شود.

مفهوم وارانتی

وارانتی به تعهدی می گویند که فروشنده یا تولید کننده به خریدار می دهند. معنی وارانتی این است که مشخصات و ویژگی هایی که برای محصول گفته شده است حقیقت دارند و در صورت خرابی طبق دوره ای که برای آن تعیین شده است هزینه تعمیرات و یا تعویض بر عهده سازنده است. این وارانتی برای محصولات دیجیتالی از اهمیت بیشتری برخوردار است. محصولی که وارانتی دارد اگر طبق آنچیزی که برای آن نوشته اند و استاندارد هایی که برای آن در نظر گرفته اند را نداشته باشد تولید کننده موظف است که آن را تعمیر کند یا قسمتی که خراب شده است را تعمیر کند.

تفاوت های اساس گارانتی و وارانتی

تا اینجای کار با خدمات پس از فروش، گارانتی و وارانتی آشنا شدید. حال نوبت این است که تفاوت گارانتی و وارانتی را با هم بدانید. همانطور که گفتیم گارانتی تضمینی است که سازنده محصول تضمینی بابت کیفیت محصول به خریدار می دهد. زمانی می توانید از گارانتی استفاده کنید که  در صورت مشاهده هر گونه عیبی اگر محصول از نظر کیفیت قابل قبول نبود بتوان آن را تعمیر و یا تعویض کرد. گارانتی می تواند زبانی یا مکتوبی باشد اما همیشه مکتوبی بهتر است زیرا در صورت گارانتی زبانی ثابت کردن آن کمی سخت خواهد بود. در اینجا تفاوت وارانتی با گارانتی معلوم می شود و اآن هم این است که وارانتی اغلب به صورت مکتوب می باشد و ثابت کردن بسیار آسان می باشد.

گارانتی شامل کالا، سرویسها، اشخاص و رضایت مشتری می شود اما وارانتی فقط به کالا مربوط می شود. گارانتی را رایگان در اختیار خریدار قرار می دهند اما برای دریافت وارانتی و برای حفظ حق خود باید هزینه ای پرداخت کنند. درجه رسمی بودن گارانتی بسیار پایین تر از وارانتی می باشد. گارانتی می تواند در هر محصول متفاوت باشد، این در حالیست که وارانتی یک عبارت طولانی است که می تواند شامل هر محصولی شود. این وجه بازگردانده شود اگر در گارانتی ذکر شده باشد امکان پذیر است اما در ضمانت وارانتی بازگشت وجه بی معنا است.

تفاوت های اساس گارانتی و وارانتی

خدمات تعمیرات لوازم خانگی در منزل

از دغدغه هایی که مردم دارند این است که اگر لوازم برقی آن ها مخصوصا لوازمی که ابعاد بزرگی دارند را چطور تعمیر کنند. حمل و نقل لوازم کمی سخت است و چه خوب است اگر بتوانیم آن را در منزل تعمیر کنیم. بسیاری از شرکت ها در خدمات پس از فروش خود این ویژگی را نیز به خدمات خود اضافه کرده اند. با خدمات تعمیر در محل دیگر دغدغه اینکه باید آن را به بیرون ببریم را نخواهیم داشت. تعمیر لوازم خانگی در منزل باعث کاهش هزینه حمل و نقل نیز می شود و از روی دوش مشتری برداشته می شود.

با خدمات تعمیرات در خانه نمایندگی تعمیر کارانی را به محل اعزام می کند و اگر لازم باشد آموزش های لازم را به مشتری می دهد. تا جایی که امکان دارد بدون همانگی لوازم خود را تعمیر نکنید زیرا ممکن است که به آن آسیب بزنید و خساراتی را به وجود آورید. همه تعمیرکاران دوره های تخصصی را در حوزه تعمیر پشت سر گذاشته اند  و بعد از پیدا کردن مهارت لازم شروع به این کار کرده اند.

خدمات پس از فروش شرکت دوو

شرکت دوو نامی که همه ما آن را می شناسیم و از محصولات با کیفیت این برند استفاده کرده ایم. شرکت دوو در سال ۱۹۶۷ به مدیریت آقای کیم وو چونگ درشهر سئول تاسیس شد. دارای محصولات زیادی است و هر ساله محوصلات با کیفیت بسیاری را تولید می کند. از محصولات شرکت دوو می توان به  ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، جاروبرقی، مایکروویو، لوازم صوتی و تصویری، یخچال فریزر، ساید بای ساید اشاره کرد. شما عزیزان می توانید در هر جایی که باشید تنها با یک تماس ساده با خدمات پس از فروش این شرکت در ارتباط باشید و از آن ها مشاوره بگیرید.

شماره تلفن ۱۶۹۹ همیشه در دسترس بوده و توسط کارشناسان مجرب درحال پاسخگویی به شما هستند. مدت زمان گارانتی محصولات دوو ۲۴ ماهه است و ضمانت ویژه برای قطعات خاص از زمان نصب تنها به محصولاتی تعلق می گیرد که بر روی محصول برچسب هولوگرام مربوطه نصب شده باشد. از شرایط ضمانت شرکت دوو نصب و راه اندازی، تعمیر و تعویض قطعات توسط نمایندگان مجاز انتخاب سرویس می باشد. هزینه نصب، آموزش، راه اندازی نمایندگان مجاز برای اولین بار و نعمیر محصول در دوره ضمانت به عهده شرکت انتخاب سرویس می باشد.

آدرس: اصفهان- شهرک صنعتی مورچه خورت کارخانه جات رگوه انتخاب

شماره تلفن: ۰۳۱۳۸۱۰۱

خدمات پس از فروش بخاری برقی آراسته

شرکت تولیدی بخاری آراسته یکی از بهترین تولید کننده هایی است که میتوانید با خیال راحت از آن خرید کنید. شرکت آراسته یکی از موفق ترین تولیدی ها در زمینه ی انواع بخاری و شومینه برقی می باشد. این شرکت دارای نمایندگی می باشد و به بهترین شکل ممکن خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می دهد. یکی از ویژگی های خوب این شرکت تولیدی این است که از ارائه خدمات تعمیرات در منزل برخوردار است. شما عزیزان می توانید بدون اینکه محصولات خود را حمل کنید با تماس با نمایندگی آن رادر منزل تعمیر کنید. تعمیرکاران مجرب آراسته در کمترین زمان در محل مورد نظر حاظر می شوند. پشتیبانی شبانه‌روزی، تعمیر در محل و استفاده از قطعات اورجینال  از خدمات منحصر به‌ فرد تعمیرگاه مجاز همیار ریپیر به‌عنوان نمایندگی تعمیرات بخاری برقی آراسته است. تلفن تماس دفتر مرکزی: ۴۴۲۹۱۲۵۹-۰۲۱

خدمات پس از فروش استیل البرز

شرکت استیل البرز یکی از بهترین شرکت های تولیدی محصولات خانگی است که توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند. این شکت در ابتدا فقط سینک های ظرفشویی تولید میکرد اما بعد ها وقتی پیشرفت چشم گیری داشت شروع به تولید محصولات دیگری نیز کرد. شرکت استیل البرز با تلاش روز افزونی که تا به امروز داشته است توانسته است محصولات با کیفیتی تولید کند. خدمات پس از فروش عالی دارد و می توانید برای تعمیر محصولات خود با نمایندگی های آن در سراسر کشور تماس بگیرید. شرکت استیل البرز در حال حاضر به تولید محصولاتی دیگر چون هود، اجاق گاز، شیرآلات، فر و مایکروویو پرداخته است.

دفتر مرکزی: تهران، الهیه، خیابان مریم شرقی پلاک ۳۴ ساختمان فرید

شماره تماس: ۸۳۲۴۰۰۰۰- ۰۲۱

برای ارتباط با واحد خدمات پس از فروش لطفا با این شماره تماس حاصل فرمایید. ۰۲۱-۴۱۷۷۶

خدمات پس از فروش اسنوا

شرکت اسنوا نیز مانند برند های معروف دیگر دارای خدمات پس از فروش است و خدمات خود را به صورتی عالی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. خدمات پس از فروش شرکت اسنوا شامل موارد زیر می شود. خدمات شرکت اسنوا به نوع محصول بستگی دارد. اسنوا در ایران در همه استان ها دارای نمایندگی است و با اشماره تلفن هایی که بر روی کارت گارانتی نوشته شده است می توانید برای نصب و راه اندازی تماس بگیرید.

  • نصب و راه اندازی محصولات اسنوا
  • آموزش کار با محصول
  • تعمیر یا تعویض قطعه معیوب در طی مدت گارانتی

شما عزیزان می توانید با تماس با شماره ۱۶۹۹ بدون پیش شماره در سراسر کشور به نمایندگی های شهر خود دسترسی پیدا کنید.

سازمان خدمات پس از فروش اسنوا دارای دو واحد است که به بخش خذمات و تعمیرات تقسیم می شود. که واحد خدمات شرکت اسنوا نصب و راه اندازی را برعهده دارد و واحد تعمیرات وظیفه تعمیر قطعات را بر عهده دارد.

  1. واحد خدمات
  2. واحد قطعات

خدمات پس از فروش اسنوا

 شعبه های خدمات پس از فروش لوازم خانگی اسنوا

  • خدمات پس از فروش اسنوا در تبریز
  • خدمات پس از فروش اسنوا در ارومیه
  • خدمات پس از فروش اسنوا در تبریز
  • خدمات پس از فروش اسنوا اردبیل
  • خدمات پس از فروش اسنوا در کرج
  • خدمات پس از فروش اسنوا در ایلام
  • خدمات پس از فروش اسنوا در بوشهر
  • خدمات پس از فروش اسنوا در بیرجند
  • خدمات پس از فروش اسنوا در مشهد
  • خدمات پس از فروش اسنوا در بجنورد
  • خدمات پس از فروش اسنوا در اهواز
  • خدمات پس از فروش اسنوا در زنجان
  • خدمات پس از فروش اسنوا در سمنان
  • خدمات پس از فروش اسنوا در زاهدان
  • خدمات پس از فروش اسنوا در زابل
  • خدمات پس از فروش اسنوا در شیراز
  • خدمات پس از فروش اسنوا در قم
  • خدمات پس از فروش اسنوا در خرم آباد
  • خدمات پس از فروش اسنوا در اراک
  • خدمات پس از فروش اسنوا در بندرعباس
  • خدمات پس از فروش اسنوا در شهرکرد
  • خدمات پس از فروش اسنوا در سنندج
  • خدمات پس از فروش اسنوا در کرمان
  • خدمات پس از فروش اسنوا در کرمانشاه
  • خدمات پس از فروش اسنوا در یاسوج
  • خدمات پس از فروش اسنوا در گرگان
  • خدمات پس از فروش اسنوا در رشت
  • خدمات پس از فروش اسنوا در یزد

خدمات پس از فروش شرکت افشار

یکی از محصولاتی که جدیدا وارد بازار شده و استفاده زیادی از آن می شود پتوشور است. از شرکت های معتبری که در زمینه تولید پتوشور بسیار موفق عمل کرده است، شرکت افشار می باشد. شرکت افشار با توجه به نیاز مردم پتوشور را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مردم قرار داده است. شرکت افشار برای پتوشور های خود گارانتی و خدمات پس از فروش عالی در نظر گرفته است. با استفاده از خدمات پس از فروش می توانید به راحتی در صورت بروز مشکل پتوشور خود را تعمیر و یا تعویض کنید. خدمات شرکت افشار ۱۸ ماهه  بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود. شماره تلفن شرکت افشار برای رسیدگی به مشکلات شما از این قرار می باشد:

شماره تلفن خدمات پس از فروش شرکت افشار: ۰۹۱۴۹۰۹۰۷۱۸

خدمات پس از فروش شرکت امپریال

از شرکت های معروفی که در زمینه تولید لوزام صوتی و تصویری در طول این چند سال بسیار خوب عمل کرده است؛ شرکت امپریال می باشد. شرکت امپریال در سال ۱۳۹۹ تاسیس شد و در صنعت لوازم صوتی تصویری بسیار موفق بوده است. از مهم ترین اهداف شرکت امپریال می توان به تولید محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش قوی اشاره کرد. راه های ارتباطی  با شرکت امپریال از این قرار می باشد:

آدرس:  تهران، سه راه امین حضور،خیابان ایران، پاساژ الماس طبقه سوم واحد ۶۸-۶۷

نشانی اینترنتی:  info@emperial-co.ir

شماره تلفن:  ۳۳۵۰۲۰۵۲-۰۲۱

کد پستی: ۱۱۵۸۹۱۶۹۳۱

خدمات پس از فروش هوریون

هوریون یکی از شرکت هایی است که لوازم صوتی و تصویری عالی را تولید و روانه بازار کرده است. این شرکت در کشور چین می باشد و توانسته است محصولات با کیفیت عالی را تولید کند. خدمات پس از فروش عالی دارد و در همه استان های ایران نمایندگی دارد. با توجه به کیفیت بالایی که دارند از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند. خدمات پس از فروش عالی دارند و د رکمترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود. از افتخارات شرکت فناوری ملی در سال ۲۰۱۶، توزیع کننده عمده نمایشگرهای تجاری ال جی چین در سال ۲۰۱۸،جزء ۱۰۰ شرکت برتر الکترونیکی در چین برای ۸ سال متوالی، جرء ۵۰۰ شرکت خصوصی برتر در زمینه صنایع تولیدی برای ۳ سال متوالی، برند مشهور و شناخته شده شنزن در سال ۲۰۱۶، محصول خوب شنزن در سال ۲۰۱۷، بهترین برند تولید کننده صفحات تخت تعاملی در سال ۲۰۱۷ می باشد.

آدرس دفتر مرکزی : میدان آرژانتین ، خیابان بخارست ( احمد قصیر ) ، خیابان هفدهم ، پلاک  ۱۳ ، ساختمان افق ، طبقه سوم ، واحد ۳۰۲

تلفن تماس :۰۲۱۸۸۱۰۲۹۵۰

شماره خدمات مشتریان: ۰۲۱۵۹۱۴۵

خدمات پس از فروش هوریون

خدمات پس از فروش لوازم خانگی پرشیا

از معروف ترین برند هایی که توانسته در بین مردم طرفداران زیادی پیدا کند برند پرشیا می باشد. پرشیا با تولید لوازم آشپزخانه برقی به یکی از تولید کنندگان معروف تبدیل شده است. برند محبوب پرشیا فرانس مجموعه ای از مدرن ترین محصولات متنوع خانگی است که با کیفیت بالا مطابق با استانداردهای جهانی و تحت نظارت گروه پرشیا در کشورهای فرانسه، ترکیه و برخی کشورهای دیگر تولید می شود و با ضمانت یک ساله در بازار ایران عرضه می شود. خدمات پس از فروش عالی دارد و محصولات آن از بهترین جنس ها ساخته می شوند.

از بهترنی قطعات برای ساخت در آن ها استفاده شده است. همه محصولات پرشیا فرانس دارای ۱۸ ماه گارانتی هستند. یکی دیگر از ویژگی های آن این است که از زمانی که شما محصول را خریداری می کنید تا ۳۶ ماه می توانید هر نوع قطعه ای که لازم داشته باشید را برای تعمیر محصول خود تهیه کنید.

خدمات پس از فروش پرشیا : ۰۲۱۵۵۳۳۵۷۷۶

تلگرام : ۰۹۲۱۴۷۱۶۷۲۷

خدمات پس از فروش پاکشوما

شرکت پاکشوما ۴۵ سال است که فعالیت دارد و محصولات بزرگ و کوچک برقی را تولید می کند. یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنعت لوازم خانگی ایران و خاورمیانه می باشد. این شرکت محصولاتی مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و کولر گازی را تولید می کند. در اکثر استان ها نمایندگی دارند و به راحتی می توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. گارانتی محصولات آن ۲۴ ماهه است. با شماره گیری تلفن ۱۶۰۸ میتوایند با هدمان پس از فروش شرکت پاکشوما در ارتباط باشید.

آدرس:تهران – خیابان احمد قصیر، خیابان نوزدهم، شماره ۳

تلفن تماس: ۱۶۰۸

خدمات پس از فروش بوتان

شرکت تولیدی صنعتی بوتان که در سال ۱۳۳۲ توسط فردی به نام محمود خلیلی و پسر ایشان آقای حسن خلیلی تاسیس شد. این شرکت و بزرگترین تولید کننده پکیج شوفاژ دیواری در ایران، اولین و بزرگترین تولید کننده آبگرمکن دیواری در ایران، بزرگترین تولید کننده آبگرمکن گازی دیواری در خاورمیانه و صادرکننده برتر آبگرمکن های فوری دیواری به اروپا می باشد. گارانتی وخدماتن پس از فروش شرکت بوتان ۳۶ ماهه می باشد.

دفتر مرکزی: تهران، سهروردی شمالی، هویزه شرقی، شماره۳۴

کدپستی: ۴۳۶۱۱-۱۵۵۹۹

تلفن: ۰۲۱۸۳۵۲۰۰۰۰

ایمیل: Info@Butaneindustrial.com

مرکز سراسری خدمات مشتریان: ۰۲۱۵۱۰۱۱

نمایشگاه دائمی محصولات بوتان: تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان بهار جنوبی

خدمات پس از فروش شرکت امرسان

زیبا، پیشرو، مطمئن، کلماتی هستند که به گوش همه خورده است و تا حدودی با آن آشنایی داریم. این شعار های عالی متعلق به شرکت امرسان می باشد. شرکت صنایع امرسان که در سال ۱۳۶۰ توسط آقای سلطان حسین فتاحی تاسیس شد یکی از بهترین شرکت های تولید لوزام برقی مخصوصا یخچال بوده است. از بهترین ویزگی های شرکت تولیدی امرسان طراحی بدنه با جنس عالی و سیستم پر قدرتی است که دارد. از بهترین  ویژگی های دیگر شرکت امرسان داشتن خدمات پس از فروش عالی می باشد و همین ویژگی محصولات این شرکت را به یکی از پر فروش ترین ها در ایران تبدیل کرده است. گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت امرسان ۳۶ ماهه است و با بهترین شیوه پاسخگوی شما هستند.

آدرس کارخانه: تهران _ پاکدشت – کیلومتر ۳۵ جاده خاوران -شهرک صنعتی عباس آباد – خیابان برادران حاتم راد -شرکت صنایع امرسان

شماره ثبت شرکت صنایع امرسان – سهامی خاص: ۱۸۲۸

تلفن خدمات پس از فروش شرکت: ۱۶۳۹-۰۲۱

تلفن شرکت: ۳۵۰۱۴۰۰۰-۰۲۱

خدمات پس از فروش  لوازم خانگی شرکت انوار گاز

شرکت تولیدی محصولات گازی انوار گاز ۲۶ سال  سابقه توانسته است در تولید انواع اجاق گاز و کباب پز های صنعتی و خانگی بسیار موفق عمل کند. محصولات انوار گاز دارای بهترین کیفیت با عملکرد عالی هستند. ۶۲ مدل اجاق گاز پروفیلی را تا کنون تولید کرده اند که میتوان در رستوران ها، هتل ها و خانه از آن ها استفاده کرد. بیشتر از ۷ مدل کباب پز صنعتی و خانگی را وارد بازار کرده است به راحتی حمل می شوند و طرز استفاده راحتی دارند. محصولات انوار گاز دارای ۱۲ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. و دفتر آن ها در تهران واقع شده است.

آدرس دفتر: تهران،سه راه افسریه،کیلومتر ۲۰ جاده خاوران،پاکدشت

تلفن تماس و فکس: ۰۹۲۱۵۸۲۳۸۷۹

فروش صادرات،واتس آپ،فیس بوک: ۹۸۹۰۵۴۴۴۴۵۱۲+
کارخانه:  ۰۹۰۱۲۱۶۸۹۸۹

فروش داخلی: ۹۸۹۰۳۷۸۳۲۶۲۶+، ۹۸۹۰۱۲۱۶۸۹۸۹+

  واتساپ: ۹۸۹۰۳۷۸۳۴۱۴۱+

 

خدمات پس از فروش شرکت ایران شرق

از شرکت های معروفی که در زمینه تولید مکحصولات سرمایشی و گرمایشی بسیار موفق عمل کرده است؛ شرکت ایران شرق می باشد. این شرکت عرضه کننده  محصولات متنوعی از جمله انواع بخاری و شومینه، آبگرمکن های دیواری فوری، اجاق گاز های طرح فر، کولر های آبی پوشالی و سلولزی و پکیج می باشد. همه محصولات این شرکت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند تا در صورت بروز مشکل بتوانید با آن ها در تماس باشید. گارانتی و خدمت پس از فروش شرکت ایران شرق ۲۴ ماه می باشد.

 

تماس با شرکت ایران شرق:  زمان پاسخگویی شرکت ایران شرق شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۰۵:۰۰  بعد از ظهر می باشد.

نشانی: نیشابور کیلومتر دو جاده مشهد-کارخانه ایران شرق نیشابور

تلفن: ۰۵۱۴۳۳۰۱ داخلی ۲

نمایندگی سماورهای برادران سیفی

قطعا اسم برادران سیفی زیاد به گوش شما خورده است. شرکت تولیدی برادران سیفی همانطور که می دانید در زمینه تولید انواع سماور های برقی و گازی فعالیت دارد. تمامی محصولات شرکت برادران سیفی از قطعات و بهترین جنس بدنه ساخته شده اند. خدمات پس از فروش عالی دارند و در همه شهر ها نمایندگی دارند. گارانتی ۱۲ ماهه دارند و با سرچ کردن در گوگل می توانید وارد سایت این شرکت شوید. کارخانه تولیدی این شرکت در تبریز قرار دارد. قیمت و کیفیت محصولات براداران سیفی بسیار مناسب است و همین ویژگی ها این شرکت را متمایز کرده است.

آدرس: تبـــریز، جاده آذرشهر، شهرک صنعتی شهید رجائی جنوبی، سی متری دوم، بیست متری چهارم غربی

صندوق پستی: تبــریز، ســردرود، صــندوق پســتی ۱۵۵

کدپستی: ۵۳۶۱۷-۳۱۸۸۱

تلفن: ۰۴۱-۳۴۲۰۳۴۳۲

فکس: ۰۴۱-۳۴۲۰۴۴۹۵

ایمیل: info[@]seifico.ir

خدمات پس از فروش لوازم خانگی برفاب

شركت لوازم خانگی برفاب در سال ۱۳۶۹ فعالیت خود رادر زمینه محصولات خانگی آغاز کرد. اولین محصول تولیدی این شرکت کولر آبی بود که به تدریج تولید محصولات خود را افزایش داد. شرکت برفاب درحال حاضر با تولید انواع کولر های آبی، آبگرمكن‌هاي گاز‌سوز و برقی، بخاری برقی، يخچال و فريزر، فریزر صندوقی، ماشين لباس‌شويی دوقلو و اجاق گاز رومیزی، به یکی از معروف ترین شرکت ها تبدیل شده است. کارخانه این شرکت در استان چهار محال و بختیاری واقع ردر شهرکرد قرار دارد. هر ساله صادرات زیادی به کور های دیگر دارد. از ویژگی های عالی این شرکت م یتوان به، حمل رایگان، نصبو راه اندازی محصولات به غیر از کولر آبی، قیمت بسیار مناسب محصولات و ۲ سال گارانتی اشاره کرد. از محصولات شرکت برفاب می توان آبگرمکن، بخاری برقی، پنکه، کولر آبی، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی را نام برد.

کارخانه: شهرکرد، منطقه صنعتی، بلوار صنعت، بیست متری ۲۱، کارخانه برفاب

کد پستی: ۸۸۱۳۶۵۵۵۶۴

دفتر مرکزی:  تهران، خیابان گاندی، خیابان سیزدهم، پلاک ۱۶، ساختمان برفاب

کد پستی: ۱۵۱۷۷۵۳۷۱۴

 

شماره تماس دفتر / فکس: ۸۹۳۶۸  – ۰۲۱

خدمات پس از فروش: ۹۱۰۰۳۰۵۰  – ۰۲۱

نمایندگی برفاب

خدمات پس از فروش لوازم خانگی پارس خزر

از هدف های شرکت پارس خزر آسودگی و رضایت مشتریان خود م یابشد. همهمحصولات شرکت پارس خزر از زمانی که به فروش می رسند دارای دو ماه وارانتی یعنی به شرطی که محصول مشکل فنی داشته باشد بتوانید آن را تعویض کنید، می باشد. از ۲۵ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمان پس از فروش برخوردار است. بیشتر از ۴۵۰ مرکز خدمان پس از فروش در بیشتر ۲۵۰ شهر و ۳۱ استان کشور دارد که آماده پاسخگویی به مشتریان خود هستند. شما عزیزان می توانید در تمام ساعات شبانه‌ روز از طريق شماره تلفن‌ های پيامگير و يا تلفن‌ گوياي شركت، اطلاعات مورد نياز خود را كسب و يا پيشنهادات، انتقادات و مشكلات خود را به اطلاع مسئولين شركت برسانید.

  1. فروش: ۴۲۳۸۰-۰۲۱
  2. خدمات پسافروش: ۴۷۰۶-۰۲۱ 

خدمات پس از فروش بنس

از شرکت هایی که توانسته است در مدت زمان کمی محصولات خانگی بسیار با کیفیتی تولید کند، شرکت بنس می باشد. شرکت بنس تقریبا حدود دوازده سال است که شروع به تولید لوازم خانگی با کیفیت بالا کرده است. از بهترین تکنولوژی های روز دنیا برای ساخت محصولات خود استفاده می کند به همین دلیل جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کرده است. دارای خدمات پس از فروش عالی می باشد و گارانتی محصولات آن بستگی به نوع محصول دارد. گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات بنس ۱۸ ماهه، ۳۰ ماهه و ۲۴ ماهه می باشند. از محصولات شرکت بنس می توان به انواع یخچال فریزر، آبسردکن، لباسشویی دوقلو، تلویزیون، لباسشویی های اتوماتیک، اجاق گاز مبله و فر توکار اشاره کرد.

برای تماس با شرکت بنس می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۲۴۱۱۳۷-۰۲۱۷۷۲۴۱۱۳۶-۰۲۱۷۷۲۴۱۱۳۹-۰۲۱۷۷۲۰۵۰۵۰

 آدرس: شهر تهران، بزرگراه رسالت شرق، نبش خیابان حیدر خانی، پلاک ۵۳۱، واحد ۱۲

 

سخن پایانی از مقاله خدمات پس از فروش لوازم خانگی

تعمیر لوازم خانگی کار آسانی نیست و نباید خودتان به تعمیر آن بپردازید. با تعمیر کردن خود سرانه لوازم خانگی ممکن است که خسارت های زیادی با بار آورید. بدون مهارت لازم لوازم صدمه می بینند و بهترین پیشنهاد این است که با تعمیر کاران مجرب تماس بگیرید. حتما در هنگام خرید به خدمات پس از فروش محصول خود دقت کنید زیرا خدمات شامل تعمیر و یا تعویض نیز می شود. با داشتن خدمات تعمیر ، نمایندگی های محصول خریداری شده افراد ماهری را در صورت لزوم به منزل می فرستند و یا محصول را با خود به تعمیرگاه می برند.  این موضوع را به یاد داشته باشید که علاوه بر شهرت و کیفیت برند، خدمات پس از فروش و پشتیبانی و تعمیرات لوازم خانگی بسیار مهم هستند.  همانطور که گفتیم داشتن خدمات پس از فروش نشانه کیفیت محصول است و می توانید با اطمینان بیشتری ان را خریداری کنید.


صفحه 14 از 29

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

جامعترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی با برندهای ایرانی و خارجی

مهناز عزیزنژاد

نویسنده

142

مقاله

1402/02/25

تاریخ ایجاد